Kiitos kun olet ollut henkisenä tukena 🖤
Parannuin vaivastani
14
321
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vaiva oli?
- Anonyymi
No ei saa kysellä liian henkilökohtaisia asioita ihmisiltä. Tärkeintä että on ollut tukea ja saanut apua. 🙏🏻🙏🏻
- Anonyymi
Pitäisikö mun ymmärtää jotain?
- Anonyymi
🫂🫂
- Anonyymi
Eipä kestä kiitos kuitenkin
- Anonyymi
Kiitos samoin😊hienosti olet aina tukenut mua. Kysellyt vointejani ym välittänyt
- Anonyymi
Ole hyvä! Pukamat voivat kyllä olla joskus tuskallinen riesa.
- Anonyymi
Paljonko luulet anonyymisti tihrustetun viestin krtään lämmittävän?
- Anonyymi
Saman kaltaiset tukee toisiaan vaikkei tuetun teot ole moraalisia.
Moraalittomat tukee tietenkin toisiaan. - Anonyymi
Mistähän vaivasta?
- Anonyymi
Palstasetärokosta.
- Anonyymi
Et sä gubbe oo parantunut. Kuvittelet vaan.
- Anonyymi
On se hyvä laskea ilmaa pois helpottaa kummasti. Toivottavasti naapuri ei kuullut
- Anonyymi
Mitä se naapurin asia edes olisi?Hyvä huomio.Asuin kerran kerrostalossa missä seinät oli ns.kananhäkkiseinää,ihan kaikki kuulu.Piti pitää musaa koko päivä päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713