Aidosti. jos jotain rakastaa ja huomaa hänelle tulleen pahan mielen niin silloin sattuu itseäkin jos toista sattuu.
Et ole koskaan rakastanut minua
39
445
Vastaukset
- Anonyymi
Tunsitko samaa tuskaa kun satutit minua😒
- Anonyymi
Milloin satutin
- Anonyymi
Noin voi vain sanoa jos suhde ollut irl-suhde, jossa molemmilla tunnistettavalla ihmisillä on ollut alku ja loppu ja suhteen kesto uli sekunnin.
- Anonyymi
Mnäin voi sanoa kun on suhde muutoin
- AnonyymiUUSI
Mutta löydät kuitenkin joka kerta jonkun suhteentyngän näistä palstaäijän aarioista ja auot päätä siitä syystä? Käsitelkää tunteet alta pois täällä koko kansan work shopissa
- Anonyymi
Tästä voi päätellä ettet ikinä ole välittänyt tippaakaan musta...
Jos oisit niin olisit niin rikki kun vaan voi olla.- Anonyymi
Enkö ole jo ollut ihan tarpeeksi
- Anonyymi
Hei, jokaisella ihmisellä on omat tavat käsitellä niin ilot kun surutkin. Ei kaikkien tarvitse mennä rikki todistaakseen jotakin, toiset kestävät vaan paremmin vastoinkäymisiä vaikka olisivat herkkiä ja voimakkaasti tuntevia. Sitä voi kutsua myös henkiseksi voimavaroiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei, jokaisella ihmisellä on omat tavat käsitellä niin ilot kun surutkin. Ei kaikkien tarvitse mennä rikki todistaakseen jotakin, toiset kestävät vaan paremmin vastoinkäymisiä vaikka olisivat herkkiä ja voimakkaasti tuntevia. Sitä voi kutsua myös henkiseksi voimavaroiksi.
👍Se tulee synnynnäisenä temperamentilla varustettuna se luonteenpiirre.
- Anonyymi
Mä rakastan sua ihan HELVETISTI ! Usko jo! Aina olen rakastanu😭💔💔💔💔💔💔💔💔
- Anonyymi
Otan osaa niiden suruun jotka uskoivat rakkauden voimaan, vaikka rakkaus petti heidät. Niiden jotka olivat valmiita uhraamaan kaiken oman rakkaansa vuoksi, mutta aivan turhaan. Niiden suruun jotka menettivät elämänhalunsa rakkaansa takia. Niiden suruun jotka eivät tiedä , kuinka pitkään menee ennenkuin antaa itselleen luvan taas rakastua. 💛🧡💙💚
- AnonyymiUUSI
Niin totta tämä uhraus rakkauden takia❤️Kaikki valui hiekkaan. Tiesin jo alkumetreiltä ettei se voi päättyä hyvään. Koirat haukkui ja karavaani kulki. Loppuelämä yhtä h e l e v e t t i ä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta tämä uhraus rakkauden takia❤️Kaikki valui hiekkaan. Tiesin jo alkumetreiltä ettei se voi päättyä hyvään. Koirat haukkui ja karavaani kulki. Loppuelämä yhtä h e l e v e t t i ä
Oliko äijä tämä ns rakkautesi kohde sitten alaikäinen , vai mistä tämä kohu tuli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko äijä tämä ns rakkautesi kohde sitten alaikäinen , vai mistä tämä kohu tuli?
Syrjähyppy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noloa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja valetta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Syrjähyppy
Aivan ja kylillä mukiloitiin? Oispa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja valetta
Oliko sulla joku asia vielä välitettävänä täällä palstalla tämän palstaäijän kautta? Pistouvaan kampaviinerit jos saat kokouksen aikaan
- AnonyymiUUSI
Sivusta naiselta
Ihan kuin mulle olisit ton (kauniisti ja oivaltavasti) kirjoittanut, kiitos❤.
- Anonyymi
Se on totta, en ole rakastanut ketään lähes kahteenkymmeen vuoteen. Minua kiinnostaa vain ikäluokka 60+ miehet!
- AnonyymiUUSI
Se on tullut harvinaisen selväksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😄😄😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä sinun betakeinottomuus on tullut myös hyvin selväksi kun yrität roikkua näissä palstaäijän provoissa vihjailemassa ns kenelle tahansa, että ootte varmaan liian tuoreita ei kannata. Mielesi on sotkuinen ja itkuinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä sinun betakeinottomuus on tullut myös hyvin selväksi kun yrität roikkua näissä palstaäijän provoissa vihjailemassa ns kenelle tahansa, että ootte varmaan liian tuoreita ei kannata. Mielesi on sotkuinen ja itkuinen
Mikähän sulla on? Kukaan ei ole syypää sun ongelmiin tai oloon. Ei etenkään ihminen joka laitettu kammottavaan tilanteeseen ilman tasavertaisuutta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän sulla on? Kukaan ei ole syypää sun ongelmiin tai oloon. Ei etenkään ihminen joka laitettu kammottavaan tilanteeseen ilman tasavertaisuutta
No kirjoita sinä palstaäijä joku essee vaikka siitä tasavertaisuuden eetoksesta. Kyllä tänne kaikkea pskaa mahtuu
- Anonyymi
Sattuu joo. Aikuisille ihmisille sattuu ja sattuu… silti pitää yrittää olla toimintakykyinen ja tehdä kulloinkin järkevältä tuntuvia päätöksiä. Grow up.
- AnonyymiUUSI
Et ole kovin älykäs ihminen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kovin älykäs ihminen
Kuten et sinäkään, et osaa ensinnäkään päättää, että mitä palstaäijän pakinaa yrität targetoida ja pitää näin edes jotain koherenssia sen minkä tuossa tilassa ylipäätään pystyt. -se sun target
- Anonyymi
Tällä ei oo enää mitään väliä
Hän ei ole tätä lukemassa
Mutta kun viimesyksynä sekosin .
Itkin J miehen perään 6 kk joka p.
Nii pahoin muhun kylmäään ja kovaksi kuvailtuun naiseen otti kipeää koko homma.
No meistä kumpikaan ei täällä jatkossa .
Mä en todellakaan pysty käymään s24 enää ikinä kaiken jälkeen.
Naiselta- Anonyymi
Surullisia ja merkittäviä takaiskuja jotka saa mielen sekoamassa. Voitko käydä juttelemassa jollekin? Pidä huoli itsestäsi.
- AnonyymiUUSI
Mä ton yläpuolella kirjoitin ja itel nyt kamala olo. 💛💚💙🧡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Surullisia ja merkittäviä takaiskuja jotka saa mielen sekoamassa. Voitko käydä juttelemassa jollekin? Pidä huoli itsestäsi.
Kiitos ei tarvi nyt murehtia
En ole samalla fiiliksellä
Kohtasin sen tyypin jota kaipasinkin
Ja havahduin ajattelemaan asioista
uudella ja hyvällä tai paremmalla tavalla.
Vaikka haasteitakin on edessä🤩 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka haasteitakin on edessä🤩Olen ollut naista esittävä setämies huomaavinani, että sinun disneysatujen tyypilinen selostus liittyy aina johonkin pelastavaan ja kaiken korjaavaan ”tyyppiin” ,eli itseesi. Narsistien mieli on vähintäänkin illusionistinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka haasteitakin on edessä🤩Ja havahduin ajattelemaan asioista
Miksi sä hei kuvittelet oikeudeksesi puhua tällä tavalla??
- AnonyymiUUSI
Mä kyl satojen helvettiin läpi mennyt ja eiköhän tämäkin helvetti lopu sit kun tarpeeksi pitkään kärvistelly
- AnonyymiUUSI
Retinitenarc kirjoitti:
Mä uskon nii et varmasti loppuu viel.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😂😂😂😂😂😂joka ikinen hetki on väärin ja anteeksiantamatonta. Pahaa aiheuttavaa. Etkö ymmärrä miksi?!
- AnonyymiUUSI
Kun sä et osaa käyttäytyä fiksusti ja mukavasti aina meet sekaisin
- AnonyymiUUSI
Eiköhän paviaanikin opi palstaäijä tämän sinun aloituksesi monotonisen kaavan, jos hänellä vaan on tahtoa siihen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713