Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
Ketä sinä
106
798
Vastaukset
- Anonyymi
Sinua. Olet totta ja vielä enemmän❣️🤩
- Anonyymi
Kiitos 🥰.... •osaan laulaa tän ulkoa joten laulan*
Mietin vieläki yhtä J miestä miks kaikki meni niiku meni ja tää biisi kyl sopii tunelmaan.- Anonyymi
Entäs aloittajasetä puttepossun nimipäivä- olisiko esim se nostalginen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäs aloittajasetä puttepossun nimipäivä- olisiko esim se nostalginen?
Anteeksi
- Anonyymi
Odotan sinua joka haluaa rakastaa minua.
- Anonyymi
Oletko m vai n?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko m vai n?
Mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies.
Neener neener peuran metästäjä
- Anonyymi
Voit olla totta jos vain tahdot
- Anonyymi
Rakkaus on iso ja merkityksellinen osa hyvää suhdetta, samoin luottamus toiseen. Sopivuus merkitsee paljon. Ilman ymmärrystä ei löydy tietä toisen sydämeen. Joku voisi sanoa, vakuuta minut, uskon asioita monesti enemmän minusta? Epäily aina olemassa erehtymisen jälkeen.
Itsellä ainakin ollut aina uskon puutetta hyvään, vaikka halunnut toivoa hyviä asioita tapahtuvaksi, erehtyminen vaara aina olemassa, itsekin sen kokenut ja sekin tekee vielä varovaisemmaksi. Olenko edes kykenevä suhteeseen, sekin nousee mieleen aina välillä 🫠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on iso ja merkityksellinen osa hyvää suhdetta, samoin luottamus toiseen. Sopivuus merkitsee paljon. Ilman ymmärrystä ei löydy tietä toisen sydämeen. Joku voisi sanoa, vakuuta minut, uskon asioita monesti enemmän minusta? Epäily aina olemassa erehtymisen jälkeen.
Itsellä ainakin ollut aina uskon puutetta hyvään, vaikka halunnut toivoa hyviä asioita tapahtuvaksi, erehtyminen vaara aina olemassa, itsekin sen kokenut ja sekin tekee vielä varovaisemmaksi. Olenko edes kykenevä suhteeseen, sekin nousee mieleen aina välillä 🫠Tämä sivusta todettua vain mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sivusta todettua vain mieheltä.
And sky is clear tonight?
- Anonyymi
M-miestä
- AnonyymiUUSI
Aiotko sä maailmanloppuun asti vain odottaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko sä maailmanloppuun asti vain odottaa?
Tottakai aion.
- AnonyymiUUSI
Onko ma-mies oikeasti sen arvoinen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ma-mies oikeasti sen arvoinen?
Ma-mies on vielä arvokkaampi kuin arvaakaan.
Aiotko sä maailman loppuun asti, vain odottaa🤨🤔
🐻- Anonyymi
Toivottavasti en 😢
Moi Nallukka 🤗
Ja hyvää yötä 😴
🦊🐹 Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti en 😢
Moi Nallukka 🤗
Ja hyvää yötä 😴
🦊🐹Hyvää yötä ja huomenta 😊
🐼- AnonyymiUUSI
Söpöt nallekarhut olet löytänyt kuvaan 🧸
- Anonyymi
Oikeesti kesti jo liikaa odottaakin.
- Anonyymi
Loppuuko odotus pian?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuuko odotus pian?
Loppuu asap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuu asap.
Hienoa :)
- Anonyymi
Minä odotan 60v. miestä. Niin se on ollut jo yli kahden vuoden ajan.
- Anonyymi
Niin se aika kuluu. Hänkin oli silloin alle 58. Toisaalta koskaan ei ole liian myöhäistä niin kauan kun elämää on.
- Anonyymi
Onko palstasetä tämä omituinen kirjoittelusi ns sijoitus tulevaan? Vielä löytyy vielä löytyy affirmaatio siis tarkemmin
- Anonyymi
Odotan sua maailman loppuun asti…
- Anonyymi
Ei ketään kannata noin kauan odottaa, jää elämä elämättä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketään kannata noin kauan odottaa, jää elämä elämättä!
Ei niin! Silti pitää elää vaikkakin rampana ja vaillinaisena. Niinhän monet muutkin invalidit elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin! Silti pitää elää vaikkakin rampana ja vaillinaisena. Niinhän monet muutkin invalidit elää.
Mitä sä et ymmärrä?? Kai ymmärrät että sulla ei ole mitään oikeutta toisen asioihin. Että jos et ymmärrä sillä ei ole mitään tekemistä toisen oikeuksien kanssa elää elämää tasavertaisena älykkäänä ihmisenä
Nyt meno on rikollista
Muuton estäminen
Ihmisenä olon estäminen
Lisääntymisen estäminen
Tasavertaisuuden estäminen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä et ymmärrä?? Kai ymmärrät että sulla ei ole mitään oikeutta toisen asioihin. Että jos et ymmärrä sillä ei ole mitään tekemistä toisen oikeuksien kanssa elää elämää tasavertaisena älykkäänä ihmisenä
Nyt meno on rikollista
Muuton estäminen
Ihmisenä olon estäminen
Lisääntymisen estäminen
Tasavertaisuuden estäminenMene elämään. Kukaan ole sua kieltänyt vainoharha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene elämään. Kukaan ole sua kieltänyt vainoharha
Eikä kukan ole varman käskenyt myöskään sinua urputtamaan työksesi tälle palstaäijälle ja manipuloimaan jälkijättöisiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meno on rikollista
Muuton estäminen
Ihmisenä olon estäminen
Lisääntymisen estäminen
Tasavertaisuuden estäminenTarkoitatko palstaäijä esimerkiksi sitä, että yhteiskunta tulee saamiisi väliin? Vrt lisääntymisen estäminen. Töhöt buu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kukan ole varman käskenyt myöskään sinua urputtamaan työksesi tälle palstaäijälle ja manipuloimaan jälkijättöisiä?
En minä ainakaan näe tällaista soopaa järjissään olevan ihmisen touhuna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan näe tällaista soopaa järjissään olevan ihmisen touhuna
Saati sitä, että joukko yhtä pölöjä lähtee elämään ja myötäilemään vailla mitään mieltä tai järkeä tällaista. Henkisesti sairaiden harhoihin ei ymmärtääkseni tulisi lähteä mukaan, mutta mistäpä minä näistä ns menetelmistä tiedän🤭
- Anonyymi
Odotan A miestä ehkä turhaan kun eihänkää osoita suuntaani mitään
- Anonyymi
Eipä sillä oikeastaan ole merkitystä, että odotanko jotakuta vai en. Totta on kuitenkin valhetta. Pettymystä.
- Anonyymi
Niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea.
- Anonyymi
Tuo mulle taivaalta kuusi kuuta...
- Anonyymi
Juuri oikeenlaista kemiaa 🎶
- Anonyymi
Muistan jäätelökesää😎☀️🌳☘️🍦😋
- Anonyymi
Eutanasiaa mä toivon nopeaa
- Anonyymi
Teflon love on liikaa minulle🙄
- Anonyymi
Ja juna kulkee vaan 🚂🚃🚃🚃🚃🚃🚃
- Anonyymi
Tuulimyllyjä vastaan...
- Anonyymi
Stella <3
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫂
🫂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
Me kolme olemassa olevaa
- Anonyymi
Kun sinuun painaudun tunnen sykkees sun🫂💓
- Anonyymi
🫂🥹
- Anonyymi
Ota minut nyt
- Anonyymi
Hulluuteni pois jakaisin
- Anonyymi
Sitten kun löydät ihmisen...
- Anonyymi
Joka sinua kuuntelee
- Anonyymi
Syytön, syytön, syytön
- Anonyymi
Minä vastaan minä
- Anonyymi
Mä rakastan sua, niin et se sattuu.......... 😥💔
- Anonyymi
Tämä ketju tuntui jonkun päihtyneen yksikirjoittelulta. Tuli vähän sekopäinen kuva
- Anonyymi
Yrität olla tällä kertaa soave tämän maalituksesi kanssa, mutta olet toistanut tätä samaa sen verran monessa muodossa liittyen näihin palstaäijän kirjoitelmiin, että sinut naisen maalaaja tunnistaa het
- AnonyymiUUSI
Eräs nainen tulee mieleen.
- AnonyymiUUSI
Mistä? Tästä ketjusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä? Tästä ketjusta?
Siellä joku toinen yrittää harvestoida uskomuksiaan hohhoijaa
- AnonyymiUUSI
Sitä samaa jonka tiedän menneiltä ajoilta.
- AnonyymiUUSI
Täällähän mä olen juu
- AnonyymiUUSI
onko se hakkaaminen huomiselle valmis? saatko ne pois töistä? julkisesti ja anna mennä, oikein oivaa. vuoron perään ja jokainen. ja loppuun asti.
- AnonyymiUUSI
Oletko palstamies sahalla duunissa?
- AnonyymiUUSI
ja sitten hakkaa se auto ja murtaudu kotiin 🙂 ilman todisteita, lets go 🙂 oikea mega isku ja kunnon riehuntaa että menettävät työnsä myös jatkoon 😁😈
- AnonyymiUUSI
Murtaudu kotiin ilman todisteita? Se kai on mm rosvojen pyrkimys palstaäijä. Treenaa vielä
- AnonyymiUUSI
ja lätäise niihin kaikkiin samaan aikaan, sekä naisiin että miehiin. ne zombiet kuolevat ja osa menettää mitä ovat ja hakanneet. sonnit lupas hoitaa, voi tilata muutkin. Pian alkaa, ja hakkaa niiden ämmien kodit ja lataa töihin. Älä säästä ketään.
- AnonyymiUUSI
jos ei huomenna töissä, odotetaan ja isketään. ja niihin ämmiin suoraan töihin ja kotiin. lets go, lets fiht. ja hakkaa se T ja ne ämmät. ja autoihin myös. ottavat kunnon iskun ja laajan. Eivät oo lopettaneet tai osa ei tuu maksamaan joten lataa, tappioita.
- AnonyymiUUSI
Rakastan mun miestä❤️🔥aina ja ikuisesti
- AnonyymiUUSI
Voi että tässä sinun sikermässä esiintyy palstaäijä tuttu nimikirjain- ketähän tässä syyttelis spontaanisti iskun suunnittelusta? Otan ehkä pian jo yhteyksiä paikalliseen osastoon, että pommikoirat kaikki tuotte tullessanne
- AnonyymiUUSI
ehkä ke keksii miten säästävät lapsiaan kohtauksilta, iske suoran niihin töihin ja kotiin. saavat pian lääkettä kiertoon, ja apua köyhyyteen, ja antavat itsestään. kunnon isku, ja zombiet ja elämän ostajat hautaan 😁😈 nyt mennään! ja osa rättipäistä mukaan, tulee rumaa jälkeä 😈😁 vittu että jo kihelmöi 😁 autot lentävät pian ja niiden mukaan, radat jylisee, ottavat turpaansa ja kunnolla. ja katso ettö se T menettää työnsä ja hakkaavat niitä yhtä paljon 😁 ja hakkaa sitä syöjä ämmää, lyhyet ruskeat hiukset ja niitä sen pentuja, myös niihin paikkoihin. ei säästetä lapsia. niiden toiminnan mukaan ja antaa palaa! ja monet paikkaan, sonneja löytyy paljon, odottavat hetken, samalla hoituu, järjestettiin niille vähän kivaa ja parantavaa voimaa jaksavat touhuta 😁😈
- AnonyymiUUSI
ja vaikuta niiden mieliin, tuo joka paikasta sitä rahaa 😈😁 eiköhän oteta takaisin, voin antaa niille paikkani siinä ritarien puljussa 😁jotain huolenpitoa takaisin 😁 kiristetään vähän ja hakataan, ja vain sen mukaan mitä ovat tehneet 😁🧌🥳🥀🌳😜🤣 sitten mennään ja iske sonni, näytä kivaa 😜 kosta vähän ja ota käskysi.
- AnonyymiUUSI
S mies on mun nyt ja aina et mitään sille mahda❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
S mies on mun nyt ja aina et mitään sille mahda❤️🔥
Ihanaa. 😘
-S
- AnonyymiUUSI
ja hakkaa ne poliisit, laillisesti myös hoitsut ja töihinsä, monta kärpästä samalla iskulla 😜jos on ammattitaitoisia työntävät nopeasti sivuun ja, rautoihin ja hoitoon.
- AnonyymiUUSI
Herranjestas, minä palstaäijä niin mieleni pahoitin heidän puolestaan😉 tutu ja essu päälle
- AnonyymiUUSI
Siis ensin meinaat äijä, että ne hakataan ja sitten raudoitetaan? Mistäpä sitä tietää jos on vaikka sisäisiä ristiriitoja🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis ensin meinaat äijä, että ne hakataan ja sitten raudoitetaan? Mistäpä sitä tietää jos on vaikka sisäisiä ristiriitoja🤷♀️
Filmi poikki eka tietty
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Filmi poikki eka tietty
onko vaatimuksia ei😈
- AnonyymiUUSI
ja käy jokaisen naisen kotona, ja hakkaa ne, laillisesti. ja ne äijät myös. ja katso ettei lapsia säästetä. ja sitten poltat niiden talot. laillisesti 😜
- AnonyymiUUSI
Jaa että lisää naisten hakkaamista äijä demonisten voimien avulla? Olet sinä keinoton mies, tavallaan harmitonkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että lisää naisten hakkaamista äijä demonisten voimien avulla? Olet sinä keinoton mies, tavallaan harmitonkin
Mutta minäpä kerron mikä taas ei ole harmitonta- kun päästään flipannut oman elämänsä main character pääsee pätemään joidenkin surkuhupaisten kekkeruusin tekstien kautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ehkä naurattaa että tämä palstaeläjä kuitenkin vaihtaa suuntaa tai kadun puolta kun näkee naisen tai pelottavan miehen tulevan vastaan. Sellanen hakkailija.
Se tosin on vaan ajankysymys kun lähtevät guben perään eivätkä vaan naureskele hiippatontulle, pelokas pieni mies
- AnonyymiUUSI
ja katso että hakkaavat kunnolla ne salon siskot, lähetä helvetellistä kiusaa vuosiksi jokaiselle. äläkä unohda viikinkejä, jokaiselle, tekojensa mukaan. ja tapa se T miehen elämä ja hakkaa ne naiset. sonnit hakkaa, myös puput ja muutama örkki 😜🤣 sitten mennään ja katso että ottavat tappioita ja kunnolla turpaan 😈🧌
- AnonyymiUUSI
Eläimiinkin meinaat jäbä käskyttää nämä sinun demoniset voimat kajoamaan?
- AnonyymiUUSI
Niitä sonneja on monta eri armeijaa, kuten muitakin tapoja kostaa ja nyt otatte turpaan ja omia tekojanne ja ihan kaikkeen mitä ootte tehnyt. Eikä säästetä ketään 😈
- AnonyymiUUSI
käyvät myös siellä työ piireissä, kotona ja toimistolla ja hakkaavat ja tekevät kiusaa. avasin vähän väyliä pääsevät tuottamaan toimintaanne ja hakkaamaan kunnolla. saatte juuri sitö mitä ootte tänne tehnyt, ja koska olen tehokkaampi, ei tarvita vuosia, hoitavat kerralla samat jutut. Kesti on yhtä pitkä 😈🤣
- AnonyymiUUSI
taisin Varoittaa teitä, ja Jumalan lupa, vapauttakaa orjat ja lopettakaa toiminta. ja niin teitä rangaistaan.
- AnonyymiUUSI
Rakastan s miestä❤️🔥etkä sinä mahda sille mitään h*ro
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan s miestä❤️🔥etkä sinä mahda sille mitään h*ro
Onpa mukavaa palstaäijä, että muistat näissä monologeissasi yksittäisiä ihmisiä. Sillähän pääsee jo pitkälle aivopieruissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa mukavaa palstaäijä, että muistat näissä monologeissasi yksittäisiä ihmisiä. Sillähän pääsee jo pitkälle aivopieruissa
Ps nämä katoaa joskus aamun aikana bittiavaruuteen nämä ns vastineet gubelle🤔
- AnonyymiUUSI
Tulevat hakemaan maksuja, ja, rangaistaan teoistanne 🤣😜😂 kannattaa antaa niiden rahojen i tulla ja lopettaa se kuvotus. Nyt loppui teidän toininta ja otatte vuosiksi kaikkea sitä mitä ootte muille aiheuttanut, erityisesti tänne. Saatte toki rakkaanne, en estä ketään. mutta muur jutut niistä kostetaan ja maksatte kaikesta. Minua tosin ei saa, rakkaaksi, edes ostamalla 😂 enkä ikinä ottaisi varasta tai hakkaajaa, tai painostajaa 😂 teidän pitää oppia kunnioittamaan muita ja olla syömättä aika energia tuntuisi hyvälle puhumattakaan tietoisuudesta. ja ilman lupaa, ilo hakata teidät, aiheuttaa kaikkea inhottavaa, tramatisoivaa ja hakea omiani takaisin.
- AnonyymiUUSI
ja joo se Anniina tai ne kuolevat tekoihinsa, niihin vaaleihin iskuihin. Et voi estää et voi hakata parantavaa energiaa. ja taloutesi tuhotaan Lauri pian sooimusrike saat pupun perääsi yhtä moneksi vuodeksi. teitä rangaistaan, muiden elossa, pitämisellä muiden elämillä. Samoin muussakinkannattaa muista ihmiset eivät syö toisiaan. Silloin kun ovat terveitä ja hyviä. eivätkä hakkaa toista toiselle joyren saatte nyt itse sitä väkeä kimppuunne ja, tekemään Väkivaltaa ja varkauksia ja paskaa fiilistä, mutta perintää. kesällä mikään ei ollut myöhässä, muista se 😂😈
- AnonyymiUUSI
samoin työjutyista ja muista, ei kannata Ostaa orjista 😂 hakevat maksuja, pyysin ja tilasin rahani ja eroon teistä. Ja Jumalan tahdon mukaan mennään. Teidän tyylillä. ps. Lauri se Robert on raivoissaan sinulle ja teille. Et oo noudattanut mitään mitä sinun olisi kuulunut tehdä, joten palasi ja hoitaa itse. Ja ottaa sinulta omansa pois 😂😈
- AnonyymiUUSI
siellä kulkee myös mustia henkiä /hahmoja ase kädessä, ette hoitaneet mitään kuten piti ja ootte ottanut vastaan ja tilannut. mokasitte kaiken ja tulevat hakemaan omansa ja tekevät todella pahaa. Kai se, aikanaan rauhoittuu. Itse kuulun niihin joka on määrä vapauttaa teidän toiminnasta ja, maksaa rahani, se oli teille vaan liikaa. ja otitte siitä rahaa vastaan, mutta mitään muuta ette tehneet. Joten nyt hakata rahat takaisin ja hoitavat itse hommansa. ja monta, muutakin, minä olen vain yksi tapaus, niitä on monia.
- AnonyymiUUSI
virtuaalivaluutta eli mielikuvitusraha. kuin tahra paperillas bitcoin... rahra riliotterrdda
- AnonyymiUUSI
,iyyus niin kokrilin hubikseni sdkannata jotain setreliä koska sakanaan kaikki asiakirjat, ei suostunut skannaamaan HP:b sjabbeeu serekuö geg
- AnonyymiUUSI
Skitsoidigubbe laittoi taas luciferin voimat tulille, edes puput ei säästy! Lasten uhkailuakin taas sopivasti, tekee huomattavasti iisimpää siitä mitä sekopåålle saattaa käydä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762504Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2802188Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1341162Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72844
- 65807
- 71805
- 106798
- 54794