Usein tulee somessa vastaan kuvia missä ollaan edustamassa, on varmasti jotain pakollisia missä pitää olla mutta onko kaikki tarpeelista lajin näkökulmasta, ei varmasti. Eihän ihminen mitään luonteelleen voi haluaa tärkeillä ja olla toisten yläpuolella ja tässäkin tapauksessa ei omalla kyvykkyydellään vaan lompakolla.
Liiton valitut luottamushenkilöt tykkää edustaa, mutta onko se tarpeellista ?
5
696
Vastaukset
- Anonyymi
Ja meidän rahoilla... Ei edes omilla!
- Anonyymi
Kuuluuko tämä aloitus osana jokaviikkoiseen vikinä teemaan jossa kateus, katkeruus ja tietämättömyys yhdistyvät? Vai onko tällä (EDES KERRAN!) jotain totuuspohjaa? Ja jos on, niin laita nyt hyvä ihminen sitä faktaa pöytään.
- Anonyymi
Niin onhan noita mies bändäreitäkin.
- Anonyymi
Kyllä pitääkin edustaa. Se on mietittävä tarkkaan, että missä edustetaan ja analysoitava myös huolella mitä saavutettiin ja oliko hyötyä vai oliko edustaminen jossain täysin turhaa hommaa ja hauskaa ajanvietettä.
- Anonyymi
Hauskaa ajanvietettä ainakin minulle judo on!
Toivottavasti useammallekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841255
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311110Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121719- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5214