Phuketissa tapahtuu

Anonyymi-ap

Kaksi suomalaisnaista yritettiin väitetysti raiskata hotellihuoneessa Thaimaan Phuketissa, uutisoivat thaimaalaismediat Khaosod ja The Nation.

Naiset kertoivat paikalliselle poliisille olleensa hotellihuoneessaan, kun kolme ulkomaalaista miestä ryntäsi sisään ja yritti raiskata heidät.

Thaimaalaismedia kertoo, että 44-vuotias venäläisturisti käveli sattumalta suomalaisnaisten huoneen ohi ja nähtyään mitä oli meneillään, hän asettui puolustamaan naisia.

Mediatietojen mukaan venäläismies sai sairaalahoitoa vaativia vammoja taistellessaan kolmikkoa vastaan.

The Jerusalem Post -lehden mukaan tapauksessa syytettiin aluksi virheellisesti Israelin kansalaisia. Paikallisen poliisin mukaan epäillyistä kaksi ovat Saksan kansalaisia ja yksi Turkin kansalainen.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6d7cb526-d00f-4c8d-a222-7ce3ae864b26

11

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys kuuluu, mitä olisi itsepuolustuksen vastustaja Possola tehnyt? Tai mini-possola?
      Jutellut nätisti vai mennyt huoneeseensa että ei kuulu hänelle?

• Anonyymi

Uutisessa sanotaan venäläismiehen puolustaneen urheasti suomalaisnaisia. Senssu olisi nimitellyt venäläistä hissipierun arvoiseksi pohjasakaksi, kun ei saaneet turkinpippurit rauhassa lempiä suomineitoja.

• Anonyymi

Senssu olisi mennyt urheasti väliin ja lyönyt niitä naisia käsilaukulla päähän ja syyttänyt heitä turkkilaismiesten viettelystä ja vilauttanut vähän sukkanauhaa kellohameen katveesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssu olisi mennyt urheasti väliin ja lyönyt niitä naisia käsilaukulla päähän ja syyttänyt heitä turkkilaismiesten viettelystä ja vilauttanut vähän sukkanauhaa kellohameen katveesta.

Senssu olisi .... olisi ..... olisi ..... mutta minä olen lausunut että taitoja käytetään vain ääritilanteissa kun keskustelu ei tuota tulosta ..... mutta saitpahan jälleen tapasi mukaan aihetta vääristelyyn.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssu olisi .... olisi ..... olisi ..... mutta minä olen lausunut että taitoja käytetään vain ääritilanteissa kun keskustelu ei tuota tulosta ..... mutta saitpahan jälleen tapasi mukaan aihetta vääristelyyn.

> § <

Ja mistähän taidoista se Senssu mahtaa puhua? Kellohametanssitaidoista vaiko grillatun kanan savustuksesta?

Tappelussa ei pärjää tanssimalla. Mikä on ääritilanne?

Armeija-aikaan Lahden torilla isokokoinen viinamäen mies otti tulevaa vaimoani takaapäin tisseistä kiinni.

Se oli minulle aivan riittävä ääritilanne. Sinä olisit varmaan tarjonnut Posson?

2010

• Anonyymi

Turkkilainen luullut pimeässä naisia lampaiksi.

• Anonyymi

Aina jos on mainittu että turkkilainen ja kaksi saksan kansalaista niin ne ei ole mitään saksalaisia ne kaksi vaan ne on samaa sakkia sen pizzapekun kanssa jolla on ranteissa runsas karvoitus.

• Anonyymi

Onko Phuket siirretty Pattayalle?

• Anonyymi

Ihminen on joutunut taistelemaan miljoonia vuosia elämästään petoja ja toisiaan vastaan. Se ei lähde ihmisestä pois kukkahattutätien vuoksi sadoissa vuosissa, eikä tuhansissa.

Omia puolustetaan.
      https://youtu.be/Rk_oIzbD5iw?t=41

Olen varma että nuo kundit miettivät seuraavalla kerralla tarkkaan, ennenkuin aloittavat tappelun. Väkivalta lopettaa vittuilun.

“Kaikilla meistä on jokin suunnitelma aina siihen asti kunnes saamme nyrkiniskun keskelle naamaa.” -Mike Tyson-

"Jokeen putoamalla ei huku, vaan jäämällä pinnan alle", intialainen sananlasku, joka tarkoittaa sitä että periksi ei saa antaa, vaan on taisteltava se tie takaisin pinnalle.

Suomalainen vastaava sodasta tuttu sananlasku on:
      'Ei saa jäädä tuleen makaamaan"

Mitä sananlasku tarkoittaa?

"Sanonta viittaa tilanteisiin, joissa ihminen kohtaa vastoinkäymisiä tai ongelmia elämässään. Se korostaa toiminnan ja ratkaisujen etsimisen tärkeyttä, sen sijaan että jäädään passiivisesti odottamaan tilanteen ratkeamista itsestään"

2010

• Anonyymi

Onko sulla taas mahdollisuus laittaa vaimosi hampaista kuvaa, pellenaama.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51