Tänne voi pistää kyselyn kuskeista jotka ovat lopettaneet yhtäkkiä ja olette miettineet että miksi.
Joku voi sitten vastata jos tietää syyn.
Rallikuskit jotka ovat lopettaneet
11
145
Vastaukset
- Anonyymi
Jäi ainakaan epäselväksi miksi Giacomo Pelganta lopetti.
- Anonyymi
Yleensä rahat loppu, tai ei pärjää.....
- Anonyymi
Siis et tiennyt mutta esitit olettamuksen, niin kuin täällä muutkin uteliaat.
- Anonyymi
Aloitus on sinällään mielenkiintoinen. Monelle kuljettajalle saattaa tulla ulkopuolelta katsottuna “yllättävä” uran lopetus, mutta aina siihen on omat syynsä. Riippuu myös millä tasolla ajaa. Kyllähän siinä usein ulkomaille tähtäävällä kuskilla rahat loppuu, jos menestys ei ole aivan riittävä, eikä sponsoritkaan enää näe järkeväksi kuljettajaan sijoittaa.
Enemmän harrastemielessä ajavilla sitten tulee ikä vastaan. Mukavuudenhalu lisääntyy, eikä enää jaksa lähteä tallille rassaamaan autoa. - Anonyymi
Onko sellaisia.....?
- Anonyymi
Justus Räikkönen. Hyvä lupaava kuski. Nousukiito päällä. Olen odottanut että koska on taas kisoissa..
- AnonyymiUUSI
Eiköhän se loppettanu just sen takia kun taidot ei riitä...keskinkertainen kuljettaja.....
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tänne tule pelkkiä huhuja aiheesta ja kun niitä ei kannattaisi tänne laitella.
Jos joku on lopettanut niin on ja sillä selvä, ei sitä tarvitse muiden puida ja käsitellä.
Itse ajoin 25v rallia ja sprinttejä (maastoajoja) enkä ole vieläkään lopettanut vaikka ajopuku ei ole ollut päällä 8 vuoteen.- AnonyymiUUSI
Lopetin reilut 15 vuotta sitten mutta veri on alkanut vetää takaisin rallipoluille...
- AnonyymiUUSI
Tuskin ketään kiinnostaa miksi joku random kuski on lopettanut yllättäen.....
- AnonyymiUUSI
Kyl mua ainaki..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341656- 391581
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa621328- 681285
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2071092Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2661057- 691044
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää17907Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868