Melkein joka yö nukahdan omaan itkuuni. Eiköhän tää lapsellinen p* ska ala riittää. Tuu haukkuu päin naamaa.
Joo olkoot
13
339
Vastaukset
- Anonyymi
🫂 miksi pitäisi haukkua ketään. Nuku hyvin ja levollisesti.
-Sivusta - Anonyymi
Ei ole mitään haukkumista. Mee nukkumaan hupsu kulta ❤️ Ja osta kaupasta huomenna ruokaa oikein kunnolla.
- Anonyymi
Sä olet kyllä aloituksia rustaava draamaäijä yksi suuri huvitus koko hupiukko
- Anonyymi
Turhaan mun syömistä sun murehtia tai että oon läskikin sun mielestä. 7 asti ollut hereillä enkä oo vielä syönyt mitään.
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Emmä usko jäbä et se nainen jolle nillität täällä kelaa sua niin paljoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä usko jäbä et se nainen jolle nillität täällä kelaa sua niin paljoa
Mutta onhan se aika aaw, että hän löytää tämän elämäntehtävänä palstaäijän itkujen kautta
- Anonyymi
Antaa koiran haukkua, se osaa sen paremmin.
- Anonyymi
Oikeasti nämä aloittajaäijän haukut joihin se tässä aloituksessa eläytyy vastaanottajana ei kiinnosta kivuäkään. Nouse ylös sinäkin sieltä matalista energioista. Sun naiskuva on nääs sen verran banaali sekä alentuva. -nainen
- Anonyymi
Iteppähän sä lopetit halukkuuden olla mun kanssa missään tekemisissä omapahan oli vikasi olisit toisin toiminut kohta oon isä loka marraskuussa
- Anonyymi
Ompa ihana. Onnea odotukseen. Ilmeisesti ihan alussa vielä . Pidä odottavasta äidistä hyvää huolta.
- Anonyymi
Joku voisi ehkä sanoa sinua hulluksi mutta mielestäni sinulla on vain poikkeuksellisia kykyjä.
- Anonyymi
Varmaan joku narstinen manipuloija joka yrittää mustamaalata kyllä voi sanoa noin. Olen kuitenkin vielä ihan älyissäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713