Nainen, tätäkin olen joskus miettinyt. Se on juurikin sellainen toisaalta, toisaalta juttu. Toisaalta olet saanut aikaan ehkä elämäni suurimmat kärsimykset, mutta toisaalta olet upein ihminen, jonka olen saanut oppia tuntemaan.
Vain sinä saat sydämessäni tällaista räiskettä aikaan, että on hevosissa pitelemistä. Ja totuutta siitä, minkä myllerryksen läpi olen vuoksesi joutunut menemään en uskalla sinulle paljastaa, koska se karkoittaisi sinut paratiisilinnun kuin rääsyistä koottu linnunpelätin.
Täältä haavemaasta ja maanalaisista alhoista
Oliko se hyvä juttu tutustua sinuun vaiko paha
16
449
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hel" etti! Kaikkea tekosyitä te sitten keksittekin miksi ei voi lähestyä kaivattua.
- Anonyymi
Laita jotain pinkkiä päälle ja tule.
- Anonyymi
Miksi pinkkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pinkkiä?
Mun lempi väri 🤭 sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun lempi väri 🤭 sivu
Ei se pinkki miehelle sovi hyvin.
- Anonyymi
Olen onnellinen ja kiitollinen siitä että sain tutustua sinuun. Aiheutat minussa myös tunteita laidasta laitaan.. jos olet P- mies. Sydämeni räjähdyspisteessä koska haluan sinut kokonaan ja pysyvästi...on vaikeaa kun en saa sinua kuulla tai nähdä. Me kuulumme yhteen, ole sinä mitä mieltä tahansa mutta meidät luotiin toisiamme varten.
tummaMn - Anonyymi
Kenelle oikein kirjoitat?? Jotain vihjettä pliis!
- Anonyymi
Olet itse saanut aikaan asioita joista olen suuttunut mutta aikaan myös sellaisia asioita etten tiennyt kenenkään voivan niin paljon arvostaa ja rakastaa. Tahallaan en ole halunnut kärsimystä sinulle tuottaa koskaan.
Omia tunteita olen toki pelännyt ja kanavoinut ne väärin sinuun kun yrittänyt ymmärtää itseäni.- Anonyymi
Totta. Olen saanut itsekin käsityksen, että pelkäsit tunteitasi ehkä enemmän kuin minua.
Niin, ja en usko, että halusit pahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Olen saanut itsekin käsityksen, että pelkäsit tunteitasi ehkä enemmän kuin minua.
Niin, ja en usko, että halusit pahaa.Minä pelkääkin tunteitani mies.
Siksi koska olen vaarallinen niiden alaisena.
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pelkääkin tunteitani mies.
Siksi koska olen vaarallinen niiden alaisena.
Naiselta.Miestennielijä, kohtalokas nainen, äkäinen? Muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja en usko, että halusit pahaa.Mitä ajattelet siitä että pelkäsin tunteitani? Vähän liikaa myös aina on ollut intohimoa mikä hermostutti. Edelleen on.
Tällaisia tunteita en ole koskaan ennen kokenut
- Anonyymi
Mehän ei oikeastaan edes tunneta toisiamme.
Nämä kirjoitukset jäävät tänne ja liukuvat johonkin kaukaisuuteen joskus.
Eikä meitä enää sen jälkeen muista kukaan.
Hyvää yötä täältä reaalista.- Anonyymi
Mutta minä muistan lähes kaiken. Olet ihanan herkkä ja tunteikas ❤️
- Anonyymi
Mies kerro viestillä vaikka wa mitä käyt läpi voidaan syventää näitä pelottavilta ja ihanilta tunteilta toisiamme jos koet samaa niin tiedät mitä tarkoitan A mies ikävä on sua!!
- Anonyymi
Pakkokyssä: Mikä sul on luurin taustakuvana?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762271Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2631885Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59864- 70828
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48817- 68769
- 54764
- 65747
- 71745
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177723