Lupaa kuitenkin ettet mäkättäisi ainakaan jatkuvasti.
Kaikki elämässäni muuttuisi ja kotirauhakin menisi
16
334
Vastaukset
- Anonyymi
Koko ajan olisin korvan juuressa kuiskimassa 🤪
- Anonyymi
Aluksi ehkä, mutta varmaan se ääni siitä kohtapuoliin kovenisi.
- Anonyymi
En ole mäkättäjä, vaikka ei uskoisi
- Anonyymi
en mä mäkätä
- Anonyymi
Meinasitko, että kauppalista on valmis?
- Anonyymi
Tiedän mitä talossa tarvitaan ja loput ostan seuraavalla kerralla.
- AnonyymiUUSI
Summa summarum- sulla ei ole kirjaimellisesti mitään muuta elämää kuin kysellä palstaäijän kauppalistoista ja lähtölaitureista
- Anonyymi
Oon ollu vuosia tossu luuleks et haluisin sitä mun tuleval rakkaalle
- Anonyymi
Sweety flower man need you
- Anonyymi
Mä en ainakaan jaksa kellekään mäkättää mutta aiheesta voin joskus sanoa suoraan.
- Anonyymi
Kotirauha menisi. Aika backhand complimentti
- Anonyymi
Hhoijaa hyvää yötä😴
- AnonyymiUUSI
Elämä on veistänyt minusta terävimmät särmät. Siis olisin hyvinkin miellyttävä kumppani....
- AnonyymiUUSI
Elämä antaa ja ottaa, enempi ottanut ja tuottanut pieniä iloja, isoja suruja. Ihmettä odottaa saapuvaksi. Olisipa saanut edes aidosti rakastaa jotakin.
- AnonyymiUUSI
Nainen pitäisi saada pullaa sinne kämölle paistelemaan nii aina aurinko paistais?
- AnonyymiUUSI
Oon ikuisesti leikkisä ja niitä harvoja tärkeitä miellytän… :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713