minun, miehen, olevan aivan loppu? Jos tietäisit, että suuret tunteet ja ristiriitainen tilanne on kuluttanut minut loppuun, ja että olet elämäni räjäyttänyt ihminen?
Nyt on tilanne meidän välillä jäätynyt paikoilleen, eikä kumpikaan uskalla lähestyä.
Minusta on jäänyt jäljelle haamu, joka huhuilee täällä kuin pöllö yöllä. Tiedän, ei kuulosta romanttiselta, mutta se nyt on mitä on.
Mitä nainen ajattelisit, jos tietäisit
100
1203
Vastaukset
- Anonyymi
Näetkö häntä arkisin?
- Anonyymi
Hyvä jos näen joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos näen joskus.
Mikset laita mulle viestiä sitten☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset laita mulle viestiä sitten☺️
Kuin pääni pölkylle. Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos näen joskus.
Sehän on hyvä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin pääni pölkylle. Jep.
No kuule rohkea rokan syä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kuule rohkea rokan syä.
No niin tekee.koska soitat. Miten ois taas puhelinseksiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin tekee.koska soitat. Miten ois taas puhelinseksiä?
Livenä käy?
- Anonyymi
Ihana 🦉
- Anonyymi
Ei ollut sitten minulta tämä. Naiselle tiedoksi.
- Anonyymi
No kuka se sinä olet? Sivusta kyselen
- AnonyymiUUSI
Juu sinähän et kaipaa. Tiedetään!
- AnonyymiUUSI
Muuten oli.miehelle tämä
- Anonyymi
Että osaa pilata jonkun elämän ilmeisesti vaan sillä että olen olemassa.
- Anonyymi
Myötätuntoa tunnen sinua kohtaan. Itse olen jäänyt tänne myös huhuilemaan niin pitkäksi aikaa, että tuntuu itsestäkin uskomattomalta. Voimia, ehkä se ajan kanssa joskus menee ohi. Itse en tosin ole paras esimerkki..,
- Anonyymi
Onneksi minulla ei ole täällä miestä, ei kiinnosta jos on niin tyhmä että on tämmöisessä mukana ja vie muille ja haluaa olla siinä, omapa on vikansa.
Minulla ei ole täällä rakasta, ei siis kiinnosta. Ei ketään teistä.- Anonyymi
Ironista, että itse kirjoittelet täällä.
- Anonyymi
Voin huhuilla takaisin, ollaan pöllöt täysikuunvalossa perjantaina se onnistuisi. Sinulla on hyvä syykin ottaa yhteyttä, jos uskallat.
- Anonyymi
minun hänelle: ei paineita. olen jo nähnyt että saavut elämääni ennen elokuuta ja että jotain isompaa merkittävämpää yhteyttä meidän välille on muodostumassa syksyllä 25. tunnen kultani vahvasti jokaisena päivänä <3~~
- Anonyymi
Oletko mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies?
olen
- AnonyymiUUSI
🥺🙏😇mun kulta?
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti ei mee syksyyn.oot rakas
- Anonyymi
Mitä jos räjäytit myös hänen elämänsä?
- Anonyymi
Enpä usko, että tunne-elämänsä meni ainakaan sekaisin, mutta jos, niin osasi kyllä hyvin vetää rooliaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko, että tunne-elämänsä meni ainakaan sekaisin, mutta jos, niin osasi kyllä hyvin vetää rooliaan.
Mulla meni tunne-elämä sekasin, jouduin katkeruuden, vihatunteiden ja pelon ahdistamaksi kuukausiksi ja kuukausiksi lähes vuodeksi. Ainoa keino selvitä on, että pitää elämänsä raiteillaan, joten mieti kun puhut jostain "roolista".
Vai ootko niitä narsisteja jotka nauttii, kun toisen elämä menee perseelleen sun takia ja tulee konkreettisia ongelmia? Vasta silloinko on rakkaus totta?
Suo anteeksi jls välitän itsestäni ja niistä jotka on minusta riippuvaisia enkä sun takia ole "räjäyttänyt" elämääni. Oon feikki ja huono ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla meni tunne-elämä sekasin, jouduin katkeruuden, vihatunteiden ja pelon ahdistamaksi kuukausiksi ja kuukausiksi lähes vuodeksi. Ainoa keino selvitä on, että pitää elämänsä raiteillaan, joten mieti kun puhut jostain "roolista".
Vai ootko niitä narsisteja jotka nauttii, kun toisen elämä menee perseelleen sun takia ja tulee konkreettisia ongelmia? Vasta silloinko on rakkaus totta?
Suo anteeksi jls välitän itsestäni ja niistä jotka on minusta riippuvaisia enkä sun takia ole "räjäyttänyt" elämääni. Oon feikki ja huono ihminen.Olitko siis katkera minulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko siis katkera minulle?
Sinä lähdit aiheettoman mustasukkaisuuskohtauksen takia toisen naisen matkaan ja sitten pois kokonaan. Et yhtään välittänyt siitä miltä minusta kaikki tämä tuntui joten kyllä olin erittäin katkera ja vihainen.
Miten muka olit niin suurissa tunteissa, jos suurinpiirtein en ollut sinulle edes todellinen ihminen vaan pelkkä joku oma mielikuvasi?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä lähdit aiheettoman mustasukkaisuuskohtauksen takia toisen naisen matkaan ja sitten pois kokonaan. Et yhtään välittänyt siitä miltä minusta kaikki tämä tuntui joten kyllä olin erittäin katkera ja vihainen.
Miten muka olit niin suurissa tunteissa, jos suurinpiirtein en ollut sinulle edes todellinen ihminen vaan pelkkä joku oma mielikuvasi??Juttusi ei kyllä sovi aloittajan elämäntarinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä muista, mutta minä olen opetellut tunteiden säätelytaitoja. En ole varma onko edes niin hyvä juttu, mutta estää ylilyönnit. Taitaa estää myös kaiken muun, kun oppii hallitsemaan ulospäin kaiken, mutta sisällä on silti täysi kaaos. Tällain mulle on itsehoitona opetettu, mutta tämä yhteiskunta haluaakin lisää niitä näytteleviä pellejä. Mutta kyllä minä joskus puran tunteitani jollekin vastaan tulevalle mulkulle edelleen välillä. Se nyt vaan on inhimillistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä muista, mutta minä olen opetellut tunteiden säätelytaitoja. En ole varma onko edes niin hyvä juttu, mutta estää ylilyönnit. Taitaa estää myös kaiken muun, kun oppii hallitsemaan ulospäin kaiken, mutta sisällä on silti täysi kaaos. Tällain mulle on itsehoitona opetettu, mutta tämä yhteiskunta haluaakin lisää niitä näytteleviä pellejä. Mutta kyllä minä joskus puran tunteitani jollekin vastaan tulevalle mulkulle edelleen välillä. Se nyt vaan on inhimillistä.
Olet ihana sori ei ois saanu nauraa mut sait mut hymyilemään aitoudellasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana sori ei ois saanu nauraa mut sait mut hymyilemään aitoudellasi
Väkivaltaa en hyväksy itseltäni enkä muilta. Mutta joskus sanon suorat sanat, tilanteen vaatiessa. Aina ei ole kyllä hyvä fiilis siitäkään tullut, jos pääsee sammakoita suusta.
- Anonyymi
Tiedätkö mies, että olen ollut pitkään jo aivan loppu. Itkenyt niin, että töiden teko ollut välillä hyvin vaikeaa. Hyvä kun itseni, kodin ja lapsen saanut pidettyä hengissä.
Minä sentään yritin edes jotain.- Anonyymi
Kiitos tästäkin. Lyö vielä lyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästäkin. Lyö vielä lyötyä.
Törkeästi sanottu. Ikäänkuin vain sinun kärsimys ja elämä olis merkityksellisiä. Eiko olis jo aika kasvaa aikuiseksi mieheksi ja ymmärtää vastuunsa ja sen, että muillakin on tunteet ja elämä. Ei sit ne omatkaan tunteet ole enään niin maailmantasollisesti merkittäviä kun otat muidenkin huomioon.
Kaikki käy tämän läpi. Onnekkaita on ne, jotka pääsee irti nuoruuden itsekeskeisyydestä, sillä muiden tunteiden näkeminen ja empatia ovat kauniita ja hyviä asioita.
Ihmiset jotka pysyy itsekeskeisinä läpi elämänsä, niin ei hyvää loppua ole tiedossa, vaan yksinäinen helvetti eikä kukaan välitä.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeästi sanottu. Ikäänkuin vain sinun kärsimys ja elämä olis merkityksellisiä. Eiko olis jo aika kasvaa aikuiseksi mieheksi ja ymmärtää vastuunsa ja sen, että muillakin on tunteet ja elämä. Ei sit ne omatkaan tunteet ole enään niin maailmantasollisesti merkittäviä kun otat muidenkin huomioon.
Kaikki käy tämän läpi. Onnekkaita on ne, jotka pääsee irti nuoruuden itsekeskeisyydestä, sillä muiden tunteiden näkeminen ja empatia ovat kauniita ja hyviä asioita.
Ihmiset jotka pysyy itsekeskeisinä läpi elämänsä, niin ei hyvää loppua ole tiedossa, vaan yksinäinen helvetti eikä kukaan välitä.
SivustaKommentti ei ollut aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaTodella hyvä kirjoitus, olisin itse voinut kirjoittaa aivan samat sanat! Täysin turhaa ulinaa ja piittaamattomuutta muiden ihmisten kärsimyksistä! Todella monta vuotta jo mennyt ja sinäkö muka ainoa kärsijä. Kasva aikuiseksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti ei ollut aloittajalta.
Tässähän vaan keskustellaan yhdessä muiden kanssa, ei sillä ole väliä.
- Anonyymi
Minä olen myös loppu. Ei me kumpikaan tahallaan räjäytetty mitään.
Oon miettinyt pääni puhki ratkaisuja tilanteeseen. Nyt mulla on työn alla yksi juttu, joka onnistuessaan ratkaisee tän lopullisesti. - Anonyymi
Haluaisin rakastaa sinut ehjäksi. Sylissäni saisit levähtää. Silittäisin sinut uneen...tekisin kaikkeni jotta ymmärtäisit kuinka suurta on rakkaus jota sinua kohtaan tunnen ♥️.
M-nainen tumma - Anonyymi
Hmmm..mitähän sanoisin, jos tämä olisi minulle..
Sanoisin, että ole kärsivällinen ja pidä huolta itsestäsi. Päivä kerrallaan. Opi rakastamaan itseäsi konkreettisesti kuin pientä vauvaa joka tarvitsee hoivaasi. Alkoholi nyt ainakin heti pois kokonaan, se aiheuttaa mielialavaihteluita ja epäsäännöllistä unirytmiä, tilalle ulkoilua ja tukevampaa ruokaa. Sinä tottelet nyt ja teet kuten sanon.
Miksi pelkäät lähestyä tai puhua minulle? Välttelen sinua, koska minulla on tunne, että ajattelet aina vain pahaa minusta, että et voisi edes puhua minulle ilman, että joudut jotenkin satuttamakseni tai että ajattelisin, että olet idiootti ja epäonnistuja ja hölmö jos sanot yhden väärän sanan väärällä tavoin.
Miten voit pitää minua noin kusipäänä? En ansaitse tuollaista.
Vai häpeätkö jotain itsessäsi tai tunteissasi? Mikä on aivopessyt sinusta tuollaisen? En syytä sinua vaan elinympäristöäsi jonka jo ajat sitten olen ymmärtänyt melko toksiseksi. Voin vaan kuvitella millainen lapsuus sinulla on ollut. Tiedän, mitä tunnekylmyys ja raakuus lapsesta tuntuu.
Ajattelen, että olet onneton etkä pärjää yksin. Kukaan ei pärjää yksin. Jos tilanteesi vielä pahenee, tarvitset sairaalajakson ja ammattiapua.
Minun jaksamiseni ei ole nyt myöskään huipussaan, myös minä tarvitsen toiselta ihmiseltä tukea, rakkautta ja hoivaa. Sinun täytyy ymmärtää myös se.- AnonyymiUUSI
Voi tätä elämää! Ihanaa kun jotkut ihmiset osaavat todella puhua suoraan sydämestä sydämeen. Kiitos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi tätä elämää! Ihanaa kun jotkut ihmiset osaavat todella puhua suoraan sydämestä sydämeen. Kiitos
Eipä kestä. Katson vaan että edessäni on ihminen ja unohdan kaiken muun. Ei me mitenkään erota toisistamme mitä siihen sydämeen tulee. Ihan sama onko pohjalla vai huipulla, toinen ihminen siinä on vaan.
Joku voi tykätä tosi huonoa, jos puhuu vapaasti, mut ne saa vaan jäädä taakse jotka ei kestä.
En ikinä kuitenkaan halua töräytellä mitään totuuksia muille päin naamaa. Olen liian empaattinen ja muiden törkeä loukkaaminen tuntuu ihan sietämättömän hirveältä ajatukselta.
- Anonyymi
Aika loppu on Tääkin muija täällä. Tilanne 1-1
- Anonyymi
Pärjäile.
- Anonyymi
Jos olisin tiennyt, olisimme tietysti tavanneet ja jutelleet. No, kun en tiedä mitään 🤷♀️
- Anonyymi
Ethän lamaannu paikoillesi, vaan pidät itseäsi pienessä liikkeessä? Aina on toivoa. Ehkä hän tulee sinua vastaan, jossain matkan puolitien mutkalla. Ehkä tunnette toistenne kaipuut myös, mikä on saanut voimat pois noin totaalisesti, mitä kuvailit aloituksessa. Jos aloitat tietoisen kulkemisen toista kohti vailla pelkoa ja epävarmuutta, saat uutta voimaa. Toivotaan auringon paistetta, mutta myös harmaalla säällä tekee hyvää haukata happea.
- Anonyymi
Paljon tuossa on juuri niitä omia tuntojani. Kyllä. Hyviä sanoja sulta. Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä. Ja varmasti oletkin :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ssulta ei oo tullu mitään sanoja
- Anonyymi
En karkaa mihinkään, sydämeni on mies vienyt. Jännä nähdä sitten minkämoiseen mennään❤️
- Anonyymi
Täällä on monia sanoin tuntevia ihmisiä. Ehkä kaivattusikin on samanlainen. Itsellä on ikävä palstaan vähän eri näkökulma, käsittelen sen avulla nuoruuteni menetystä. Mutta uskon Ikävä- palstan pahentavan olotilaasi, koska se tuo asiaa ja häntä koko ajan esille, muistuttaa ikävästä, koska nämä ihmiset, naiset ja miehet ovat samassa tilanteessa. Jos kaivattusi on täällä, hänkin saattaa vain pahentaa ikävääsi, koska välillä näet hänet, välillä vain luulet näkeväsi ja petyt. Suosittelen etäisyyden ottamista asiaan, ystävien seuraa, harrastuksia, joista nautit, terapiaa, liikuntaa. Mielellään ei päihteitä suurissa määrin. Pura tunnettaisi johonkin luovaan, vaikka maalaamiseen, jos osaat. Ajattele, että maalaat hänelle sen taulun, minkä teet. Tai biisin, jonka sävellät. Jos vain osaat jotain luovaa. Ulkoista tunne. Niin taiteilijat ovat kautta aikojen tehneet. Amatööritkin voivat tehdä samoin. Tilanteesi ei ole harvinainen. Aina on riuduttu rakkaudesta. Ei se lohduta,
mutta löydät esimerkkejä historiasta. Ehkä pääsette keskustelemaan ja käsittelemään asiaa yhdessä joskus. Silloin olisi hyvä, että olisit vahvempi ja henkisesti kunnossa. Muuten tilanne voi riistäytyä huonompaan suuntaan.
Voimia ja vahvistumista sinulle!- Anonyymi
Tätä juuri alleviivaan, ei päihteitä eikä sekoilua lääkkeeksi sydänsuruihin, silloin vaan syventää omaa kurjuuttaan ja voi sattua huonoja asioita!
Omat tunteet eivät todellakaan parane siitä, että menee panemaan jotain ventovierasta ihmistä kännissä, ihan hirveä ajatus😵💫 - Anonyymi
Minun kohtalo muistuttaa Ludwig van Beethovenin, joka keskiluokkaisena meni rakastumaan aatelisnaiseen. Sillä erotuksella, ettei minulla ole juurikaan mitään erityislahjoja.
Se mun ihastus on mulle vähän kuin yläluokan nainen. Ylevä ja jalo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä juuri alleviivaan, ei päihteitä eikä sekoilua lääkkeeksi sydänsuruihin, silloin vaan syventää omaa kurjuuttaan ja voi sattua huonoja asioita!
Omat tunteet eivät todellakaan parane siitä, että menee panemaan jotain ventovierasta ihmistä kännissä, ihan hirveä ajatus😵💫Olen ajatellut ihan samaa, ja lääkkeeksi ennemminkin meditatiivista asioita. Ne ovat tuntuneet toimineen🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat tunteet eivät todellakaan parane siitä, että menee panemaan jotain ventovierasta ihmistä kännissä, ihan hirveä ajatus😵💫Ja mistä nämä väliinsatuilijat keksivät juttunsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatellut ihan samaa, ja lääkkeeksi ennemminkin meditatiivista asioita. Ne ovat tuntuneet toimineen🙂
Itsellä tekeminen on sitä, joka läpi elämän pitänyt pinnalla ja pois vaikeuksista.
Muistan kun nuoruudessani onnettomassa parisuhteessa jouduin aloittaan syömään masennuslääkkeitä, enkä tykännyt siitä miltä ne tuntui, vaikka auttoivatkin. Aloin tekemään käsitöitä ja sillä pääsin yli sekä pahasta olosta ja pillereistä.
Myös koko koronan tein ahkerasti enkä muista koko ajasta mitään muuta kun käsityöt eikä haitannut olla kotona.
Eräänlaista meditaatiota. - AnonyymiUUSI
Kiitos viisaista sanoistasi!💓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun kohtalo muistuttaa Ludwig van Beethovenin, joka keskiluokkaisena meni rakastumaan aatelisnaiseen. Sillä erotuksella, ettei minulla ole juurikaan mitään erityislahjoja.
Se mun ihastus on mulle vähän kuin yläluokan nainen. Ylevä ja jalo.Sivusta: Hän käy vessassa niinkuin muutkin ihmiset!
- Anonyymi
Ottaisin sinut syliini, silittäisin sinua ja kuuntelisin sinua 🥹 Vihreät ja siniset silmät olisivat lähempänä kuin koskaan.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. T: tumma M- nainen ihanainen ♥️
- Anonyymi
Kuulostat ap ihan omalta tilanteeltani. Tunneyhteys erääseen on niin voimakas, että tunnen kaikki hänen olotilansa itsessäni. Kun hän on iloinen ja onnellinen, minullakin on hyvä olla. Mutta kun on surullinen, repii se sydäntäni. Plus kaikki muut aavistukset ja tuntemukset. Semmoista samanlaista haahuilua pöllönä täällä omassa kuplassani. Mietin vaan, että milloin se kupla poksahtaa.
- Anonyymi
Tiedän kyllä huhuilusi
- Anonyymi
se on varmasti teille aivan oikein, toivottavasti kiertää yhtä pitkään ja koko porukassa ne tuoden huonoa ja pahaa, viekööt hyvää, takaisin kurjuutta ja pahaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Nuku Rakas ja lepää niin paljon kun tarve on .
Joskus on syystä tai toiseta raskaita ja vaikeita aikoja jokaisella meistä 😘
Naiselta jolle olet antanut paljon. - Anonyymi
Minä olisin tahtonut selvittää asiat. Nyt jään ikuisesti epätietoisuuteen ja osa minusta huhuilee varmaan aina mysteerin perään. Näin olet vaikuttanut minuun.
- Anonyymi
Varmaan välittävänä luonteena kysyisin sinulta muutaman kysymyksen.
Mutta tuskin olet hän. Hän on ottanut etäisyyttä minuun. Paremminkin olen voinut aistia hänestä negatiivisia tunteita. Uskon että meidän väliltämme on kaikki loppu. Niin surullista kun se onkin, mutta en voi toisen mieltä muuttaa.
https://youtu.be/OXqw6ERK09o?si=sjWpvBgKbMpZE7Da- Anonyymi
Luulo/usko ja tieto ei ole sama asia.
- Anonyymi
Oli hyvä saada itkeä laulun mukana. Kiitos! Kuinka mä voin osoittaa tälle miehelle, että hän on elämäni suurin rakkaus! En kestä elämää ilman häntä. Tarvitsen häntä koska rakastan häntä. Tämä tunne että kuulutaan yhteen. Antautuisin hänelle kokonaan. En ymmärrä, miksi tästä tehtiin näin vaikeata. Jos satuit lukemaan tämän niin nyt tiedät mun rakkaus ei ole kylmenny sua kohtaan ja muuta en pyydä kuin että soittaisit. Juteltais tästä meidän jutusta. Ei tässä ole enään mitään järkeä kuinka paljon rakastan, tarvitsen ja haluan sua. 💙🧡💛💚 love
- Anonyymi
Asiat voi mennä todella pieleen, kun ei puhu ja ottaa mukaan muita ihmisiä. Sen toisen tilanne ei ainakaan helpotu, eikä kommunikoinnin aloitus.
Miksi helvetissä mä väännän täällä rautalangasta 😞- Anonyymi
Millä tavalla ottaa mukaan muita?
- Anonyymi
Pyrkisin tapaamaan ja selvittämään asioita jotenkin❤️ Kuten aiemminkin olen yrittänyt.
- Anonyymi
Miksi ihminen tekee itselleen tuollaista?
Kulutat energiasi yhteen … ja jos et saa, olet uupunut.
Missä on muu elämä?- Anonyymi
Eipä sitä muuta elämää oikein ole. Olen menettänyt kyvyn nauttia mistään, jo ajat sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitä muuta elämää oikein ole. Olen menettänyt kyvyn nauttia mistään, jo ajat sitten.
Liika yksinäisyys ja syrjäytyminen on tehnyt minulle tuon saman. Sekä se, että suurimman osan ihmisistä kanssa kuormitun. En enää jaksa sitä ihmiskuormitusta, muttei hyvä ole näin yksinäisenäkään.
- sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liika yksinäisyys ja syrjäytyminen on tehnyt minulle tuon saman. Sekä se, että suurimman osan ihmisistä kanssa kuormitun. En enää jaksa sitä ihmiskuormitusta, muttei hyvä ole näin yksinäisenäkään.
- sivustaPitäisi löytää ns. kultainen keskitie. Minä asun aikuisen poikani kanssa ja emme puhu jatkuvasti toistemme kanssa, mutta on mukavaa että lähellä on toinen ihminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi löytää ns. kultainen keskitie. Minä asun aikuisen poikani kanssa ja emme puhu jatkuvasti toistemme kanssa, mutta on mukavaa että lähellä on toinen ihminen.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Ei pitäisi edes lukea tällaisia,
niin raadollista kun ihminen painii oman kasvunsa kanssa. - Anonyymi
No, sanoisin että saman teit minulle ja samaa koen juuri nyt ja olen kokenut liian pitkään. Ei minusta ole paljoa jäljellä.
- Anonyymi
Ajattelisin, että haluan tietää. Jos hän aiheuttaa sinussa tunteita mitä kukaan muu ei aiheuta, niin TOIMI!
Jos haluat saavuttaa jotain elämäsdu, niin miten yleensä toimit? Luulen sinun tekevän sen eteen jotain. Tässä pätee nyt samat säännöt. - Anonyymi
On mulla toi tazeri
- Anonyymi
Miksi olet loppu
- AnonyymiUUSI
Se kirjaimellisesti lukee tuolla:
”suuret tunteet ja ristiriitainen tilanne on kuluttanut minut loppuun”
- Anonyymi
Iso halaus ja suukko poskelle. Tulkoon päivästäsi yksi parhaista :-)
- Anonyymi
Sama tunne täällä. Sydän itkee mun omaa Pöllöjä, T Haamusi
- Anonyymi
Mä halaan ja suukottelen sua just. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä halaan ja suukottelen sua just. Kyllä se siitä.
*Pöllöä.Mul on ihan oikeesti hirvee ikävä, enkä keksi miten jaksan odottaa enskertaan...
- Anonyymi
Syyllinen olihan siinä tulisi 💔❤️
Jos olisit hän, sanoisin että nyt sun täytyy alkaa asettaa itsesi ja hyvinvointisi kunnolla etusijalle ja yrittää vahvistua. Että mekin voidaan kohdata toisemme, kun aika on, molempien särkymättä. Rennosti ja hyvällä mielellä.
Pitkä halaus ja kaikkea mukavaa päivään🫂- Anonyymi
Olo*
- AnonyymiUUSI
Sellainen tilanne, että ajattelin kuulleeni huhuilun, mihin vastasin.
Reaalitilanne, joten osaan vastata, että olisi järkyttynyt. Ei ole hyvä kantaa mukana suljettuja tunteita, jotka realisoituvat avoimesti tuhansiksi tunteiksi.- AnonyymiUUSI
Missä huhuilua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä huhuilua?
Täällä?
- AnonyymiUUSI
Oli tosi järkky ja rankka ketju.
En oo lukenut aiemmin enkä aio lukea.
Tilanne vaan jäätyy jollei oo oikeeta yhteyttä.
Niin se vaan on täällä.
Ymmärrän itseäni entistä enemmän mistä syystä en halua olla täällä.
Hyviä unia.
♡☆ - AnonyymiUUSI
Ajattelisin, että olemme sitten molemmat loppu, samasta syystä. Ja on väärin, että joudumme kärsiä.
- AnonyymiUUSI
Et osaa kirjoittaa, sairas ihminen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa kirjoittaa, sairas ihminen
Joskus teen pilkkuvirheitä, mutta osaan kyllä yleisellä tasolla kirjoittaa. Siinä olet kyllä oikeassa, että olen (kroonisesti) sairas ihminen.
Mukavaa päivää sinulle. - AnonyymiUUSI
Elämä on kärsimystä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on kärsimystä.
Mutta jotkut elämän kärsimyksistä ovat ihan täysin turhia. Ne voidaan korjata rakkaudella ja läheisyydellä.
- AnonyymiUUSI
Jos itsellä on paha olla, niin ei voi alkaa murehtimaan lisäksi sellaisesta mistä ei tiedä mitään!
- AnonyymiUUSI
Monella voi olla vastaavia tuntemuksia, eikä toinen tiedä niistä yhtään mitään tai tule edes mieleen että noin voisi olla. Yleisesti ottaen kannattaa kertoa asianosaiselle eikä kärvistellä, jos on aikuisista kyse niin ei pitäisi olla mitään vaaraa. Tavallaan helpompi pitää omana tietonaan ja jatkaa sitten kitumista mutta onko siinäkään mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794