Kaikki elämäni miehet ovat kohdelleet hyvin. Mulla oli hyvä suhde exän kanssa. Erottiin hyvissä väleissä parhaina ystävinä.
Miksi sinä kohtelit osin huonosti?
Ihmettelen käytöstäsi jii mies
25
329
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kuin kiusaamisessa. Tekijä voi huonosti ja yrittää hallita. Ei tervettä. Sivu
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Oot se sinäkin surkia tapaus kun jaksat käydä naureskelemassa näille palstaäijän viesteille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot se sinäkin surkia tapaus kun jaksat käydä naureskelemassa näille palstaäijän viesteille
Kuin reppana teinityttö
- Anonyymi
Mua mies ahdisteli tietyillä seksistisillä viesteillä vaik olin kertonut jo aiemmin et se ei ole ok. Silti toimi niin.
- Anonyymi
Niinkö hän teki, aloituksen kirjoittanut setämies- tuliko kuvaa videoo kurkistiko kyklooppi? Estoon vaan ja näkemiin, sillä siitä särystä pääsee. Sulla on joku tarve kokea, että tällä mukamas herättäis jotain valtavaa ahristusta. Olet keinoton mies muutenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö hän teki, aloituksen kirjoittanut setämies- tuliko kuvaa videoo kurkistiko kyklooppi? Estoon vaan ja näkemiin, sillä siitä särystä pääsee. Sulla on joku tarve kokea, että tällä mukamas herättäis jotain valtavaa ahristusta. Olet keinoton mies muutenkin
Eniten ärsyttää nämä mimbot ja bimbot jotka ei muka vieläkään tajua tämän aloittajaäijän meininkiä. Toksisuus tekee nääs idiootiks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten ärsyttää nämä mimbot ja bimbot jotka ei muka vieläkään tajua tämän aloittajaäijän meininkiä. Toksisuus tekee nääs idiootiks
Tuolla tuo yks ns yötyökäinen nyt väijyy pettyneenä itseensä ja elämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tien totta tämä naisena esiintyvä nettikeijo on niin toksinen pieni reppana, että pitää tällaista showta yllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja habituskin muuttuu sketsihahmon -hampaat etukenossa ilmeeksi. Oh my
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tien totta tämä naisena esiintyvä nettikeijo on niin toksinen pieni reppana, että pitää tällaista showta yllä
Minkälaista showta sä pidät täällä? Miksi vaivaudut kommentoimaan turhanpäiväisiin viesteihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaista showta sä pidät täällä? Miksi vaivaudut kommentoimaan turhanpäiväisiin viesteihin?
Kunhan ohjaillen keskustelua. Mitä mitä- eikö mennyt ku strömsöös vai mikä pulma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ohjaillen keskustelua. Mitä mitä- eikö mennyt ku strömsöös vai mikä pulma?
Mikä tarve puuttua ja ohjailla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"eikö mennyt ku strömsöös vai mikä pulma?"
Ilkkuvaan sävyyn totesit tuon. Vain huonosti voivat ihmiset tekee noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I guess i’m just funny like that. Is this not your benefit or somethin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I guess i’m just funny like that. Is this not your benefit or somethin?
Juuri noin toisin sanoen voit todella huonosti jos saat huvia kun toimit noin toisia kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin toisin sanoen voit todella huonosti jos saat huvia kun toimit noin toisia kohtaan.
Ja kerrohan aloittajaäijä näiden kekejen viestiksi arvo? Näitä aloituksia for amatsut tarkoitan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kerrohan aloittajaäijä näiden kekejen viestiksi arvo? Näitä aloituksia for amatsut tarkoitan
Voisit keskittyä oman itsesi kehittämiseen ja terveeseen maskuliinisuuteen. Vain Feminiininen mies käyttää aikaansa noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit keskittyä oman itsesi kehittämiseen ja terveeseen maskuliinisuuteen. Vain Feminiininen mies käyttää aikaansa noin.
Mistä sinä minun testosteroniarvoista tierät- onk sul joku mittari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä minun testosteroniarvoista tierät- onk sul joku mittari?
Käytös kertoo. Ei maskuliiniset miehet käyttäydy noin. Testosteronilla ei ole mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytös kertoo. Ei maskuliiniset miehet käyttäydy noin. Testosteronilla ei ole mitään tekemistä.
No ei tästä vielä irenriteettikriisiksi ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tästä vielä irenriteettikriisiksi ollut
Yritä löytää itsestäsi herrasmies. Menneisyys ei määritä sitä, vaan miten toimit tästä eteenpäin. Pystyt siihen jos vain haluat. Mukavaa päivää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen on syynsä. Tärkeät sellaiset
- Anonyymi
Sä olet itse niin vaikea, ilkeä ja itsekeskeinen ihminen että turhaan Jiitä syytät. Voin sanoa että koko sinä aikana kun olen hänet tuntenut ei hän ole koskaan ollut minulle sanallakaan ilkeä. Yhteytemme on aina ollut hyvin kaunis, lämmin ja sopuisa kuten tälläkin hetkellä ja tulee varmasti aina olemaan.
- AnonyymiUUSI
Mua ei yksi jii mies oo koskaan kohdellut kaltoin. On pitänyt kuin kukkaa kämmenellä 🩷❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713