Joku kyllä laittoi tässä pari viikkoa sitten semmosta juttua, että vaikea uskoa että ois koskenut jotakuta muuta kuin sinua. 😨
En ole mies laittanut sinusta tunnistettavia asioita
8
238
Vastaukset
- Anonyymi
Tosin ihan mahdollista, että oli jostain toisesta, mutta jotenkin vaan olen varma, että koski sinua. Ap
- Anonyymi
Vaiva se on tuokin … 🤔😁
- Anonyymi
Niin mikä on vaiva? Oli semmosta juttua että melkeinpä ei voinut koskea ketään muuta. Ap
- Anonyymi
Ja mies saa tarkistaa vaikka poliisien kanssa niiden viestien iipeet niin ei ollu multa ne. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä on vaiva? Oli semmosta juttua että melkeinpä ei voinut koskea ketään muuta. Ap
Vaiva jos kärsii aloituksessa kuvatuista huomioista ja tunteista.
- Anonyymi
Jaa mitäköhän asiaa lie ollut. En kyllä oikein tunne ketään eikä ole edes aavistusta kuka hän mahtaa olla.
- Anonyymi
No joku nainen laittoi katkeria viestejä.
- Anonyymi
Luki ammattia ja etunimeä ainakin. Ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794