Vaikka siltä saattoi vielä viikko sitten tuntua.
tesla ei taida olla voittajan auto
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
https://edition.cnn.com/2025/03/10/business/tesla-vandalism-protest-stock/index.html
Police across the United States are investigating a series of attacks on Tesla showrooms, charging stations and Tesla vehicles, as vitriol escalates against CEO Elon Musk.- AnonyymiUUSI
ei taida olla oikea kieli sinulla.
- AnonyymiUUSI
Eikö tuo politikointi sopisi jonnekin toiselle palstalle. Eihän tuossa ole lainkaan puhe itse tuotteesta, vaan Muskista.
- AnonyymiUUSI
Kauhea pommi kun TM testissä halvin käyttää oli halpa sähkö Hyundai!
Laskelman suurin yllätys TM:n mukaan oli, että vertailun halvin vaihtoehto 14 000 kilometrin vuotuisilla ajoilla ja kuuden prosentin korolla oli käytetty 18 000 euron sähköauto. Jos autoilija taas ajoi vuodessa keskimääräistä selvästi vähemmän eli 7000 kilometriä, käytetty sähköauto sekä käytetty diesel- ja bensiiniauto olivat kuukausikuluissa jokseenkin tasoissa. Kalleinta ajaminen puolestaan oli pikkukilometreillä upouudella Teslalla – varsinkin yksityisleasingilla hankittuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818