Usein tulee somessa vastaan kuvia missä ollaan edustamassa, on varmasti jotain pakollisia missä pitää olla mutta onko kaikki tarpeelista lajin näkökulmasta, ei varmasti. Eihän ihminen mitään luonteelleen voi haluaa tärkeillä ja olla toisten yläpuolella ja tässäkin tapauksessa ei omalla kyvykkyydellään vaan lompakolla.
Liiton valitut luottamushenkilöt tykkää edustaa, mutta onko se tarpeellista ?
5
678
Vastaukset
- Anonyymi
Ja meidän rahoilla... Ei edes omilla!
- Anonyymi
Kuuluuko tämä aloitus osana jokaviikkoiseen vikinä teemaan jossa kateus, katkeruus ja tietämättömyys yhdistyvät? Vai onko tällä (EDES KERRAN!) jotain totuuspohjaa? Ja jos on, niin laita nyt hyvä ihminen sitä faktaa pöytään.
- Anonyymi
Niin onhan noita mies bändäreitäkin.
- Anonyymi
Kyllä pitääkin edustaa. Se on mietittävä tarkkaan, että missä edustetaan ja analysoitava myös huolella mitä saavutettiin ja oliko hyötyä vai oliko edustaminen jossain täysin turhaa hommaa ja hauskaa ajanvietettä.
- Anonyymi
Hauskaa ajanvietettä ainakin minulle judo on!
Toivottavasti useammallekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838