Koulussa oli kavereita, koulu kun loppui niin luvattiin pitää yhteyttä, kaikki on kadonnut kuin pieru saharaan.
Luokkakokouksissa tavataan ja luvataan pitää yhteyttä, kaikki taas katoaa.
Sitten vanhana ollaan yksinäisiä. Lapsetkaan ei ehdi käydä.
Erakko suomalainen
17
403
Vastaukset
- Anonyymi
Harvemmin sitä yhteyttä pidetään vittumaisiin ihmisiin.
- Anonyymi
Kommenttisi perusteella olet itse v..mäinen tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi perusteella olet itse v..mäinen tyyppi.
Jep, siltikin mulla hyviä ystäviä - myös kouluajoilta - ja lapset käyvät kylässä liiankin usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, siltikin mulla hyviä ystäviä - myös kouluajoilta - ja lapset käyvät kylässä liiankin usein.
Odottavat vain tuollaisen idi.ootin perintöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottavat vain tuollaisen idi.ootin perintöä.
Buahhaahhaa! Mä oon niille jo sanonut, että niistä tulee jälkeläisiä, ei perillisiä. Tulen rällestämään ovat rahani, enkä jätä niille mitään. Jokainen sukupolvi luokoon oman varallisuutensa.
- Anonyymi
Kaikki ei osaa edes vittuilla, joten pidättäydyn idiooteista ihan mielelläni ja olen lähes yksin , ne harvat kyllä kestää hiljaisuudenkin
- Anonyymi
No mutta eikös yksi kepulainen kiuruvedeltä luvannut maahanmuuton ja pakolaisten ratkaisevan kaikki maaseudun ongelmat ja poistavan yksinäisyydenkin. Heiltä löytyy mukavaa seuraa ja uusia kulttuurikokemuksia ja paljon halua tutustua yksinäisiin suomalaisiin naisiin.
- Anonyymi
Oot varmaan niin vastenmielinen olio, että kukaan ei halua pitää sinuun yhteyttä.
- Anonyymi
Päinvastoin. Perusuomalaisena ja terveenä ei ole mitään tarvetta ainakaan tulla tänne ruikuttamaan kurjuuttaan toisin kuin punavihreillä ja vasemmistolaisilla kepuleilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin. Perusuomalaisena ja terveenä ei ole mitään tarvetta ainakaan tulla tänne ruikuttamaan kurjuuttaan toisin kuin punavihreillä ja vasemmistolaisilla kepuleilla.
Kuka täällä on mitään ruikuttanut? Persut ymmärtää kaiken väärin kun älykkyys on mitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä on mitään ruikuttanut? Persut ymmärtää kaiken väärin kun älykkyys on mitä on.
Persut eivät valita eivätkä saarnaa maailmanlopusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät valita eivätkä saarnaa maailmanlopusta!
Ainoastaan Ylen rahoituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan Ylen rahoituksesta.
Tosiaan, kun punavihreät ja kepulaiset eivät ymmärrä numeroiden päälle niin sen annetaan kasvaa. On se varmaan väärin haastaa Ylen liki 600milj rahoitusta, kun esim Viron Yle tulee toimeen liki 40milj rahoituksella. Virossa ei tosin pääse sellaisten huippuohjelmien pariin kuin Ylen tuottamat pillupäiväkirjat ovat.
- Anonyymi
Kuka vanhoja muistalee, sitä tikulla silmään, sanottiin jossain. Uusi aika tuo uudet yhteydet, tai sitten ei. Ei niitä vanhoja kavereita pidä haikailla, ne oli sitä aikaa.
- Anonyymi
Entä jos itse kävisit lasten luona?
- Anonyymi
Minä tyhjensin yhden huoneen asunnostani ja laiton keskelle huonetta vain yhden nojatuolin. Istuskelen siinä, nautiskelen ajatuksilla ja olen onnellinen. Muuta en kaipaa.
- Anonyymi
Kunhan et jämähtäisi siihen nojatuoliin 🤣. Ylös ulos ja töppöstä toisen eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676010- 1315333
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4473226Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021629Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3691229- 301059
- 671031
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869