Mistä hän ammentaa voimansa uskovaisten maalittamiseen ja parjaamiseen Youtubessa? Tuottelias kaveri kyllä, mutta mistä hän saa energiansa moiseen? Kannattais keskittyä omaan uskonelämään sen sijaan, että mustamaalaa muita!
Miksi Juuso Lehtola parjaa kristillisyyttämme?
45
224
Vastaukset
- Anonyymi
Hänellä voi olla ikävä Isän kotiin.
- AnonyymiUUSI
Isän koti on sitten taivaassa eikä täällä.
- AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
Joo vl-liikkeeseen ei ole ikävä, niinkuin ei muihinkaan lahkoihin.
Rukoilen, että saat palaamisen armon! Tää ei ole lahko, vaan Jumalan valtakunta. Surullista, että kadotit uskon silmälasit ja nyt uskot väärin. Mutta lupaan, että saatat saada nämä uskon silmälasit takaisin, kun jaksat käydä takaisin näille samoille taivaaseen johtaville askelille, joita sinäkin ennen sait uskossa taivaltaa.
- Anonyymi
Kaikki ne jotka sanoo uskovansa, eivät ole udestisyntyneet. Tässä raistista opetusta asiasta. https://www.youtube.com/watch?v=8cDY3LLqga8
- Anonyymi
Veeällissä tuskin on ainuttakaan joka edes mitään tajuaa raamatullisesta uudestisyntymisestä!
Oliko esm hoitomiehet mukamas uudestisyntyneitä, häh !?
Ei hajuakaan muusta kuin lihallisesta hölmöjen opinkappaleiden kiivailuista. - AnonyymiUUSI
Jehovien uuskirjoitus;. Vain meidän lahko on oikea ja pelastuu. Maailmanloppu rahat joi palauttamatta. Hellarit ; helvetin tulet vai uskonratkaisu vainoavat kristittyjä lähiöissä ja ovat ainoa oikea iloinen monilahko , siion, saalem , mohamettia, Jahve, Jehova, uusi elämä, jne. ilman muuta kaikki käy kun rahaa tulee ja eroat pojasta Jeesuksesta hyppäät henkien manalaan.
Juusto Lehtola puhhuu tottuuvven ja toimen sanoja!⛪️🇻🇦😇👍
- AnonyymiUUSI
Paitsi että ei puhu. Kun on roomalaiskatolinen.
- AnonyymiUUSI
Mukavaa olisi tietää mikä oli aihe. Mutta kesät on villiintynyt lahko joka riitaantuu ja perustaa eriseuroja. Kuin hellarit.
- AnonyymiUUSI
Juuso lehtolalla on paha mieli.
- AnonyymiUUSI
Sinäkö päätät niin? Onko Juustolla itsellään mitään sanottavana mielialoistaan?
- AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
Ei kyl mulla on hyvä mieli!
Voi olla hyvä mieli, mutta se johtuu siitä, että olet tuudittautunut väärään rauhaan. Ajassa voit kokea iloa ja vapautta, mutta ootapa, ku tulee Herran päivä. Ilo katoaa, kun huomaa olevansa väärässä joukossa 😢
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla hyvä mieli, mutta se johtuu siitä, että olet tuudittautunut väärään rauhaan. Ajassa voit kokea iloa ja vapautta, mutta ootapa, ku tulee Herran päivä. Ilo katoaa, kun huomaa olevansa väärässä joukossa 😢
Eli tuomitaanko ihminen sen perusteella mihin joukkoon kuuluu? Saisiko Raamatunkohtaa tästä? Äläkä yritä lainata Matt 25 viimeisen tuomion kohtaa missä jaetaan ihmiset kahteen joukkoon, eli vuohiin ja lampaisiin, koska ne jaetaan vuohiin ja lampaisiin sen perusteella mitä NE OLI TEHNEET, ei sen perusteella mihin joukkoon ne eläessään kuuluivat.
- AnonyymiUUSI
Mistä Juuso on kotoisin? Oulunsalosta?
VL t sanovat tietenkin, ettei mistään kotoisin.- AnonyymiUUSI
Hauskimmat lestavitsit. Kertokaa. Mutta onko nyt kyse lestojen omasta pelleteatterista. Esikoiset, jihuu, vanhoilliset, wow , uusheräys cool, elåvääää sanaa, uskon sanaa, uususkoa, lesta ja vapari hellari jehovat ortodoksit vetää eriseurat uusoppia kuin riitaa. Rauhan sanaa vaikka ei ole edes rauhaa. Te olette se mies tai te olette niitä jotka HAJOTTAA EROTTAA LAJITTELEE SYYTTÄÄ TUOMITSEE TE OLETTE SE MIES. TE ette anna anteeksi muuten kuin ulkokultaisen puheen höpinöillä. Miten käytäntö.
Eli kerrotko vielä missä olen parjannut ja kerro että miten konkreettisesti? Se että on eri mieltä ja ajattelee että vllät on harhassa ei ole sama kuin parjaaminen. Siitä voi tulla paha mieli, mutta se on tavallista, ihminen kun ei haluaisi kuulla totuutta.
Maalittamisesta en ole varma mitä se tarkottaa mutta kyllä, kohderyhmä videoilla on vanhoillislestadiolaiset.
Kaiken minä voin Hänessä, joka minua vahvistaa, eli Kristuksessa.- AnonyymiUUSI
Hyvä Juuso kuka oletin. Kaikissa lahkoissa on sekä klikit kuin harhaopit. Opintuulten viskelemiä.
- AnonyymiUUSI
Ei se vanhusta ja välttämättä aina ole Jeesus. On muitakin henkiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vanhusta ja välttämättä aina ole Jeesus. On muitakin henkiä.
Ei se vahvistaja olekaan aina Jeesus vaan sielu ja muut henget. Maailman villitsijä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vahvistaja olekaan aina Jeesus vaan sielu ja muut henget. Maailman villitsijä.
En väittänytkään että aina olisi. Halusit varmaan sanoa että se ei minun kohdalla varmuudella ole Jeesus kun ainoaa oikeaa seurakuntaa uskallan kyseenalaistaa?
Sinänsä hassua, koska noilla kriteereillä sun oma oppi-isä (Laestadius) oli saatanan vallassa, koska se ei uskonut vain me -oppiin ja oli kova kyseenalaistamaan ketä tahansa, myös kristittyjä.- AnonyymiUUSI
Kyllä sinun videoista valitettavasti huokuu jonkinlainen viha vl-uskoa kohtaan. Se ei ole mikään paras lähtökohta siitä puhumiselle. Hengitä ja odota pari vuotta, aloita sitten uudestaan jos vielä tuntuu siltä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun videoista valitettavasti huokuu jonkinlainen viha vl-uskoa kohtaan. Se ei ole mikään paras lähtökohta siitä puhumiselle. Hengitä ja odota pari vuotta, aloita sitten uudestaan jos vielä tuntuu siltä.
Hahah aina sama virsi. Kaikki leimataan katkeriksi ja vihaisiksi jotka kyseenalaistaa vl-liikettä ja uskoa. Keksikää joku uus juttu jo, esim että oisin kuumaan kylvyn tarpeessa vaan tai jotain vastaavaa, katkeruuskortti on jo pelattu, ei sitä voi montaa kertaa pelata!
En ota neuvoja vastaan sulta, eli en aio lopettaa. Sun ja vllien näkökulmasta onnekasta toki on että nyt kun tulin isäksi ni mulla on tosi paljon vähemmän aikaa, mutta ei kannata hurrata, sikäli kun aikaa on niin uusia videoita tulee jos Jumala suo, aiheita kyllä on vaikka kuinka paljon ja intoa on, koska haluan että sinä ja muutkin vllät voisi astua Totuuden valoon ja päästä tuntemaan Kristuksen todella.- AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
Hahah aina sama virsi. Kaikki leimataan katkeriksi ja vihaisiksi jotka kyseenalaistaa vl-liikettä ja uskoa. Keksikää joku uus juttu jo, esim että oisin kuumaan kylvyn tarpeessa vaan tai jotain vastaavaa, katkeruuskortti on jo pelattu, ei sitä voi montaa kertaa pelata!
En ota neuvoja vastaan sulta, eli en aio lopettaa. Sun ja vllien näkökulmasta onnekasta toki on että nyt kun tulin isäksi ni mulla on tosi paljon vähemmän aikaa, mutta ei kannata hurrata, sikäli kun aikaa on niin uusia videoita tulee jos Jumala suo, aiheita kyllä on vaikka kuinka paljon ja intoa on, koska haluan että sinä ja muutkin vllät voisi astua Totuuden valoon ja päästä tuntemaan Kristuksen todella.Onnittelut isyydestä ja Jumalan siunausta perheellesi. Ei minua haittaa sinun parjailut, elämä vaan on helpompaa ilman tuollaista vihaamista.
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut isyydestä ja Jumalan siunausta perheellesi. Ei minua haittaa sinun parjailut, elämä vaan on helpompaa ilman tuollaista vihaamista.
Kiitos! Kyllä sä voit ihan myöntää että se haittaa. Minun näkökulmasta se on hyvä merkki että se haittaa. Mitäpä jos miettisit onko se totta mitä sanon sensijaan että vaan istuisit pahoittamassa mieltäsi. Koska muista, Jeesus sanoi että totuus tekee vapaaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut isyydestä ja Jumalan siunausta perheellesi. Ei minua haittaa sinun parjailut, elämä vaan on helpompaa ilman tuollaista vihaamista.
Ja ainiin, milloin lakkaat kiemurtelemasta ja luikertelemasta sivuraiteille ku sun piti vastata tähän kysymykseen: "Eli kerrotko vielä missä olen parjannut ja kerro että miten konkreettisesti?"
- AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
En ota neuvoja vastaan sulta, eli en aio lopettaa. Sun ja vllien näkökulmasta onnekasta toki on että nyt kun tulin isäksi ni mulla on tosi paljon vähemmän aikaa, mutta ei kannata hurrata, sikäli kun aikaa on niin uusia videoita tulee jos Jumala suo, aiheita kyllä on vaikka kuinka paljon ja intoa on, koska haluan että sinä ja muutkin vllät voisi astua Totuuden valoon ja päästä tuntemaan Kristuksen todella.Sustapa on tullu ylimielinen 🥺
Naurat törkeästi päin näköä, etkä rahtuakaan kunnioita vanhoillislestadiolaisen, eli meikäläisen uskoa. Käyt kimppuun, ku kiljuva jalopeura ja sitten vielä naurat räkäsesti päälle, ku saat toisen selälleen. Nautintoako tästä haet? Etkö rakas Juuso huomaa, kuinka olet siirtynyt vihollisten leiriin. Siellä ei ole Kristusta, vaikka kuinka uskoisi niin! totisesti ei ole! - AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
Ja ainiin, milloin lakkaat kiemurtelemasta ja luikertelemasta sivuraiteille ku sun piti vastata tähän kysymykseen: "Eli kerrotko vielä missä olen parjannut ja kerro että miten konkreettisesti?"
Haet vikoja meidän uskosta. Eikö se juuri ole parjaamista. Jos et usko niin, kuin me, voit jättää meidät rauhaan ja painua vaikka luostariin oman uskosi kanssa. Eihän mekään räyhätä Youtubessa teidän uskoanne vastaan. Me tiedämme, että uskonne on väärä, mutta emme räyhää siitä turuilla ja toreilla, emmekä tuu teitä ojentelemaan, niin kuin sinä yrität meitä.
Miksi sinun täytyisi meitä ojentaa? Jätähän Juuso meidät rauhaan ja keskity vaikka siihen rakkaaseen lapseesi ja omaan uskoosi!? Ai niin joo, ethän voi, koska nautit siitä, että saat parjata meitä 😢 Anonyymi kirjoitti:
Haet vikoja meidän uskosta. Eikö se juuri ole parjaamista. Jos et usko niin, kuin me, voit jättää meidät rauhaan ja painua vaikka luostariin oman uskosi kanssa. Eihän mekään räyhätä Youtubessa teidän uskoanne vastaan. Me tiedämme, että uskonne on väärä, mutta emme räyhää siitä turuilla ja toreilla, emmekä tuu teitä ojentelemaan, niin kuin sinä yrität meitä.
Miksi sinun täytyisi meitä ojentaa? Jätähän Juuso meidät rauhaan ja keskity vaikka siihen rakkaaseen lapseesi ja omaan uskoosi!? Ai niin joo, ethän voi, koska nautit siitä, että saat parjata meitä 😢Eli missä olen hakenut vikoja teidän uskosta, siihen et vieläkään vastannut? Eli on helppo huudella että "parjaat meitä" ja "haet vikoja meidän uskosta" mutta kysyin että MISSÄ OLEN TEHNYT NÄIN?
Ja toinen asia: jos se että hakee vikoja jonkun uskosta on parjaamista, niin miksi sinä parjaat minua, kun haet vikoja mun uskosta kokoajan vaikket siitä mitään tiedä. Silti tiedät sen että olen menossa kadotukseen, olen väärässä joukossa, olen väärässä jne. Voi hyvät hyssykät miten pahasti voi ihminen itsensä pussiin puhua! Jeesus sanoo että tehkää ihmisille se mitä toivoisitte ihmisten tekevän teille. No minä oon mielestäni tekemässä näin, koska mä kerron mun videoilla SELKEÄSTI mistä on kyse ja mikä on ongelma. Vllät täällä sensijaan huutelee vaan eikä koskaan yritä osoittaa että olen väärässä eikä ole vielä kertaakaan onnistunut siinä. Helppo on huudella vaan mutta kun pitäisi osoittaa että toinen on harhassa ni sillon mennäänki vaan takas siihen defaulttiasentoon että "sinä vain parjaat NYYYHH" ja "ei Jumalan lapset ala keskustelemaan omavanhurskaitten kanssa" ja näin saadaan taputella toisiaan selkään että selvittiin taas paljastumasta. No mulla on uutisia: ootte jo paljastaneet ihtenne.
Kolmas asia: minä en ole hakenut vikoja teidän uskosta, vaan kertonut faktoja. Eli lakkaappas nyt kiemurtelemasta, ota yksi video, laita sen linkki tänne ja kerro YKSI ASIA missä minä olen "hakenut vikoja" enkä kertonut faktoja. Kerro YKSI ASIA mistä olen valehdellut videolla, eli joka ei pidä paikkaansa. Koska ellet huomaa, niin Jeesuskin haki vikoja kokoajan ihmisistä, mutta sen pointti oli nimenomaan tämä: hedelmistään puu tunnetaan. Vllät suurin sanoin puhuu olevansa ainoita oikeita uskovia, Jumalan valtakunta ja mitä lie ja hedelmät osoittaa päinvastaista, ainakin täällä suomessa. Avaa jo silmät ja näe!
Ja ainiin, minä en huuda vaikka käytänkin isoja kirjaimia, vaan teen sen siksi että haluan korostaa tiettyjä pointteja jotka näyttää olevan vaikea ymmärtää.
En minä jätä teitä rauhaan, koska rakastan vanhoillislestadiolaisia ja haluan että pelastuisitte. Ei sillä, puhun kyllä Jeesuksesta muillekkin, mutta jokaiselle ihmiselle se lääke mikä on sairaus ja se lähestymistapa minkälainen on kohderyhmä. Eli vllien evankeliointi ei toimi samalla tavalla kuin ei-kristittyjen ja ateistien evankeliointi. Ja kyllä, mä koen että mut on erityisesti kutsuttu tällä hetkellä evankelioimaan ja herättelemään vlliä.
Huomaa, että itse taas jälleen parjaat minua ja haet minusta vikoja väittämällä valheellisesti että nautin vanhoillislestadiolaisten parjaamisesta. Tuo on väite mitä et voi tietää. Eli alahan elämään niinku saarnaat, turha tulla tänne itkemään kun ite on ensimmäisenä syyllistymässä siihen mistä toisia moittii.JuusoLehtola kirjoitti:
Eli missä olen hakenut vikoja teidän uskosta, siihen et vieläkään vastannut? Eli on helppo huudella että "parjaat meitä" ja "haet vikoja meidän uskosta" mutta kysyin että MISSÄ OLEN TEHNYT NÄIN?
Ja toinen asia: jos se että hakee vikoja jonkun uskosta on parjaamista, niin miksi sinä parjaat minua, kun haet vikoja mun uskosta kokoajan vaikket siitä mitään tiedä. Silti tiedät sen että olen menossa kadotukseen, olen väärässä joukossa, olen väärässä jne. Voi hyvät hyssykät miten pahasti voi ihminen itsensä pussiin puhua! Jeesus sanoo että tehkää ihmisille se mitä toivoisitte ihmisten tekevän teille. No minä oon mielestäni tekemässä näin, koska mä kerron mun videoilla SELKEÄSTI mistä on kyse ja mikä on ongelma. Vllät täällä sensijaan huutelee vaan eikä koskaan yritä osoittaa että olen väärässä eikä ole vielä kertaakaan onnistunut siinä. Helppo on huudella vaan mutta kun pitäisi osoittaa että toinen on harhassa ni sillon mennäänki vaan takas siihen defaulttiasentoon että "sinä vain parjaat NYYYHH" ja "ei Jumalan lapset ala keskustelemaan omavanhurskaitten kanssa" ja näin saadaan taputella toisiaan selkään että selvittiin taas paljastumasta. No mulla on uutisia: ootte jo paljastaneet ihtenne.
Kolmas asia: minä en ole hakenut vikoja teidän uskosta, vaan kertonut faktoja. Eli lakkaappas nyt kiemurtelemasta, ota yksi video, laita sen linkki tänne ja kerro YKSI ASIA missä minä olen "hakenut vikoja" enkä kertonut faktoja. Kerro YKSI ASIA mistä olen valehdellut videolla, eli joka ei pidä paikkaansa. Koska ellet huomaa, niin Jeesuskin haki vikoja kokoajan ihmisistä, mutta sen pointti oli nimenomaan tämä: hedelmistään puu tunnetaan. Vllät suurin sanoin puhuu olevansa ainoita oikeita uskovia, Jumalan valtakunta ja mitä lie ja hedelmät osoittaa päinvastaista, ainakin täällä suomessa. Avaa jo silmät ja näe!
Ja ainiin, minä en huuda vaikka käytänkin isoja kirjaimia, vaan teen sen siksi että haluan korostaa tiettyjä pointteja jotka näyttää olevan vaikea ymmärtää.
En minä jätä teitä rauhaan, koska rakastan vanhoillislestadiolaisia ja haluan että pelastuisitte. Ei sillä, puhun kyllä Jeesuksesta muillekkin, mutta jokaiselle ihmiselle se lääke mikä on sairaus ja se lähestymistapa minkälainen on kohderyhmä. Eli vllien evankeliointi ei toimi samalla tavalla kuin ei-kristittyjen ja ateistien evankeliointi. Ja kyllä, mä koen että mut on erityisesti kutsuttu tällä hetkellä evankelioimaan ja herättelemään vlliä.
Huomaa, että itse taas jälleen parjaat minua ja haet minusta vikoja väittämällä valheellisesti että nautin vanhoillislestadiolaisten parjaamisesta. Tuo on väite mitä et voi tietää. Eli alahan elämään niinku saarnaat, turha tulla tänne itkemään kun ite on ensimmäisenä syyllistymässä siihen mistä toisia moittii.Tähän osaan edellisessä kommentissani: "Jeesus sanoo että tehkää ihmisille se mitä toivoisitte ihmisten tekevän teille. No minä oon mielestäni tekemässä näin, koska mä kerron mun videoilla SELKEÄSTI mistä on kyse ja mikä on ongelma. "
Eli minä toivon, että minulle tehtäisiin niinkuin minä teen, eli REHELLISESTI ja AVOIMESTI ilman kiemurtelua ja luikertelua voitaisiin selvästi osoittaa että olen harhassa. En aio muuttaa mieltäni vain sillä että kutsut minua rakkaaksi Juusoksi, arvuuttelet että voin huonosti, mulla on huono omatunto, ikävä isän kotiin ja vaikka mitä, koska ensinnäkään kukaan ei tiedä onko nuo väitteet totta, mutta niillä ei muutenkaan ole mitään painoarvoa tässä keskustelussa, koska ne ei pelkkinä väitteinä osoita sitä että olisin väärässä. Ne ei kerro minulle että mistä menin harhaan, mikä mun harhaoppi on ja miksi mun pitäisi tehdä parannus.
- AnonyymiUUSI
Herrasuskovaisia ei soisi moitittavan.
- AnonyymiUUSI
Nythän on joka lahkossa ne sudet kuin lusteeti kuin riivaajat kuin tavikset kun fanaattiset. Ortodokseissa omansa. On noituutta on väärää opetusta on pahoja himoja kuin eksytystä. On huumeita kuin huijausta kuin vääristelyä. On vihaa on katkeruutta. On anteeksi antamattomuutta. Jeesus ei seurustellut maan päällä ollessaan demonien kanssa vaan käski ne pois. Menköön siinaille vuohiin tai niilille krokotiileihin. Jätä possut rauhaan me syödään ne siinä kuin kamelit.
- AnonyymiUUSI
Herra Herra eikä pelastu rauha rauha eikä ole rauhaa. Sudet lampaiden vaatteissa.
- AnonyymiUUSI
Epäuskon syntiin on joutunut. Ja ei siinä mitään jos ei halua uskoa, mutta joku viha hänellä taitaa olla vl-uskoa kohtaan selkeästi. Yrittää kai houkutella muitakin pois elävästä uskosta. Joskus pahimmat vihamiehet ovat niitä läheisimpiä...
Ei ole vihaa ja yritän houkutella muitakin elävään uskoon, pois lahkosta ja kuolleesta uskosta!
Ainiin, ja joo, jos epäuskon synti määritellään siten että ei enää luota joukkoon vaan Kristukseen niin kyllä minä sitten olen senkaltaiseen epäuskon syntiin joutunut, kun en enää palvo seurakuntajumalaa! ;)
- AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
Ei ole vihaa ja yritän houkutella muitakin elävään uskoon, pois lahkosta ja kuolleesta uskosta!
hyvin oot onnistunut haukkusi ovat yhtä kivoja kuin muittenkin lestojen vaan vedät niistä pohjat et ole mikään jumala jokska ittes asetta kelpaat imemään paavin munaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
hyvin oot onnistunut haukkusi ovat yhtä kivoja kuin muittenkin lestojen vaan vedät niistä pohjat et ole mikään jumala jokska ittes asetta kelpaat imemään paavin munaa
ei oikeastaan ne hauku on niillä joku sääty kumminkin kiva herja sillon tällä pitää mielen virkeenä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei oikeastaan ne hauku on niillä joku sääty kumminkin kiva herja sillon tällä pitää mielen virkeenä
tällö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tai oikeastaan oot jumala se lukee sun solun sisällä perimääsi on koodattu jahve
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tai oikeastaan oot jumala se lukee sun solun sisällä perimääsi on koodattu jahve
crator
- AnonyymiUUSI
Eikös se jossakin Raamatussakin sanota, että teidän keskuudestanne tulee raatelevat sudet. Juuso on entinen vl.
- AnonyymiUUSI
Juuso on todella ottanut raatelevan suden osan! 🐺🐾
Jos Juuso ei toimisi, kuten raateleva susi, hän keskittyisi omaan uskoonsa sen sijaan, että tulee paimentamaan meitä. Ymmärtääkö Juuso, että me emme hänen oppejaan tarvitse! Miksi pitäisi siirtyä elävästä uskosta tekovanhurskauteen? Sepä se!
- AnonyymiUUSI
se on pulla mössö jolla ei ole elämää gepar-di=rapeg=raiskattu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441840- 471803
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631490- 681325
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2201252- 721148
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791143Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää331030- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps108928