Ei ole Venäjä ottanut mitään kantaa tulitaukoon vaikka lehti väittää niin.
Iltasanomat valehtelee taas
14
210
Vastaukset
- Anonyymi
Näin valemedia toimii
- Anonyymi
Näin meitä huijataan,Romaniassa menossa todellinen petos ja huijaus,siitä vaietaan täysin mediassa .
- Anonyymi
AP.. Mistähän sinä sen tiedät???😵💫
- Anonyymi
Järkevä osaa lukea. Opettele
- Anonyymi
Olisi ollut paljon suurempi uutinen, jos IS olisi uutisoinut totuuden mukaisesti.
- Anonyymi
Ei venäjä mitään rauhaa halua, eikä tee. Sen verran tulitaukoa, että tuovat lisää läskipää Kimin sotilaita etulinjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei venäjä mitään rauhaa halua, eikä tee. Sen verran tulitaukoa, että tuovat lisää läskipää Kimin sotilaita etulinjaan.
Sieltä sitä on varaa ammentaa, Pohjois-Koreasta.
Sotilaat saa palkakseen mädäntyneet kaalinpäät, ja Suuri Johtaja nettoaa ruplat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä sitä on varaa ammentaa, Pohjois-Koreasta.
Sotilaat saa palkakseen mädäntyneet kaalinpäät, ja Suuri Johtaja nettoaa ruplat.Ilmanko se turpoaa päivä päivältä, kun on sota uhoa nahka palttoon alla.
- Anonyymi
Kannattaa seurata Kremlin uutisia, niissä kerrotaan aina totuus.
On kerrottu aina Mainilan laukauksista lähtien.- Anonyymi
Aikoinaan myös sanomalehti Pravda, kertoi totuudet.
- Anonyymi
Virallinen Venäjä ei ole ehtinyt ottaa kantaa, koska pitää sotia ja vallata Ukrainalta maata niin paljon kuin ehtii...
- Anonyymi
Slava russia
- Anonyymi
Omituisia fantasioita ketjussa?
- Anonyymi
Iltapäivälehdet ottavat käyttöön uusia sanoja hypridivaikuttamisessaan. Nyt kerrotaan väitetyistä asioista ja tapahtumista. Ukrainan joukot ovat väitetysti saarroksissa kurskissa. Olette te valtamedian "journalistit" pellejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244