Tunteita aikaan?
Vieläkö mä saan sussa
47
564
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tunteita on vitutus, ärsyynnys, turhautuminen, kyllästyminen jne
- Anonyymi
Onhan nekin😂
- Anonyymi
Eipä ne tunteet minnekään katoa.
- Anonyymi
Ikuinen raukkaus koska hyvä peppu
- Anonyymi
Niinpä
Miehelle ihanalle tiedoks - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikuinen raukkaus koska hyvä peppu
Ratsastan vielä sillä pepulla kunhan löytyis vikuroimaton, luotettava tamma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin omaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin omaani
Tottakai lähin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla pelaa selvästi yhtään mikään muu ku tämä yksinkirjoittelu ja aloitusten rustaus gubbe
- Anonyymi
Nada
- Anonyymi
laidasta laitaan vaikka sanoinki jo sillo joskus et joo o ei ikinä
- Anonyymi
Pitääkö sitä koko ajan kysellä. Ilmoitan jos tilanne muuttuu😏
- Anonyymi
Pitää tietenkin kun ei IRL tapahdu mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää tietenkin kun ei IRL tapahdu mitään
Tämä oli paras 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli paras 🥰
Miksi paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi paras
Jos irl ei mitään tapahdu niin miksi muutenkaan tapahtuis?? Sulla ei oikein logiikka toimi 🤨
- Anonyymi
Se suhde toiseen veti vähän kylmäksi ja vei arvostusta kun mielsin fiksuksi ja sivistyneeksi. Silti vielä on niitä lämpimiä tunteita
- Anonyymi
Etkä halua enää nähdä, vaihdat työvuoron? Tää ei oo kyl multa, mut tunnistin.
- Anonyymi
Keneen toiseen?
- Anonyymi
Pahoittelut siitä,että olen tuottanut sulle pettymyksen. Toisaalta sydämeni is happy, että sulla on tunteita mua kohtaan. Kiitos siitä! ❤️❤️❤️
T. Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelut siitä,että olen tuottanut sulle pettymyksen. Toisaalta sydämeni is happy, että sulla on tunteita mua kohtaan. Kiitos siitä! ❤️❤️❤️
T. NainenSaatko sinä naisia esittävä kekkeruusi elämässä onnistumisen kokemuksia näistä kirjoitteluista, että kiva kiitos? Ikinä ei tunnu sun kertomukset ja fantasiat päätyvän finaaliin, aina jää vietkalle. Ensi elämään sitten mies, me happy😆
- Anonyymi
Et!
- Anonyymi
Uuuh, olet kylmä
- Anonyymi
Saat toki. Ei ne mene on/off mistään napista.
- Anonyymi
Menee ne. Kokeile vaikka😂
- Anonyymi
Oot kivalla tavalla alfa mä uskon että oisit ihan uskomaton mies mulle ja paras isi meidän yhteiselle lapselle. Paljonhan sussa on sitä hyvää
- Anonyymi
kiitos!oot ihana!
- Anonyymi
Ja mikä susta tekee itsellesi kehukirjeitä kirjoitteva äijä alfan? Olet varmaan todella yksilöllinen ja itsenäinen ihminen sinäkin
- Anonyymi
Kyllä. E
- Anonyymi
Kenelle tämä?
- Anonyymi
Sainko mä mies
Tunteita aikaan suussa koskaan? - Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Sekä positiivisia, että negatiivisia 🤣
- Anonyymi
Tietenkin
- Anonyymi
Itken edelleen sun vuoksi. 💔
- Anonyymi
Voimia ja lohtua sulle! Mä kans joudun unohtamaan mun ihastuksen. Voi itku! Monta syytä siihen. Ei kannata kenenkään vuoksi menettää omaa mielenrauhaa.:)💛💙💚🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia ja lohtua sulle! Mä kans joudun unohtamaan mun ihastuksen. Voi itku! Monta syytä siihen. Ei kannata kenenkään vuoksi menettää omaa mielenrauhaa.:)💛💙💚🧡
Olen palstaäijä näin naisena laittanut merkille, että nämä emojeita kukkivat puheenparret stimuloi värien ansiosta varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen palstaäijä näin naisena laittanut merkille, että nämä emojeita kukkivat puheenparret stimuloi värien ansiosta varmaan
Ja nähtävästi on joku sisäinen tarve kirjoitella uskomattoman typeriä sloganeita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa ihastuksia. Hän oli mun rakas.
- Anonyymi
Joo, hämmentää. Mikä homma? Voidaan perua, jos haluat. Syy olisi tietty kiva tietää, mut ei oo pakko.
- Anonyymi
Saat mies aikaan edelleen
- Anonyymi
Et ei ole enään mitään tunteita sua kohtaan sä sen sait aikaan ole hyvä
- Anonyymi
Meen tunteitteni kanssa hautaan ja vien sinne sut mukana sydämessäni ❤️ jos en saa tietää mikä jäädytti sun tunteet?
- Anonyymi
Mitä sä et ymmärrä??
- Anonyymi
Sua ilmeisesti. Sivusta.
- Anonyymi
Sä saat sina muassa tunteita aikaan. Ikuisesti
- Anonyymi
Kuvotusta vain gubbe
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794