Tämä on jo toinen Lenovon läppäri, josta laitteen pohjassa olevat kumitassut irtoilevat ja katoavat huitsin nevadaan. Ne on vain liimalla kiinni ja se pehmenee ajan mittaan, jonka jälkeen läppäriä siirrettäessä tassu katoaa johonkin.
Onko tämä yleinen vitsaus kannettavissa koneissa?
Lenovon läppärin kumitassut
7
228
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta voi näköjään tehdä aloituksen.
- Anonyymi
Taas tämä sama vänkyrä. Olen nähnyt sen nillittävän ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä sama vänkyrä. Olen nähnyt sen nillittävän ennenkin.
Katoavista kumitassuistako nillitti silloinkin?
- Anonyymi
Onhan se nyt vika, jos koneen alla olevat kumitassut irtoilevat. Ne on vaan jollain kehnolla liimalla kiinni, jonka ominaisuudet huononevat.
- Anonyymi
Tuskin liimasta on kysymys vaan itse kumitassusta, joka sisältää liuottimiä oikean koostumuksen saamiseksi. Kuitenkin n. kymmenessä vuodessa sama liuotin ehtii sulattaa tassun ja tehdä siitä purkkapalloa muistuttavan kumin.
Tassuja saa kaupasta ja ovat halpoja! 500kpl erä maksaa alle 5 euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin liimasta on kysymys vaan itse kumitassusta, joka sisältää liuottimiä oikean koostumuksen saamiseksi. Kuitenkin n. kymmenessä vuodessa sama liuotin ehtii sulattaa tassun ja tehdä siitä purkkapalloa muistuttavan kumin.
Tassuja saa kaupasta ja ovat halpoja! 500kpl erä maksaa alle 5 euroa.En tarvitse viittäsataa kumistassua. Eikä tässä mennyt kymmentä vuotta, taitaa olla kolme vuotta vanha kone. Tuon yhden laitoin ohuella kaksipuoliteipillä, katsotaan kauanko pysyy. Vaikka tassu ei ole kuin pari milliä paksu, sen puute haittaa työskentelyä, kun kone klonksuu pöydällä harmillisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse viittäsataa kumistassua. Eikä tässä mennyt kymmentä vuotta, taitaa olla kolme vuotta vanha kone. Tuon yhden laitoin ohuella kaksipuoliteipillä, katsotaan kauanko pysyy. Vaikka tassu ei ole kuin pari milliä paksu, sen puute haittaa työskentelyä, kun kone klonksuu pöydällä harmillisesti.
Jatkoa: eihän se kumiläpyskä teipillä pysy. Se materiaali on jotenkin silikonimaista. Millähän liisterillä sen saisi liimattua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1998848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265178- 534561
- 824223
- 543479
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583158Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571