Bambino Ötökkä näkee päivänvalon!
JUURI NYT: Taksi kiidätti hyy-hengittävän Jasmin Vähäkankaan os. Mäntylän OYS:n suuntaan!
76
1103
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä ole ikinä kuullut, että bambiina jäis sisään. Onks sulla ongelma?
- Anonyymi
Bambina=tyttölapsi
Bambino=poikalapsi
Bimba= tyttövauva
Bimbo= poikavauva
- Anonyymi
Joo ja samaan aikaan kirjoittelee somessaan joidenkin hälle kommentoivien kanssa.
- Anonyymi
Ei yllätä. Some henki ja elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yllätä. Some henki ja elämä.
Just niin. Ei ole siis missään sairaalassa.
- Anonyymi
musta jatsari syntyy hevos mies.
- Anonyymi
Oi, kohta saadaan vauvauutisia!
- Anonyymi
Ensin varmaan pitää synnytyksen käynnistyä.
- Anonyymi
Hyvä on joittenkin mielikuvitus.
- Anonyymi
Jos tarina on tosi, saattaa vielä kestää huomiselle keski-ikäisen ensi synnyttäjän synnytys.
- Anonyymi
Tarina ei ole mikään tosi kun tältä illalta on uutta stooria on Jasmin itse laittanut sen instaan. Ihmiset on täällä tyhmiä. Selittää keksimiään juttuja ja toiset uskoo idiootteina ne kun ei osaa sen vertaa tarkistaa onko totta vai ei. Koko ketju taas yhtä huuhaata.
- Anonyymi
No 42. Monella parikymppisellä voi kestää parikin päivää synnytys että ikä sitä ei sanele vaan jokainen on ihan oma yksilö tuollasessa.
- Anonyymi
Itseasiassa keski-ikä on 45-65, joten Jasmin oel vielä keski-iässä. Ja aina kun media kirjoittaa jonkun olleen keski-ikäinen, on ikä alkanut aina viitosella.
Itseasiassa tutkijat väittävät keski-iän alkavan vasta 53-vuotiaana ja löytyykin juttua jos googlaat sanat : keski-ikä alkaa 53-vuotiaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarina ei ole mikään tosi kun tältä illalta on uutta stooria on Jasmin itse laittanut sen instaan. Ihmiset on täällä tyhmiä. Selittää keksimiään juttuja ja toiset uskoo idiootteina ne kun ei osaa sen vertaa tarkistaa onko totta vai ei. Koko ketju taas yhtä huuhaata.
Olepa sinä neropatti, hyvä niin. Voit meitä muita osattomia valistaa. Katsos, kun en seuraa kenenkään instaa, eivätkä asiat niissä ole ajankohtaisia ja kiinnostavia itselleni. Kiitos nyt kuitenkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa keski-ikä on 45-65, joten Jasmin oel vielä keski-iässä. Ja aina kun media kirjoittaa jonkun olleen keski-ikäinen, on ikä alkanut aina viitosella.
Itseasiassa tutkijat väittävät keski-iän alkavan vasta 53-vuotiaana ja löytyykin juttua jos googlaat sanat : keski-ikä alkaa 53-vuotiaana.Ai kamala, mikä moka. Sorry, sorry! Olisi pitänyt tarkistaa! - Minä kun luulin, että tänne voi kirjoitella mielipiteensä kukin, vaikkei olekaan faktan tarkastajalla käyttänyt kirjoitustaan. No, nyt on sekin sitten hoidettu muiden kirjoittajien avustuksella. Anteeksi "maalaisuuteni"!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa tutkijat väittävät keski-iän alkavan vasta 53-vuotiaana ja löytyykin juttua jos googlaat sanat : keski-ikä alkaa 53-vuotiaana.Googlasin että minkä ikäiset lasketaan keski-ikäiseksi ja luku oli 40-60 ja sitten tuli vielä esiin että aikaisemmin on ollut 35-50 tai 35-60. Itse olen aina ajatellut että on keski-iässä kun noin puolet elämästä on eletty ja oletuksena että ihminen elää keskimäärin 80-vuotiaaksi. Siispä olen ajatellut lukua 40. Siksi tuollainen 35-50 voisi olla se luku koska vielä 100-vuotiaaksi ihminen elää joskus. Sitten on sellainen kuin myöhäiskeski-ikä ja alkaisiko se siitä viidenkympin villityksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlasin että minkä ikäiset lasketaan keski-ikäiseksi ja luku oli 40-60 ja sitten tuli vielä esiin että aikaisemmin on ollut 35-50 tai 35-60. Itse olen aina ajatellut että on keski-iässä kun noin puolet elämästä on eletty ja oletuksena että ihminen elää keskimäärin 80-vuotiaaksi. Siispä olen ajatellut lukua 40. Siksi tuollainen 35-50 voisi olla se luku koska vielä 100-vuotiaaksi ihminen elää joskus. Sitten on sellainen kuin myöhäiskeski-ikä ja alkaisiko se siitä viidenkympin villityksestä.
Voisi sanoa että ihminen on keski-ikäinen 40-50 vuoden iässä ja siitä sitten alkaa myöhäiskeski-ikä. Jotkut ihmiset jäävät kuitenkin sinne teinin tasolle eivätkä kasva aikuiseksikaan koskaan. Ja valitettavasti sekin on lisääntynyt. Nykyään tuollaiset viisikymppiset vaikuttaa olevan pahimpia nettikiusaajia eli aivan yleensä teini-ikäisten koulukiusaajien tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa tutkijat väittävät keski-iän alkavan vasta 53-vuotiaana ja löytyykin juttua jos googlaat sanat : keski-ikä alkaa 53-vuotiaana.Montako sukupolvea on ihmisen ikä ?
- Anonyymi
Mutta missä on Jasminin aviomies...
- Anonyymi
No tietenkin siellä missä kuuluukin ja vaimonsa tukena 💞.
- Anonyymi
Kotona etätöissä että voi olla 24/7 vaimonsa kanssa. En tajua tuollaisia pareja jotka ei voi olla hetkeäkään erossa. Mua ahdistaisi.
- Anonyymi
raviradalla mustalainen on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona etätöissä että voi olla 24/7 vaimonsa kanssa. En tajua tuollaisia pareja jotka ei voi olla hetkeäkään erossa. Mua ahdistaisi.
Äläpä! Joka päivä pukkaa uutta piirrosta Jasminista. On joo sen aviomies ja hienoo että rakastaa mutta noiden touhu on jotenkin hullua. Minua ahdistaisi myös ja paljon. Omaa tilaa tarttee jokainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä! Joka päivä pukkaa uutta piirrosta Jasminista. On joo sen aviomies ja hienoo että rakastaa mutta noiden touhu on jotenkin hullua. Minua ahdistaisi myös ja paljon. Omaa tilaa tarttee jokainen.
Lisäks kun ne piirustukset on ihan perseestä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
raviradalla mustalainen on
Onneksi olkoon jos olet mustalainen 👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäks kun ne piirustukset on ihan perseestä. :D
Melkein säälittää. Mies niin innoissaan töhertää ja kaikki pitää julkaista.
Oliko siinä yhdessä juomalasikuvassa sen lapsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein säälittää. Mies niin innoissaan töhertää ja kaikki pitää julkaista.
Oliko siinä yhdessä juomalasikuvassa sen lapsi?Niin, ja mitä juomaa oli lasissa...
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa tämä lapsi ? Sen avulla on vain lööpit varmistettu.
- Anonyymi
Sinäkin kommentoit tuohon lapseen liittyen joten…………. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin kommentoit tuohon lapseen liittyen joten…………. :D
Et näköjään tajunnut kirjoittajan pointtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään tajunnut kirjoittajan pointtia.
Varsinainen kirjoittaja? Kaksi lausetta.
- Anonyymi
Turha aloitus kun tänä aamuna Jasmin laittanut instaan että nyt on kaksi päivää yli lasketunajan ja tietenkin vatsakuva myös.
- Anonyymi
Nämä palstan läyhääjät keksii kaikkea koko ajan päästään ja sit jotkut ääliöt uskoo niitä.
- Anonyymi
Nyt saavat sitten Vähäkankaat oikean oman perheen.
- Anonyymi
Hyvä sillä sen he on ansainneetkin.
- Anonyymi
Mikä oikea perhe?
Eikö ne edelliset lapset ole mitään ”oikeaa” perhettä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oikea perhe?
Eikö ne edelliset lapset ole mitään ”oikeaa” perhettä?Jasminille Markon aiemmat lapset eivät ole oikeaa perhettä, eikä tietysti enää Markollekaan koska eivät enää perheenä asu ja elä.
- Anonyymi
Onko seiska jo paikalla ?
- Anonyymi
Onko Jassun lellittänyt äippä valmistautunut yövalvomisiin? Tuskin Jassu itse jaksaa ja viitsii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Jassun lellittänyt äippä valmistautunut yövalvomisiin? Tuskin Jassu itse jaksaa ja viitsii.
Ei hänen tarvitse olla kuitenkaan samanlaine, kuin sinä olet !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvalla on sekä äiti että isä joten heillä kaikki hyvin.
- Anonyymi
Mitä se siellä tekisi? - Ei laitokselle päästetä Seiskaa kuvaamaan.
- Anonyymi
Jassu ei tajua, että se laskettu aika on vaan suuntaa antava. Harvoin lapsi syntyy ”laskettuna päivänä.” Saattaa olla parikin vkoa vielä, ennen kuin syntyy.
- Anonyymi
Ihan sen on tekstien perusteella tajunnut ja kirjoittanutkin juuri suoraan noin mutta voi silti olla malttamaton.
- Anonyymi
Ei ole niin. Laskettu aika on tärkeä asia. Ei haluta liian isoja lapsia. Synnytys voidaan käynnistää.
- Anonyymi
Niinpä. Ja tietenkin kaikki siitä päivästä eteen päin odottaa sitä milloin pääsee näkeen lapsensa.
- Anonyymi
Jos olisin Jassu, valitsisin keisarinleikkauksen. Hän on ensisynnyttäjä ja ikääkin reilusti.
Riskinsä siinäkin, mutta jotenkin tuntuu lapsen kannalta turvallisemmalta vaihtoehdolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin Jassu, valitsisin keisarinleikkauksen. Hän on ensisynnyttäjä ja ikääkin reilusti.
Riskinsä siinäkin, mutta jotenkin tuntuu lapsen kannalta turvallisemmalta vaihtoehdolta.Enpä ole ainakaan kuullut, että yleisissä synnytyssairaaloissa olisi tarjolla koko repertuaari, josta voi valita, mikä on mieluisin tapa synnyttää. Siihen vaikuttavat monet lapsen ja äidin terveyteen liittyvät asiat, ja päätöksen tekevät lääkärit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole ainakaan kuullut, että yleisissä synnytyssairaaloissa olisi tarjolla koko repertuaari, josta voi valita, mikä on mieluisin tapa synnyttää. Siihen vaikuttavat monet lapsen ja äidin terveyteen liittyvät asiat, ja päätöksen tekevät lääkärit.
Nykyään on mahdollisuus valita. Ennen ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole ainakaan kuullut, että yleisissä synnytyssairaaloissa olisi tarjolla koko repertuaari, josta voi valita, mikä on mieluisin tapa synnyttää. Siihen vaikuttavat monet lapsen ja äidin terveyteen liittyvät asiat, ja päätöksen tekevät lääkärit.
Keisarinleikkaus sovitaan paljon aikaisemmin. Nyt syntyy alatiesynnytyksellä ellei tule komplikaatioita.
- Anonyymi
Hyyhengitys eli mikä? Enpä osaa kuvitella tuota naista hyyhengittämässä kuin jotkut onnettomat missään.
- Anonyymi
Katso videolta miten siinä neuvotaan hengittämään ja käyttämään ääntä supistusten aikana.
Olet sitten paljon viisaampi tuossakin asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso videolta miten siinä neuvotaan hengittämään ja käyttämään ääntä supistusten aikana.
Olet sitten paljon viisaampi tuossakin asiassa.Hehee! Naulan kantaan. 👍
- Anonyymi
Onhan Markolla kokemuksia synnytyksistä liittyen kahteen edellisiin lastensa äiteihin. Sitten on Makella kolme poikaa, lieneekö ylpeä isä.
- Anonyymi
Jasmin synnärillä!! Bambino Ötökkä saapuu!!
- Anonyymi
Hyi. Jasmin ruuttasi mukulavettä = pịllumehua siistinä pidetyn kylppärin lattialle. Kaikki tuon pitää kertoa.
- Anonyymi
HYI! Minkälainen oululainen nainen kehtaa kirjoittaa tämäntyylisiä törkeyksiä? Se, että itse on jättänyt lapset tekemättä, ei ole minkäänlainen tekosyy olla rivo.
- Anonyymi
Nimeksi tulee URANUS Bambino Ötökkä!
- Anonyymi
Hassu porsii minä hetkenä hyvänsä. Siellä on jo sormi Seiskan puhnrolla valmiina, että pääsee heti ilmoittamaan uutiset.
- Anonyymi
Somesta ne uutiset ottaa ei tarvi erikseen soittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somesta ne uutiset ottaa ei tarvi erikseen soittaa.
Joo, toki Seiska poimii Jassuttimen julkiset kuulutukset somesta, mutta toki Jassu haluaa myös vähän hynää ja enemmän palstatilaa, niin takuulla soittelee Seiskaan, että tahtoo antaa haastattelun kun on porsinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, toki Seiska poimii Jassuttimen julkiset kuulutukset somesta, mutta toki Jassu haluaa myös vähän hynää ja enemmän palstatilaa, niin takuulla soittelee Seiskaan, että tahtoo antaa haastattelun kun on porsinut.
Oletkin keksinyt omasta mielestäsi todella hauskan sanan "porsia" ja sitä pitää toistella!
Oletko emakko itse? Taidatpa olla!
Oletko Oulusta ? Taidatpa olla!
Sellaista sivistystä.
- Anonyymi
Lapsivesi meni jo eli synnytys käynnistyy suunnitelman mukaan eli ei tarvita tippaa.
- Anonyymi
Onnea sitten kovasti vauvan saaneelle vanhemmille 🌹.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea sitten kovasti vauvan saaneelle vanhemmille 🌹.
Joko se on ulkona? Bambinon pituus ja paino?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko se on ulkona? Bambinon pituus ja paino?
Mitäs sillä tiedolla teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sillä tiedolla teet?
Enpä olisi uskonut, että koko päivän olen jännittänyt Jasmin Mäntylän synnytystä!?
Pitäisi alkaa jotain jo kuulumaan, jos vedet meni jo viime yönä, kaikkea hyvää toivon lapselle.
- Anonyymi
Toivottavasti kaikki hyvin!
- Anonyymi
Uusi nimi Einstein Metallica Bambino Ötökkä.
- Anonyymi
Nyt on Jasmiini pungertanut jälkikasvunsa ulos ja esittelee ylpeänä työvakoaan, jossa pullottaa verinen vaippa. Eikö Vähäjärkinen ymmärrä, että ihan kaikkea ei kannata jakaa julkiseen someen. On raukka sairastunut niin julkisuuden himoon taas, että tekee kaikkensa ja kuvaa alapäätä ja vuotopöksyjä, että pääsis Seiskaan. Kannattaisi keskittyä nyt vaan siihen vauvaan, eikä kuvailla itseään sairaalaan vessoissa puolialastomana someen.
- Anonyymi
Yököttävälle näytti. >P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yököttävälle näytti. >P
Jassu rakastaa vain itseään, tuskin tulee muuttumaan ja lapsen hoito jää mummille, joka aikoinaan lellitti Jassun pilalle. Jassu on vain etsinyt mukavaa ja helppoa elämää, itseään ahkerasti kuvaten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jassu rakastaa vain itseään, tuskin tulee muuttumaan ja lapsen hoito jää mummille, joka aikoinaan lellitti Jassun pilalle. Jassu on vain etsinyt mukavaa ja helppoa elämää, itseään ahkerasti kuvaten.
Taitaa mummi olla ainoa sukulainen.
- Anonyymi
Ei kai nyt sentäään?! Nyt meni aamumurot vääärään kurkkuun! - Kiitos varoituksesta, ei kannata Seiskoja ja instaa paljon availla!
- Anonyymi
Onhan se upeata, että mummi ehti vielä nähdä lapsenlapsensa. Ja apukäsiä aina tarvitaan, kun lapset ovat pieniä, jos vain on voimia vielä vähänkin autella. Pikkuinen nukkuu kuitenkin suuren osan päivästä, kunhan on joku katsomassa "päälle".
- Anonyymi
Jassu ei ymmärrä lapsen, eikä kenenkään muunkaan, hoidosta yhtään mitään.
On täynnä itseään, ulkonäköään ja nauttii julkisuudessa loistamisestaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779