Kanssa, kun yritän päästä yli et saat tilaa muiden kanssa mut aina vaan vietän sun kanssa aikaa ja sit se kaikki muu sattuu jos annan tunteille valtaa sua kohtaan
En sais kirjoitella sun
5
204
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi noin haluat asioiden olevan?
- Anonyymi
Kuka nyt ei haluis suojella itseään kolhuilta ja pahalta mieleltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt ei haluis suojella itseään kolhuilta ja pahalta mieleltä
Lopetahan nyt hei. Ihmiset ei oikein tunnu ymmärtävän mitään
- Anonyymi
Tää ei varmaan ole mulle, mut...Kannattaa huomenna tehdä jotain muuta. Niin itsekin aion. Autolla kun ajelee, ja on muutenkin päivän kävellen liikkeellä, ties missä huudeilla,ei pääse palstailemaan.
Tämä vinkkinä ihan yleisesti kaikille täällä. Itse en tänään( kään) tätä noudattanut ja se tuntuu nyt kyllä päässä huonolla tavalla. Ihmistä ei ole tarkoitettu tuijottamaan puhelinta koko päivää. Hyvää yötä kaikille:)
Elämä ja kaikki muu tapahtuu jossain puhelimen ulkopuolella. Oikeasti hei:)- Anonyymi
Mitä sä et hei ymmärrä?! Ihminen ei pääse monilla tavoilla toteuttamaan ihmisyyden prosesseja. Nyt tää toisen elävän ihmisen amatöörimäinen kohtelu loppuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794