Ohjelmassa on joona hellman.
Farmi ohjelma
10
346
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
No ei sinua sitten kiinnosta.
- Anonyymi
Taisin nähdä tuon hellmanin tampereen keskustassa kesällä. En tiedä oliko hän joka huusi minulle, jostakin syystä huusi homovastaisella nimellä. Ehkä hän on homo joka vihaa homoja.
- Anonyymi
Onko olemassa ketään tai paikkaa missä sinulle ei huudeltaisi "homovastaisella" nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko olemassa ketään tai paikkaa missä sinulle ei huudeltaisi "homovastaisella" nimellä?
Turha vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha vastaus.
Ei ollut vaan asiallinen kysymys sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut vaan asiallinen kysymys sinulle.
Yleistät liikaa.
- Anonyymi
Toivottavasti tippuu pian, ällöttävää tuo neiteily. Oli silti hauskaa kun voitti toisen friikin, puhui kuin autisti topi.
- Anonyymi
Ei neiteily häiritse minua. Hän vain on sellainen. Ei kukaan käyttäydy noin vapaaehtoisesti, kuka haluaa tulla kiusatuksi. No se kasper strömman on hieman erikoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei neiteily häiritse minua. Hän vain on sellainen. Ei kukaan käyttäydy noin vapaaehtoisesti, kuka haluaa tulla kiusatuksi. No se kasper strömman on hieman erikoinen.
Ihan opeteltua tuo neiteily on, fiksut lopettaa yhtä nopeasti kuin aloittivat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461786- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621084- 71981
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15929