Napakalle naiselle. 😊
Hyvää yötä
16
377
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä komealle miehelle. ♡
- Anonyymi
Hyvää yötä. Onko hän muutakin? ❤️
- Anonyymi
Naseva on kuvaavampi.
- Anonyymi
Syytön heittäköön ensimmäisen kiven tai syyttömän päälle porukalla, osallisuus on tärkeää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytön heittäköön ensimmäisen kiven tai syyttömän päälle porukalla, osallisuus on tärkeää
Voi näitä kurahousuja
- Anonyymi
meinasitko oikeasti tukehtua omenan lohkoosi? varo ettei oo myrkytetty. Sitähän tapahtuu joku hipsii sisään ja ulos.... ja ei välttämättä edes huomaa 😂🤣🤭
- Anonyymi
joskus olen kuullut että joku kuollut jopa kesken aterian, ohops olipa osuvasti sanottu 😂 annetaan varkaille kyytiä 😂🤭
- Anonyymi
Öitä hottikselle🔥💋t.Napakan lempeä höpöttelijä
- Anonyymi
-700
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-700
Mitäs koodeja sä täällä harrastat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun tarttis työllistyä dude like oikeesti
- Anonyymi
Kuulin että joku nainen on pahasti sairastunut kun joku mies oli koittanut myrkyttää hänet. Olivat kuulema täällä suomi24 tavanneet. Mies oli antanut myrkytettyä riistaa suoraan grillistä. Itse grillannut naiselle. Saanut jotain hermosto oireita. Ihan sekopää äijä. Linnaan pitäsi laittaa. Nainen ei tehnyt ilmoitusta vaikka labra todisti. Miettikää syödä yhdessä ja mies yrittää tappaa toisen. Kuka tekee niin.
- Anonyymi
Ihan kamalaa
- Anonyymi
Eikö se riista mene grillissä vähän hukkaan?
- Anonyymi
Säkö ymmärrät mun viberaation päälle sit?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794