henkilö yhä luule, että voisin olla samassa tilassa hänen kanssaan. Täysin mahdoton! En pidä sellaisista ihmisistä, jotka roikottavat itselleen tuntematonta ihmistä ikäänkuin narun päässä! Niin toimimalla ihminen käyttää omaa valtaansa osoittaen minä olen joka päätän! Vaikka kyseessä olisi ollut kykenemättömyys sanoa mitään, siinä tilanteessa olisi voinut pyytää apua vaikka kaveriltaan, tai antaa vaikka kirjeen käteen, kysyäkseen jotain! Meni monia vuosia pilalle niin rankalla, että niistä selviämiseen menee kauan, koska niin moni asia muistuttaa rankoista vuosista. Erosta selviämiseen noin kolme ja olen varma, että saman verran menee rankoista vuosista selviämiseen. Molemmissa tapauksissa kyse samanlaisesta ongelmasta, sellaisesta joka vaurioitti minu syvästi. En jaksa enää olla se, jonka pitää joustaa. Tuntuu siltä, että menetän elämänhaluni kokonaan, jos minun taas pitäisi. Työkyvyn menetin ja se oli minusta aivan riittävän rankka kokemus liittyen tiettyyn henkilöön!
Ei kai tietty
3
196
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hyvin hauras, rikkinäinen ja surullinen 😥 rankkojen vuosien kokemusten takia. Myös sen takia olen jollain tavalla surullinen loppuelämäni ajan, kun menetin minulle tärkeän vakituisen työpaikan! Joka päivä mietin, kunpa olisin saanut tehdä töitä itselleni rakkaiden työkaverieni kanssa.
- Anonyymi
Minulle oli niin tärkeää pärjätä omilla työssä ansaituilla tuloilla. Itken kun menetin sen mahdollisuuden!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle oli niin tärkeää pärjätä omilla työssä ansaituilla tuloilla. Itken kun menetin sen mahdollisuuden!
Ystäväksi samanikäinen lyhyt mies, koska vain samanikäiset kuin itse olen, tuntuvat sellaisilta joita haluan halata! Mutta vasta aikaisintaan kesällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833