Tänne voi pistää kyselyn kuskeista jotka ovat lopettaneet yhtäkkiä ja olette miettineet että miksi.
Joku voi sitten vastata jos tietää syyn.
Rallikuskit jotka ovat lopettaneet
27
441
Vastaukset
- Anonyymi
Jäi ainakaan epäselväksi miksi Giacomo Pelganta lopetti.
- Anonyymi
Yleensä rahat loppu, tai ei pärjää.....
- Anonyymi
Siis et tiennyt mutta esitit olettamuksen, niin kuin täällä muutkin uteliaat.
- Anonyymi
Aloitus on sinällään mielenkiintoinen. Monelle kuljettajalle saattaa tulla ulkopuolelta katsottuna “yllättävä” uran lopetus, mutta aina siihen on omat syynsä. Riippuu myös millä tasolla ajaa. Kyllähän siinä usein ulkomaille tähtäävällä kuskilla rahat loppuu, jos menestys ei ole aivan riittävä, eikä sponsoritkaan enää näe järkeväksi kuljettajaan sijoittaa.
Enemmän harrastemielessä ajavilla sitten tulee ikä vastaan. Mukavuudenhalu lisääntyy, eikä enää jaksa lähteä tallille rassaamaan autoa. - Anonyymi
Onko sellaisia.....?
- Anonyymi
Justus Räikkönen. Hyvä lupaava kuski. Nousukiito päällä. Olen odottanut että koska on taas kisoissa..
- Anonyymi
Eiköhän se loppettanu just sen takia kun taidot ei riitä...keskinkertainen kuljettaja.....
- Anonyymi
Ei riitä, että on rahaa, pitää osata ajaa autoa paremmin kuin muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä, että on rahaa, pitää osata ajaa autoa paremmin kuin muut.
No kyllä jos rahaa ja intoa on niin ei se muita tartte.. voit kyllä ajella loppu elämäs vaikka et ikinä voita mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä jos rahaa ja intoa on niin ei se muita tartte.. voit kyllä ajella loppu elämäs vaikka et ikinä voita mitään.
Onhan näitä sikaaneja ollut
- Anonyymi
Eiköhän tänne tule pelkkiä huhuja aiheesta ja kun niitä ei kannattaisi tänne laitella.
Jos joku on lopettanut niin on ja sillä selvä, ei sitä tarvitse muiden puida ja käsitellä.
Itse ajoin 25v rallia ja sprinttejä (maastoajoja) enkä ole vieläkään lopettanut vaikka ajopuku ei ole ollut päällä 8 vuoteen.- Anonyymi
Lopetin reilut 15 vuotta sitten mutta veri on alkanut vetää takaisin rallipoluille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetin reilut 15 vuotta sitten mutta veri on alkanut vetää takaisin rallipoluille...
Ite olin ajamatta 13 vuotta ja sitte aloitin uudelleen. Eikä kaduta,hyvä kun aloitin uudelleen.
- Anonyymi
Tuskin ketään kiinnostaa miksi joku random kuski on lopettanut yllättäen.....
- Anonyymi
Kyl mua ainaki..
- Anonyymi
Miksi täällä sitten kysellään jos ei kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastailkaa nyt sitten!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa kiinnostaa, osaa ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa kiinnostaa, osaa ei.
Tytteleitä kiinnostaa
- Anonyymi
Aikalailla turha aloitus!
- Anonyymi
Voit laittaa paremman.
- Anonyymi
Kuitenkin kiinnosti sen verran että tulit tänne kommentoimaan 😂
- Anonyymi
Täysin turha!
- Anonyymi
No laitetaans muutama, lahden seudulta kova Mersumies on lopettanut, syy ei tiedossa. Oulu seudulta kova Subarumies lopettanut, syy tiedossa. Forssan seudulta eräs kuljettaja lopettanut, syy ei tiedossa. Pääkaupunkiseudulla monikin lopettanut,
monen syy tiedossa, monen syy ei tiedossa. Onhan näitä. - Anonyymi
Markus Grönholm....
- Anonyymi
Tuohan on ollut tiedossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793