Tätini ja hänen perheensä asuvat kaupungissa jossa on huomattavan paljon ruotsia puhuvia. Lapset ovat käyneet ruotsinkielisen koulun ja heidän asiointikielensä on nykyään ruotsi. He puhuvat keskenään pelkkää ruotsia eikä tästä lipsuta vaikka paikalla olisi sukulaisia jotka eivät ruotsia ymmärrä koska emme ole suomenruotsalainen suku eikä oikein ole tuota kielipäätä kellään. Oli mukava olla käymässä kun en tiennyt mistä keskustellaan ja kun nauretaan niin mille nauretaan, mahdollisesti jopa minulle.
He ovat sitä mieltä että he ovat suomenruotsalaisia.
Käykö se noin?
Voiko suomenruotsalaiseksi tulla?
Anonyymi-ap
2
717
Vastaukset
- Anonyymi
Uskossa hyvä elää tuumas lapamato :)
- Anonyymi00003
Jos saa kutsun ruotsalaisten heimojohtajilta sitä kautta pääsee viikingiksi. Joudut aloittamaan pohjalta ja etenemään hierarkiassa askel askeleelta ylöspäin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671