Ei ole Venäjä ottanut mitään kantaa tulitaukoon vaikka lehti väittää niin.
Iltasanomat valehtelee taas
14
174
Vastaukset
- Anonyymi
Näin valemedia toimii
- Anonyymi
Näin meitä huijataan,Romaniassa menossa todellinen petos ja huijaus,siitä vaietaan täysin mediassa .
- Anonyymi
AP.. Mistähän sinä sen tiedät???😵💫
- Anonyymi
Järkevä osaa lukea. Opettele
- Anonyymi
Olisi ollut paljon suurempi uutinen, jos IS olisi uutisoinut totuuden mukaisesti.
- Anonyymi
Ei venäjä mitään rauhaa halua, eikä tee. Sen verran tulitaukoa, että tuovat lisää läskipää Kimin sotilaita etulinjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei venäjä mitään rauhaa halua, eikä tee. Sen verran tulitaukoa, että tuovat lisää läskipää Kimin sotilaita etulinjaan.
Sieltä sitä on varaa ammentaa, Pohjois-Koreasta.
Sotilaat saa palkakseen mädäntyneet kaalinpäät, ja Suuri Johtaja nettoaa ruplat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä sitä on varaa ammentaa, Pohjois-Koreasta.
Sotilaat saa palkakseen mädäntyneet kaalinpäät, ja Suuri Johtaja nettoaa ruplat.Ilmanko se turpoaa päivä päivältä, kun on sota uhoa nahka palttoon alla.
- Anonyymi
Kannattaa seurata Kremlin uutisia, niissä kerrotaan aina totuus.
On kerrottu aina Mainilan laukauksista lähtien.- Anonyymi
Aikoinaan myös sanomalehti Pravda, kertoi totuudet.
- Anonyymi
Virallinen Venäjä ei ole ehtinyt ottaa kantaa, koska pitää sotia ja vallata Ukrainalta maata niin paljon kuin ehtii...
- Anonyymi
Slava russia
- Anonyymi
Omituisia fantasioita ketjussa?
- Anonyymi
Iltapäivälehdet ottavat käyttöön uusia sanoja hypridivaikuttamisessaan. Nyt kerrotaan väitetyistä asioista ja tapahtumista. Ukrainan joukot ovat väitetysti saarroksissa kurskissa. Olette te valtamedian "journalistit" pellejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1033144Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5082518- 891653
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701228Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17985- 84983
- 34945
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal77869Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777