Onko kannattavaa rällätä velkakelkalla saattaa vaikka virma mennä konkkaan.
Tällaistakin on tapahtunut.
Lumiajo on kivaa
11
852
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus kertoo aloittajan äö:n vähäisestä tasosta
- Anonyymi
Alvit pois vaikka pöytälaatikosta.
- Anonyymi
Voe mahoton paikka!!
- Anonyymi
Elä muuta sano minä luulin ettei muut ole kateellisia kuin mehtä ja kalamiehet mutta kelkattomat menee ohi
- Anonyymi
Siihen vielä velka Volvo ja lavamaasturi niin ei ihme jos konkurssi iskee. Sitten vielä itketään kun ei koronatukiaisia saanut.
- Anonyymi
Tuntuupa jollain olevan pipo todella tiukalla, vaikka kyllähän sen käsittää kun omassa pihassa seisoo 20-30 vuotta vanha rakkine ja vielä kun joka ilta liittää pyynnön iltarukoukseen että se lähtisi vielä aamulla käyntiin.
- Anonyymi
Kuhmo on jokaisen yrittäjän unelma kaikki kampittaa parhaansa mukaan
- Anonyymi
Minä oon jo kotvan olluna sitä mieltä, että tuommonen joutava ajelu johtaa taloudellisseen kykenemättömyyteen.
- Anonyymi
Normaal Kuhmossa järki on tois sijainen vähäpätöinen asia jos asia ollenkaan
- Anonyymi
Nyt se on velkakelkalla jo Lapissa pahennusta herättämässä, tämä Kuhmon Mervi Tapola 😂
- Anonyymi
Voe maalima...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109