Et ole koskaan rakastanut minua

Anonyymi-ap

Aidosti. jos jotain rakastaa ja huomaa hänelle tulleen pahan mielen niin silloin sattuu itseäkin jos toista sattuu.

39

445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunsitko samaa tuskaa kun satutit minua😒

• Anonyymi

Milloin satutin

• Anonyymi

Noin voi vain sanoa jos suhde ollut irl-suhde, jossa molemmilla tunnistettavalla ihmisillä on ollut alku ja loppu ja suhteen kesto uli sekunnin.

• Anonyymi

Mnäin voi sanoa kun on suhde muutoin

• Anonyymi
        UUSI

Mutta löydät kuitenkin joka kerta jonkun suhteentyngän näistä palstaäijän aarioista ja auot päätä siitä syystä? Käsitelkää tunteet alta pois täällä koko kansan work shopissa

• Anonyymi

Tästä voi päätellä ettet ikinä ole välittänyt tippaakaan musta...
      Jos oisit niin olisit niin rikki kun vaan voi olla.

• Anonyymi

Enkö ole jo ollut ihan tarpeeksi

• Anonyymi

Hei, jokaisella ihmisellä on omat tavat käsitellä niin ilot kun surutkin. Ei kaikkien tarvitse mennä rikki todistaakseen jotakin, toiset kestävät vaan paremmin vastoinkäymisiä vaikka olisivat herkkiä ja voimakkaasti tuntevia. Sitä voi kutsua myös henkiseksi voimavaroiksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, jokaisella ihmisellä on omat tavat käsitellä niin ilot kun surutkin. Ei kaikkien tarvitse mennä rikki todistaakseen jotakin, toiset kestävät vaan paremmin vastoinkäymisiä vaikka olisivat herkkiä ja voimakkaasti tuntevia. Sitä voi kutsua myös henkiseksi voimavaroiksi.

👍Se tulee synnynnäisenä temperamentilla varustettuna se luonteenpiirre.

• Anonyymi

Mä rakastan sua ihan HELVETISTI ! Usko jo! Aina olen rakastanu😭💔💔💔💔💔💔💔💔

• Anonyymi

Otan osaa niiden suruun jotka uskoivat rakkauden voimaan, vaikka rakkaus petti heidät. Niiden jotka olivat valmiita uhraamaan kaiken oman rakkaansa vuoksi, mutta aivan turhaan. Niiden suruun jotka menettivät elämänhalunsa rakkaansa takia. Niiden suruun jotka eivät tiedä , kuinka pitkään menee ennenkuin antaa itselleen luvan taas rakastua. 💛🧡💙💚

• Anonyymi
        UUSI

Niin totta tämä uhraus rakkauden takia❤️Kaikki valui hiekkaan. Tiesin jo alkumetreiltä ettei se voi päättyä hyvään. Koirat haukkui ja karavaani kulki. Loppuelämä yhtä h e l e v e t t i ä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin totta tämä uhraus rakkauden takia❤️Kaikki valui hiekkaan. Tiesin jo alkumetreiltä ettei se voi päättyä hyvään. Koirat haukkui ja karavaani kulki. Loppuelämä yhtä h e l e v e t t i ä

Oliko äijä tämä ns rakkautesi kohde sitten alaikäinen , vai mistä tämä kohu tuli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko äijä tämä ns rakkautesi kohde sitten alaikäinen , vai mistä tämä kohu tuli?

Syrjähyppy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noloa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja valetta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Syrjähyppy

Aivan ja kylillä mukiloitiin? Oispa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja valetta

Oliko sulla joku asia vielä välitettävänä täällä palstalla tämän palstaäijän kautta? Pistouvaan kampaviinerit jos saat kokouksen aikaan

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta naiselta
        Ihan kuin mulle olisit ton (kauniisti ja oivaltavasti) kirjoittanut, kiitos❤.

• Anonyymi

Se on totta, en ole rakastanut ketään lähes kahteenkymmeen vuoteen. Minua kiinnostaa vain ikäluokka 60+ miehet!

• Anonyymi
        UUSI

Se on tullut harvinaisen selväksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😄😄😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tämä sinun betakeinottomuus on tullut myös hyvin selväksi kun yrität roikkua näissä palstaäijän provoissa vihjailemassa ns kenelle tahansa, että ootte varmaan liian tuoreita ei kannata. Mielesi on sotkuinen ja itkuinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tämä sinun betakeinottomuus on tullut myös hyvin selväksi kun yrität roikkua näissä palstaäijän provoissa vihjailemassa ns kenelle tahansa, että ootte varmaan liian tuoreita ei kannata. Mielesi on sotkuinen ja itkuinen

Mikähän sulla on? Kukaan ei ole syypää sun ongelmiin tai oloon. Ei etenkään ihminen joka laitettu kammottavaan tilanteeseen ilman tasavertaisuutta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän sulla on? Kukaan ei ole syypää sun ongelmiin tai oloon. Ei etenkään ihminen joka laitettu kammottavaan tilanteeseen ilman tasavertaisuutta

No kirjoita sinä palstaäijä joku essee vaikka siitä tasavertaisuuden eetoksesta. Kyllä tänne kaikkea pskaa mahtuu

• Anonyymi

Sattuu joo. Aikuisille ihmisille sattuu ja sattuu… silti pitää yrittää olla toimintakykyinen ja tehdä kulloinkin järkevältä tuntuvia päätöksiä. Grow up.

• Anonyymi
        UUSI

Et ole kovin älykäs ihminen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole kovin älykäs ihminen

Kuten et sinäkään, et osaa ensinnäkään päättää, että mitä palstaäijän pakinaa yrität targetoida ja pitää näin edes jotain koherenssia sen minkä tuossa tilassa ylipäätään pystyt. -se sun target

• Anonyymi

Tällä ei oo enää mitään väliä
      Hän ei ole tätä lukemassa
      Mutta kun viimesyksynä sekosin .
      Itkin J miehen perään 6 kk joka p.
      Nii pahoin muhun kylmäään ja kovaksi kuvailtuun naiseen otti kipeää koko homma.
      No meistä kumpikaan ei täällä jatkossa .
      Mä en todellakaan pysty käymään s24 enää ikinä kaiken jälkeen.
      Naiselta

• Anonyymi

Surullisia ja merkittäviä takaiskuja jotka saa mielen sekoamassa. Voitko käydä juttelemassa jollekin? Pidä huoli itsestäsi.

• Anonyymi
        UUSI

Mä ton yläpuolella kirjoitin ja itel nyt kamala olo. 💛💚💙🧡

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Surullisia ja merkittäviä takaiskuja jotka saa mielen sekoamassa. Voitko käydä juttelemassa jollekin? Pidä huoli itsestäsi.

Kiitos ei tarvi nyt murehtia
        En ole samalla fiiliksellä
        Kohtasin sen tyypin jota kaipasinkin
        Ja havahduin ajattelemaan asioista
        uudella ja hyvällä tai paremmalla tavalla.
        Vaikka haasteitakin on edessä🤩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut naista esittävä setämies huomaavinani, että sinun disneysatujen tyypilinen selostus liittyy aina johonkin pelastavaan ja kaiken korjaavaan ”tyyppiin” ,eli itseesi. Narsistien mieli on vähintäänkin illusionistinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä hei kuvittelet oikeudeksesi puhua tällä tavalla??

• Anonyymi
      UUSI

Mä kyl satojen helvettiin läpi mennyt ja eiköhän tämäkin helvetti lopu sit kun tarpeeksi pitkään kärvistelly

• UUSI

Mä uskon nii et varmasti loppuu viel.

• Anonyymi
        UUSI
        Retinitenarc kirjoitti:

Mä uskon nii et varmasti loppuu viel.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😂😂😂😂😂😂joka ikinen hetki on väärin ja anteeksiantamatonta. Pahaa aiheuttavaa. Etkö ymmärrä miksi?!

• Anonyymi
      UUSI

Kun sä et osaa käyttäytyä fiksusti ja mukavasti aina meet sekaisin

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän paviaanikin opi palstaäijä tämän sinun aloituksesi monotonisen kaavan, jos hänellä vaan on tahtoa siihen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe