Näin, eikö vain.
Halusit tämän päättyvän
24
443
Vastaukset
- Anonyymi
No en tod.
- Anonyymi
En.Ensinnäkin haluan tietää onko se yks ollut sun ex?Mikä suhde teillä oli?
- Anonyymi
haluaisin lisää turhaa kommentointia..
- Anonyymi
Palstahan on täynnä sitä.
- Anonyymi
En todellakaan näin .
Mulla oli unelma upeasta parista yhdessä joka jakaa yhteisen intohimon hyvässä ja pahassa.,😪😪
Mut sairastuin sitte.- Anonyymi
Mihin sairastuit
- Anonyymi
Halusin tai toivoin, että saisin itse tehtyä jotain. Aina ei ole parhaita ajankohtia, tiedän. Jos itse tekee, sitten ei olisi yllätys itselle.
- Anonyymi
en halunut, halusin sinut 😢😢
- Anonyymi
Ei siltä vaikuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siltä vaikuta
Et halunnut seurustella nii miks vingut.
- Anonyymi
Rakastumisen tilaa leimaa hyvin vahvasti tietynlainen tapa nähdä toinen. Jos suhde alkaa suurella intohimolla, se saattaa laantua ja muut tunteet korvaavat tämän sinänsä tärkeimmän tunteen. Jos intohimo on puuttunut kokonaan, ei pari ole kokenut intiimiä
suhdetta tarpeelliseksi, muut tunteet ovat korvanneet tämän sinänsä tärkeimmän tunteen, mutta kaveruus on helpompi päättää kun tunteissa on säröä.
https://www.youtube.com/watch?v=BLptZzEXc68- Anonyymi
Minun ja hänen tunne ei tunnu laantuvan jotain palaa koko ajan ja tunnen sen. Tunnen kaikki hänen ajatukset. Tekis mieli hakata pää seinään. Välillä tuntuu että ois helpompi lopettaa itsensä että pääsen tästä tuskasta.
- Anonyymi
Tuntuu, että oma osuus on tehty. Jos toinen ei ole vastavuoroinen, niin ei siinä voi muuta kuin antaa olla.
- Anonyymi
Kyllä näin halusin tämän päättyvän, teidän rökäletappioon. Valheilla ei määs pääse pitkälle
- Anonyymi
Paa poika korva ruutuun kiinni, niin aistit paremmin. Lisäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paa poika korva ruutuun kiinni, niin aistit paremmin. Lisäys
Järjestyksen miehen kannattaa pitää se entinen postinsa ennenku leikkii suurempaa
- Anonyymi
En halua päättyvän kun ei ole varsinaisesti mitään vielä alkanutkaan?
- Anonyymi
Sama... Ehkä
- Anonyymi
Joo olen ihan romuna
- Anonyymi
Yksipuolisesti ei toimi. Joku toinen arvostaa enemmän ja on valmis tekemään asioita suhteen edistymiseksi.
- Anonyymi
Tää ainainen syyttely
- Anonyymi
En toki. Odotan että tää alkaa.
- Anonyymi
Mies halusi. Sai rikottua sydämeni.
T. S- Anonyymi
Ei minulta tämä. En usko tuollaista hänestä.
Toinen S
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713