Kuhmon Tokmanni

Anonyymi-ap

Iltapäivälehteä lukiessa..
Kuhmon Tokmanni…
Onko sieltä kukaan koskaan saanut hyvää palvelua tai hymyä?
Mukavaakin henkilökuntaa on ollut, mutta nopeasti poistuvat.
Huono ilmapiiri välittyy asiakkaallekin ja rakentavaan palautteeseen ei edes reagoida.
Jos olisi vaihtoehto tälle kaupalle, niin en asioisi siellä lainkaan.

38

2111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Punapää on kuuma, oujee

• Anonyymi

On tokmannin muotitalo on aina pop sinne siis kaik yhes kooos

• Anonyymi

Mitäs palvelua me tarvitaan,itse kerätään tavarat ja kassan kautta ulos..

• Anonyymi

On siellä mukaviakin työntekijöitä, mut mukaan mahtuu valitettavasti useampikin hyvin tylysti käyttäytyvä myyjä.

• Anonyymi

Susanna ja torvenlahden rouva on todella mukavia ja ystävällisiä liekkö vielä töissä tokmannilla

• Anonyymi

Eivät edes tervehdi

• Anonyymi

Kokeilepa seuraavan kerran itse tervehtiä myyjiä..

• Anonyymi

Sanoo hei niin myyjääkin sanoo suulla saman mutta ilmeellä haistappa paska.

• Anonyymi

Samaa pohtinut.. jos tällä kylällä olisi vastaava putiikki, niin ei tarvitsisi sinne mennä myyjiä häiritsemään.

• Anonyymi

Minä kun olen mies, niin aina palvelu pelaa. Kauniit naiset hymyilevät, ja kohottavat rintojaan. Kyllä se mieltä piristää. Käyn lähes päivittäin..
      Sylin täydeltä ruusuja heille!!! -Ja tsuukkoja...

• Anonyymi

Miten niitä tervehtii jotka muualle katsovat

• Anonyymi

Asiakaspalvelun öähtökohta on se. Kauppias tervehtii aina ensin. Tai Olipa vaikka työntekijä.

• Anonyymi

Tok.anni. prize is right!

• Anonyymi

Lukase Consumer Reports ja valita sinne

• Anonyymi

Jos kauppa ei riitä. Aja Sotkamoon. Tai vaikka pitemmälle kunnes löytyy.

• Anonyymi

Tokmanni on kuhmolaisen taivas.

• Anonyymi

Minulla kyllä myyjät hymyilee kun Hangon keksit😊

• Anonyymi

Miten tervehtiä kun myyjät ei katso päin.
      Sotkamon tokmannilla myyjät tervehtivät, palvelu pelaa mikäli sitä tarvitsee ja kauppa on siisti.

• Anonyymi

Sulla pitää alkaa käydä sotkamossa kaupoilla minä olen saanut aina hyvää palvelua kuhmon hyvännäköisiltä Tokmannin myyjältä

• Anonyymi

En ole koko puljussa käynyt moneen vuoteen. Saan kaiken mitä tarvitsen, toisista kaupoista.

• Anonyymi

Tokmannin myyjät silmättelee mielellään ja ovat seksikkäitä.

• Anonyymi

Käsittääkseni Tokmanni ei ole mikään palvelu kauppa vaan asiakas kerää tavarat kärryyn ja kassalle,,vasta siinä on ensimmäinen kohtaaminen ei myyjän vaan kassan kanssa.

• Anonyymi

Johtunee paljon asiakkaasta itsestään millaista palvelua saa minulle on myyjät tulleet apua antamaan useinkin joskus on pitänyt itse uskaltaa hakea myyjä antamaan tietoa tuotteista

• Anonyymi

Onneksi Tokmannilla on henkilökunta nuorentunut. Ennen oli aivan toivotonta kysellä näiltä mummeleilta, mistä löytyisi jotain kyseistä tavaraa.

• Anonyymi

Osa niistä seksikkään näköisistä nuorista elää myös mummeli ikään jossakin ammateissa ikä lisää osaamista

• Anonyymi

Vaihtoehto on perustaa ikioma Tokmanni mihin voi itse valita myyjät joskus sitä saa palvelee mikä voi johtua asiakkaastakin

• Anonyymi

Nonii nyt se on sitten laetettava koko tokmamannin muotitalo pänniin ku eivät hymyillyt kassalla ja miutanut koko toimintaa mun ajatusten muötäiseksi

• Anonyymi

Eilen asioin Kajaanin tokmannissa, sain hyvää asiakaspalvelua kiireen keskellä.

• Anonyymi

Uutisoidiin muutama viikko sitten valtakunnan lehdessä, että myyjät on johdon toimesta kielletty seurustelevan asiakkaiden kanssa. Siksi eivät uskalla tervehtiä. Kova kuri ko liikkeessä. Miettikää mistä ostatte.

• Anonyymi

Kerroppa vielä minkä valtakunnan lehdessä on mainittu että Tokmannilla on niin kova kielto ettei henkilökunta saa asiakkaiden kanssa seurustella tai tervehtiä, miksi pitää tuommosta valhetta levittää.

• Anonyymi

Työilmapiiriin ja työmyönteisyyteen,asiakaspalveluun vaikottaa todella suuresti,esimiesten ja liikkeenjohdon käyttäytymien,emme tiedä ulkopioliset mitä siellä kulisseiissa on,se on todella näkynyt muutavan vuoden aikana että siellä henkilöstön työilmapiiri on jotenkin kiristynyt,,eivät nyt ihan kiristele hampaitaan,mutta ei se kaukanakaan ole,mistä sitten johtuneekaan,,joskusha ihminen on vain väärällä alalla,mutta usein se työnantajan toiminta on suuri tekijä !

• Anonyymi

Kuhmossa enää vapaa-ajan asunto ja koti muualla, niin on tullut huomattua ero ettei kaikilla tokmanneilla ole yhtä tympeää palvelua ja myymälät siistimpiä.
        Kyllä asiani saan Kuhmossa hoidettua, mutta ei asioidessa hyvä mieli tule.

• Anonyymi

Ihan mukavaa ja asiallista porukkaa,Miksi pitäisi hymyillä ja olla tekopyhä?

• Anonyymi

Eipä ole valetta. Lue lehtiä niin tiedät.

• Anonyymi

Helpota asiaa ja kerro mikä lehti se oli.

• Anonyymi

Netistä luen. Iltasanomat varmaan oli. On jo aikaa. Miespuolinen Tokmannin johtaja antoi siitä lausunnon.

• Anonyymi

Aika tarkkaan minäkin luen iltasanomat joka päivä, eipä ole sattunut silmään, sinä varmaankin muistat kuka se oli , se miespuolinen johtaja joka lausunnon anto, on sulla tainnut tokmanni ja lidli mennä sekaisin.

• Anonyymi

Minä pidän Tokmannin tunnelmasta ja modernista sisustuksesta. Hyviä alennuksia ja väljät tilat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2314
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2051
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      55
      1616
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      52
      1543
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1528
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1416
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      145
      1350
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1176
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1170
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1114
    Aihe