röyhkeetä on ....

Anonyymi-ap

Yhtäjaksoisesti etuajo- oikeutettua tietä ajoi linja-auto.
" Rapilta" tuli kasettiauto ( sisu 166) joka surkuhupaisesti VETI suoraan linja- auton eteen.😬🙄

Olisi tehnyt jouhevasti siirtymisen, jos olisi ajanut liittymän " rapin" loppuun asti ja siirtynyt sitten, yhtäjaksoisesti etuajo- oikeutetulletielle.🙂

Mutta, ei kun EI käsitä niin ei käsitä tai: kun on lusikalla annettu EI voi kauhalla vaatia.😅😂
Sellaisia Ammattikuskeja maa päällään kataa, eteen vain, makso mitä maksoi💸📥🪙💴

Niin, työnantajako maksaa?
Sama koskee, kyllä henkilöautokuskejakin, mutta näillä ihmsillä, täytynee olla POSA kunnossa, kun voi/ saa maksaa (2) kahdenauton vahingot.😂😅🤪🤔🤪😬🙄

3

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi paljon on ihmisiä jotka ei tajua liikennettä.
      Pysähdytään jopa 5m ennen suojatietä valoihin tai antamaan tietä jalankulkijoille. ?
      Myös tilanne missä pitää kääntyä risteävän tien yli niin jäädään odottamaan pitkälle eikä tajuta mennä risteyksen päälle odottamaan.
      Nämä ihmiset taitaa olla niitä ”ei muista mitään väliä kunhan itse selviää” . Liikennesäännöt puuttuvat täysin ja pelisilmä. Ryhmittymissäännöt on outoja jne. Ehkä tämä on yleistä tyhmyyttä mihin ne laskeneet pisatuloksetkin osoittavat.

• Anonyymi

Suojatien eteen pysähdytään. Liikennevaloissa pysähdytään valotolpan linjalle. Ryhmittyessä sen kaistan siihen REUNAAN jonne on kääntymässä jne.

• Anonyymi

Ts, kukaan EI niin pittaa, kunhan vain itse pääsee äkkiä nopeaa, kiirus: Ei mihkään.

Sama kuin tuo kännykällä leikkiminen ajonaikana.

liikenne on tylsää, uuvuttavaa ja jännittämätöntä. Joten, voi ihan hyvin räplätä kännyä ja olla: ajavinansa : DDDD jonkun peräluukusta sisään tai vaikka vain kylkeenkin, hyvässä lykyssä ja ihmetellä, se on ton toisen syy, mä vain pelasin kännyllä () :

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe