Olet paremman näköinen. Niin täydellinen, kuin tarina elämää joka on koetellut ja satuttanut. Kaiken tämän näen kun katson sinua. Näen arvet pintasi alla, ja niitä hellästi kosketan, parantavasti ja lempeästi hyväillen.
Kesällä olet jo elämäsi kunnossa. En halua kiirehtiä kuitenkaan, koska kuten tiedät niin jokainen päivä on ollut kanssasi jotain korvaamatonta. Tiedän että olet onnellinen, sen näkee sinusta ja siitä olen kiitollinen niin monelle, mutta eniten kiitän itseäni. Terveellä omatunnolla.
Joka päivä vaan
10
354
Vastaukset
- Anonyymi
Älytön kirjoitus jollekin..😍😍😍 Ihana kuulla! Selkeästi välität hänestä hyvin paljon.
- Anonyymi
Toki tänne voi kirjoittaa viestejä itselleenkin, kuten päiväkirjaan. Hyvä, että olet onnellinen.
- Anonyymi
Kelle sää kirjoitet?
- Anonyymi
Raamattu onkin kuvastin eikä ikkuna.
- Anonyymi
Vaikka teet väärin niin se rakkaus on saanut mut kääntämään kivet ympäriltä. Se rakkaus on saanut mut kukoistaan. Etkö ymmärrä miten tärkeä olet ollut. Ilman sua en olisi ymmärtänyt miten arvokas olen.
- Anonyymi
Kiitän sinua mies, olet saanut minussa niin paljon hyvää aikaan❤️ Sinä paransit minut ja annoit minulle taas kyvyn rakastaa, itseäni mutta ennenkaikkea sinua. En ajatellut että olisi ketään kuka saisi minut tuntemaan näin. Olen kiitollinen että olet olemassa ja päivä päivältä me lähennytään, ihan oikeasti🌹En malta odottaa!🤩
Rakastan Sinua ja toivotan sinulle hyvää yötä!- Anonyymi
Ihana toivoa antava kirjoitus! Mennään hyvillä mielin nukkumaan. Rakastan sua. Kauniita unia! 🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana toivoa antava kirjoitus! Mennään hyvillä mielin nukkumaan. Rakastan sua. Kauniita unia! 🫶
Sinä mielessäni🔥❤️
- Anonyymi
Kiitos, mutta jos jätetään ulkonäköjutut nyt näistä. Eikä ole mitään arpia. En ole huomannut ainakaan. Murheet syntyvät riittämättömyyden tunteesta. Kun pitää olla monelle tukena ja apuna. Omat murheeni ovat pieniä, kun läheisillä on terveys- ym.ongelmia.
Mä en toisaalta tunnista tästä tekstistä itseäni ollenkaan, joten ei varmaan mulle ollutkaan. Kunhan kommentoin. - Anonyymi
Hyvää yötä kulta rakkain. Kaikki on nyt hyvin ja taivas auki meille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794