Kehui sua mukavaksi. Tuli ikävä niitä vuosia kun tehtiin töitä yhdessä ja niitä hetkiä kun olit mukava. Mutta en voi enää tehdä sun kanssa töitä, koska käsittäisin sun ystävällisyyden väärin luulisin taas että välität, mutta kieltäisit sen kuitenkin taas. Muistan myös sen miten olet loukannut ja särkenyt sydämeni. Jos mulle tulee vuoro joskus sun työpaikallesi niin koitan pysyä etäällä susta. Mutta taas mä mietin sua, mutta tätä en tule ikinä enää kertomaan sulle..
Taas huomenna sun työkaverina oleva työkaverini
9
288
Vastaukset
- Anonyymi
Mieheltä vai naiselta
- Anonyymi
Naiselta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta..
Siis kuka kehui naista vai miestä
- Anonyymi
Kehui mua mukavaksi. Oliko mies vai nainen? Tulitko mustasukkaiseksi? Aina olen särkenyt sinut ja sinä et muka koskaan minua.
- Anonyymi
Emme siis enää ole väleissä emmekä enää näe töiden merkeissä?? Sun työvuorot siirtyy? Sydämeni särkyy, mutta kestän sen. 💔 Miten mahdan kestää työkaverin tapaamisen huomenna, jos hän ottaa sinut puheeksi.🥹
Mut kyl mä kestän, parempi ettei olla tekemisissä enää. Sydän parantuu nopeammin.❤️🩹 - Anonyymi
Missä välissä ehdit käydä töissä?
- Anonyymi
Nyt olo ihan sama kuinka mukava olet muille, minä en päästä sua enää lähelle, vältän sun näkemistä ja en halua puhua susta enää yhtään mitään. Melkein kyyneleet, en jaksa enää..Ap
- Anonyymi
Kuka kehui mua?
- Anonyymi
Niin vältät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713