Erakko suomalainen

Anonyymi-ap

Koulussa oli kavereita, koulu kun loppui niin luvattiin pitää yhteyttä, kaikki on kadonnut kuin pieru saharaan.
Luokkakokouksissa tavataan ja luvataan pitää yhteyttä, kaikki taas katoaa.
Sitten vanhana ollaan yksinäisiä. Lapsetkaan ei ehdi käydä.

17

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harvemmin sitä yhteyttä pidetään vittumaisiin ihmisiin.

• Anonyymi

Kommenttisi perusteella olet itse v..mäinen tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi perusteella olet itse v..mäinen tyyppi.

Jep, siltikin mulla hyviä ystäviä - myös kouluajoilta - ja lapset käyvät kylässä liiankin usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, siltikin mulla hyviä ystäviä - myös kouluajoilta - ja lapset käyvät kylässä liiankin usein.

Odottavat vain tuollaisen idi.ootin perintöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottavat vain tuollaisen idi.ootin perintöä.

Buahhaahhaa! Mä oon niille jo sanonut, että niistä tulee jälkeläisiä, ei perillisiä. Tulen rällestämään ovat rahani, enkä jätä niille mitään. Jokainen sukupolvi luokoon oman varallisuutensa.

• Anonyymi

Kaikki ei osaa edes vittuilla, joten pidättäydyn idiooteista ihan mielelläni ja olen lähes yksin , ne harvat kyllä kestää hiljaisuudenkin

• Anonyymi

No mutta eikös yksi kepulainen kiuruvedeltä luvannut maahanmuuton ja pakolaisten ratkaisevan kaikki maaseudun ongelmat ja poistavan yksinäisyydenkin. Heiltä löytyy mukavaa seuraa ja uusia kulttuurikokemuksia ja paljon halua tutustua yksinäisiin suomalaisiin naisiin.

• Anonyymi

Oot varmaan niin vastenmielinen olio, että kukaan ei halua pitää sinuun yhteyttä.

• Anonyymi

Päinvastoin. Perusuomalaisena ja terveenä ei ole mitään tarvetta ainakaan tulla tänne ruikuttamaan kurjuuttaan toisin kuin punavihreillä ja vasemmistolaisilla kepuleilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin. Perusuomalaisena ja terveenä ei ole mitään tarvetta ainakaan tulla tänne ruikuttamaan kurjuuttaan toisin kuin punavihreillä ja vasemmistolaisilla kepuleilla.

Kuka täällä on mitään ruikuttanut? Persut ymmärtää kaiken väärin kun älykkyys on mitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka täällä on mitään ruikuttanut? Persut ymmärtää kaiken väärin kun älykkyys on mitä on.

Persut eivät valita eivätkä saarnaa maailmanlopusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut eivät valita eivätkä saarnaa maailmanlopusta!

Ainoastaan Ylen rahoituksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan Ylen rahoituksesta.

Tosiaan, kun punavihreät ja kepulaiset eivät ymmärrä numeroiden päälle niin sen annetaan kasvaa. On se varmaan väärin haastaa Ylen liki 600milj rahoitusta, kun esim Viron Yle tulee toimeen liki 40milj rahoituksella. Virossa ei tosin pääse sellaisten huippuohjelmien pariin kuin Ylen tuottamat pillupäiväkirjat ovat.

• Anonyymi

Kuka vanhoja muistalee, sitä tikulla silmään, sanottiin jossain. Uusi aika tuo uudet yhteydet, tai sitten ei. Ei niitä vanhoja kavereita pidä haikailla, ne oli sitä aikaa.

• Anonyymi

Entä jos itse kävisit lasten luona?

• Anonyymi

Minä tyhjensin yhden huoneen asunnostani ja laiton keskelle huonetta vain yhden nojatuolin. Istuskelen siinä, nautiskelen ajatuksilla ja olen onnellinen. Muuta en kaipaa.

• Anonyymi

Kunhan et jämähtäisi siihen nojatuoliin 🤣. Ylös ulos ja töppöstä toisen eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2997
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2457
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2008
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1416
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1356
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10