🎶 Huonoja ideoita 🎶 ja hauskoja. Vaarallisen suloinen 😘 Hauskaa päivää 🥰
Huonoja ideoita
15
359
Vastaukset
- Anonyymi
'I'm a little bit dangerouz ...' onneks en vaihtanut viel kesärenkaita. Kivaa päivää sinnekin!
- Anonyymi
Minkälainen huono idea/ideat?
- Anonyymi
Tuliko ne 30 henkee sun ämmän taustatueks? Raukkis oot.
- Anonyymi
Palstasetä jälleen vauhdissa.
- Anonyymi
Tunnistaa heti tästä heikkolahjaisesta kirjoitustyylistä wiuuh ja piuuh. Sanonko minä jo mitkä diggaa tuollaisesta tyylistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistaa heti tästä heikkolahjaisesta kirjoitustyylistä wiuuh ja piuuh. Sanonko minä jo mitkä diggaa tuollaisesta tyylistä
No sano!
- Anonyymi
Aa.. se oli toi biisi. Osuu.
- Anonyymi
Bad Company?
- Anonyymi
Gubbe 🙈
- Anonyymi
"Chrome ei vastaa"
Diandran kappale, vanha biisi. Nykyään aiheuttaa jonkinnäköisen myötähapeän😂
- Anonyymi
Palstasetä kaivoi prinsessankin välilehdeltään. Joko pian taas lähdetään avaruusaluksella Kuuhun?😇🚀
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä kaivoi prinsessankin välilehdeltään. Joko pian taas lähdetään avaruusaluksella Kuuhun?😇🚀
Ei lähdetä.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei lähdetä.
👍🏻👍🏻🙏🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu vaikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858478Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722837- 131182
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55883
- 53848
- 64842
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802