Ja levittelit minusta ikäviä keksittyjä asioita kavereilleni ? Tuhosit niin paljon ettei sellasta voi vaan unihtaa ja antaa anteeksi. Olet paha ja toivottavasti joku kaunis päivä muutkin näkevät mikä todella olet pohjimmiltasi.
Miksi nainen aikoinaan valehtelit
23
331
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on helppo. En tunne sun kavereita. Ketään niistä
- Anonyymi
Koska niillä ei ole munaa siksi täytyy valehdella ja kieroilla en tiedä mikä järki siinäkin on
- Anonyymi
Jotkut neiti miehet tekee samaa. Toiset ottaa luurin käteen ja soittaa asianomaiselle, kysyy miten asia OIKEASTI ON? . Mutta valehtelu vain jatkuu koska mies on neiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut neiti miehet tekee samaa. Toiset ottaa luurin käteen ja soittaa asianomaiselle, kysyy miten asia OIKEASTI ON? . Mutta valehtelu vain jatkuu koska mies on neiti
Eivät he halua ehkä kuulla toista versiota niinkuin mistään, toksisuus nääs osallistuttaa
- Anonyymi
No toi ei ole ainakaan mulle.
- Anonyymi
No tämä ei ainakaan ollut mulle. Tiedä mitään tuollaisesta. Jotain kaveriaihetta mulle yritetty aiemminkin tyrkyttää täällä kyllä.
- Anonyymi
Kavereita on tarpeeksi mutta niistäkään ei voi enää puhua koska nämä kateelliset ihmiset sotkee toisten elämät.
Juuri sen kaiken ne tuhoaa mitä heillä ei itsellään ole - Anonyymi
Jos kyse oli yhdestä asiasta, niin en tiennyt, että se on salaisuus. Kun siitä ihan yleisesti tiedettiin. Mielestäni itsekin siitä olit mulle vihjaillut. En edes tiedä, mitä siinä olisi ollut noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyse oli yhdestä asiasta, niin en tiennyt, että se on salaisuus. Kun siitä ihan yleisesti tiedettiin. Mielestäni itsekin siitä olit mulle vihjaillut. En edes tiedä, mitä siinä olisi ollut noloa.
Miten sä nyt yhtäkkiä tiedätkin mistä ja kenestä tässä puhutaan. Sähän sanoit ja vannoit ettet käy täällä. Viaton runkkari.
- Anonyymi
Parempi kun ei puhu eikä kerro kenellekkään mitään
- Anonyymi
Ei mennyt niin. Sun kaveris kaljoissaan tais suurennella aika paljon asioita. Olethan sä tietoinen et se on niiltä täysin normaalia aika monessa muussakin asiassa. Ja se vosu sai kans mitä havitteli, ja sinä syytä vain mua...
- Anonyymi
Varmasti sai. Et voinut livessä tätä kertoa. Pelkäätkö että sanktiot osuu naudan laariin?
- Anonyymi
Nyt en pysty perässä. Kaveri jonka kanssa keskustelin oli nainen. Alkoi jutella susta ja sun kuvioista. Siinä sitten myöntelin, että niin kai, olen kuullut muualta jotain sellaista. En tiedä alkoiko selittää asiasta sitten muille, kun minä siitä lähdin. Sille pariskunnalle.
Ja mistä sua sitten syytetään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en pysty perässä. Kaveri jonka kanssa keskustelin oli nainen. Alkoi jutella susta ja sun kuvioista. Siinä sitten myöntelin, että niin kai, olen kuullut muualta jotain sellaista. En tiedä alkoiko selittää asiasta sitten muille, kun minä siitä lähdin. Sille pariskunnalle.
Ja mistä sua sitten syytetään?Ja tiedän kyllä että pariskunnalla samantyyppinen juttu. Sikäli ei luulisi siitä niin hätkähtävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedän kyllä että pariskunnalla samantyyppinen juttu. Sikäli ei luulisi siitä niin hätkähtävän.
Mut siis oliko mut sitten jotenkin liitetty teidän kuvioon vai? En itse niin ainakaan sanonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä sua sitten syytetään?Voi hyvää päivää palstaäijä tätä loputonta monologia. Ehkä jopa tietyille jännätiirailijolle liikaa tai ns ei-käyttistä
- Anonyymi
Kuka levitteli kenelle ja missä?
Tämä ei oiken selvennä tilannetta .
Itse hoitaisin asian suoraan häneltä kysyen
Enkä jossaki s24 sekoilu sivustolla ihmetellen.
Mut kukin tyylillään ...- Anonyymi
Ei näissä palstaäijän draamoissa ole mitään perää tai selvitettävää. Kuhan tykkää kirjoitella itsekseen pehmeitä puhellen. Titta ylös esim
- Anonyymi
Asiaa on kysytty suoraan. Mies ei tietenkään myönnä.
Valheilla on yleensä tapana ponnahtaa tietoisuuteen. Silloin kun niitä vähiten odottaa. Mutta minä odotan. Se päivä koittaa
- Anonyymi
Miksi vaivaat päätäsi sillä, mitä tällä sekoilu sivustolla tapahtuu? Ja miksi et kysy asiaa häneltä? Vaan anonyumi raadilta ilman häntä?
Luulet että hän vastaa täällä ?
Täysin sivusta.- Anonyymi
ON KYSYTTY. MITÄ SÄ ET OSAA LUKEA VAI ?!
- Anonyymi
Keksiä joku parempi juttu.
- Anonyymi
Tiilen värin näkee parhaiten sisäpuolelta valtiolla on sellaasii laitoksii misä.voi men mä jokune vuosi katsellessa 24 h x vuoret
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713