Ohjelmassa on joona hellman.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
No ei sinua sitten kiinnosta.
- Anonyymi
Taisin nähdä tuon hellmanin tampereen keskustassa kesällä. En tiedä oliko hän joka huusi minulle, jostakin syystä huusi homovastaisella nimellä. Ehkä hän on homo joka vihaa homoja.
- Anonyymi
Onko olemassa ketään tai paikkaa missä sinulle ei huudeltaisi "homovastaisella" nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko olemassa ketään tai paikkaa missä sinulle ei huudeltaisi "homovastaisella" nimellä?
Turha vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha vastaus.
Ei ollut vaan asiallinen kysymys sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut vaan asiallinen kysymys sinulle.
Yleistät liikaa.
- Anonyymi
Toivottavasti tippuu pian, ällöttävää tuo neiteily. Oli silti hauskaa kun voitti toisen friikin, puhui kuin autisti topi.
- Anonyymi
Ei neiteily häiritse minua. Hän vain on sellainen. Ei kukaan käyttäydy noin vapaaehtoisesti, kuka haluaa tulla kiusatuksi. No se kasper strömman on hieman erikoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei neiteily häiritse minua. Hän vain on sellainen. Ei kukaan käyttäydy noin vapaaehtoisesti, kuka haluaa tulla kiusatuksi. No se kasper strömman on hieman erikoinen.
Ihan opeteltua tuo neiteily on, fiksut lopettaa yhtä nopeasti kuin aloittivat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53887
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31532Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 73446
- 33425
- 37416