Tämä on jo toinen Lenovon läppäri, josta laitteen pohjassa olevat kumitassut irtoilevat ja katoavat huitsin nevadaan. Ne on vain liimalla kiinni ja se pehmenee ajan mittaan, jonka jälkeen läppäriä siirrettäessä tassu katoaa johonkin.
Onko tämä yleinen vitsaus kannettavissa koneissa?
Lenovon läppärin kumitassut
7
201
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta voi näköjään tehdä aloituksen.
- Anonyymi
Taas tämä sama vänkyrä. Olen nähnyt sen nillittävän ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä sama vänkyrä. Olen nähnyt sen nillittävän ennenkin.
Katoavista kumitassuistako nillitti silloinkin?
- Anonyymi
Onhan se nyt vika, jos koneen alla olevat kumitassut irtoilevat. Ne on vaan jollain kehnolla liimalla kiinni, jonka ominaisuudet huononevat.
- Anonyymi
Tuskin liimasta on kysymys vaan itse kumitassusta, joka sisältää liuottimiä oikean koostumuksen saamiseksi. Kuitenkin n. kymmenessä vuodessa sama liuotin ehtii sulattaa tassun ja tehdä siitä purkkapalloa muistuttavan kumin.
Tassuja saa kaupasta ja ovat halpoja! 500kpl erä maksaa alle 5 euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin liimasta on kysymys vaan itse kumitassusta, joka sisältää liuottimiä oikean koostumuksen saamiseksi. Kuitenkin n. kymmenessä vuodessa sama liuotin ehtii sulattaa tassun ja tehdä siitä purkkapalloa muistuttavan kumin.
Tassuja saa kaupasta ja ovat halpoja! 500kpl erä maksaa alle 5 euroa.En tarvitse viittäsataa kumistassua. Eikä tässä mennyt kymmentä vuotta, taitaa olla kolme vuotta vanha kone. Tuon yhden laitoin ohuella kaksipuoliteipillä, katsotaan kauanko pysyy. Vaikka tassu ei ole kuin pari milliä paksu, sen puute haittaa työskentelyä, kun kone klonksuu pöydällä harmillisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse viittäsataa kumistassua. Eikä tässä mennyt kymmentä vuotta, taitaa olla kolme vuotta vanha kone. Tuon yhden laitoin ohuella kaksipuoliteipillä, katsotaan kauanko pysyy. Vaikka tassu ei ole kuin pari milliä paksu, sen puute haittaa työskentelyä, kun kone klonksuu pöydällä harmillisesti.
Jatkoa: eihän se kumiläpyskä teipillä pysy. Se materiaali on jotenkin silikonimaista. Millähän liisterillä sen saisi liimattua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213498
- 831732
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821198Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561152- 48989
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52967Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe180916- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795