Sopii kuin iso nenä päähän :DD
Semmosta! :D
16
333
Vastaukset
- Anonyymi
🙂👃🤏
- Anonyymi
Sopii, kuin luoti päähän.
- Anonyymi
Oletko kelaillut tämmöttis paljon viime aikoina?
- Anonyymi
👃
🙂👌- Anonyymi
🤣🤣 anteeksi 🤭
- Anonyymi
kaikesta rahasta ja muusta olisin täysin valmis tappamaan teidät. toivotaan että löytyy laillinen keino. ja pysytte poissa, kaikesta, ja, että saatte yhtä monta kaikkea huonoa ja pahaa. ja pahimmat tappaisi itsensä. se olisi unelma.
- Anonyymi
ja tänne rahaa ja pois teistä.
- Anonyymi
ei oo ihme näytätte aika mustilta sieluilta, ja täysin syyttämälle, jotta saitte hyvää porukalle. ps. laittakaahan rahat pian tulemaan 😘
- Anonyymi
Mistä h* lvetistä oot saanu päähäsi et mun nenä ois iso. 😳
- Anonyymi
Porukalla on niin mukava kiusata. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vain ja onneksi ei tarvitse olla tekemisissä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan kiusata sitten jostain mikä pitää paikkansa. Niin osaa itseensä yhdistääkin. Mun nenä ei kyllä ole mitenkään iso tai leveä. Joo varmaan voi siltä näyttää jossain kuvakulmassa jos ei ole elämää ja haluaa tarkastella. Toki kiusajilla ei ole elämää niin ymmärrän et tuollainen toiminta sopii kuin nenä päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jonkun nenän arvostelu paras mihin sun jengis pystyy? No yolo sitten vaan
- Anonyymi
Mulle sopii iso nenä mun isoon päähän
- Anonyymi
Onko isonenäisistä miehistä mitään sellaista legendaa? Tuli vaan mieleen näistä legendoista
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713