Kun et saanut koskaan kanssani sitä?
Jääkö harmittamaan
18
389
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan xD
- Anonyymi
Onhan noita miehiä
- Anonyymi
No todellakin!
- Anonyymi
Kyl se menee ohi
- Anonyymi
Miks sä oot kirjoitellu täälä koko pv näitä vaikka sun piti lähteä suomi 24 pois ... mikähän pointti ..
Ja et kirjoita irl ..
Trolaatko ?- Anonyymi
Miten niin koko päivän
- Anonyymi
Onhan noita naisia!
- Anonyymi
Muttei minua
- Anonyymi
Miehiäkin on. Nuorempia ja lihaksikkaampia
- Anonyymi
Joka viesti palstalle on rajan taa, no ainakin näin talvella. Keväthän jo sieltä siintää.....
https://m.youtube.com/watch?v=KbvDe11yLHA- Anonyymi
Kytät siintää, rauhallisesti turvallisesti,.
- Anonyymi
Ihana biisi🌲🌳🌿🕷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana biisi🌲🌳🌿🕷
Lunta tullut metri ja pakkanen nousussa, ei kovin keväinen olo. Tänään näkyi kuu ja aurinko yhtä aikaa taivaalla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lunta tullut metri ja pakkanen nousussa, ei kovin keväinen olo. Tänään näkyi kuu ja aurinko yhtä aikaa taivaalla :)
Ai ei täällä vaan, ihan keväistä on.:) Mutta huomasin saman ilmiön kyllä jossain vaiheessa:)
Väsymys iskee vaan, kun en ole tottunut tällaiseen, ulkoilmaihminen enemmän.
- Anonyymi
Harmittaa kun tietää millainen kuuma tasku olisi ollut.
- Anonyymi
Miksi pitäisi harmittaa? Et sä niin ainutlaatunen oo. 😄
- Anonyymi
Mitä jäin ilman!
- Anonyymi
Yhdellä oli samoin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713