Jotka rehellisesti kertoo IRL tunteistaan. Toki jos on suhteessa j pitää yrittää peitellä tunteita toista kohtaan
Arvostan ihmisiä
15
278
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mäkin arvosta ja rakastan ja halaan ja pussaan :-D
- AnonyymiUUSI
Ei tartte peitellä mitään enää mutta jos vastapuoli ei anna mahdollisuutta kertoa, niin se on siinä. Niin se vaan menee.
- AnonyymiUUSI
Kumpi ei anna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi ei anna
Minulle on nyt selvää että yksin olen näiden ajatusten ja tunteiden kanssa. Eli hän ei antanut siimaa yhtään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on nyt selvää että yksin olen näiden ajatusten ja tunteiden kanssa. Eli hän ei antanut siimaa yhtään.
Vattu sä jaksat valittaa ja uhriutua täällä. 🖕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis sä et antanut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vattu sä jaksat valittaa ja uhriutua täällä. 🖕
No höh, vastailen vaan huvikseni miltä tuntuu.
- AnonyymiUUSI
Kaikkihan me, mutta ollaankin ihan luusereita :☆)
- AnonyymiUUSI
Siis mitä olet mielestäsi?!
- AnonyymiUUSI
Tuo IRL alkanut käsitteenä laajentumaan kun pullataikina. Mielestäni esim. WA-yhteys ei ole irl ennen kuin kasvotusten tutustutaan ja ei senkään jälkeen, sehän on vain viestinnällinen tapa puhua irl-asioista.
- AnonyymiUUSI
Tää on totta Sä et tunne ihmistä todella
Ennenkun se on f2f sun elämäs kunnolla sielä aivan likellä ruutujen ulkopuolells.
Muut menee virtuaalihölmöilyyn täysin
Vaikka mitä viestittelis ja sanois.
Nii se oo oikea irl. Mä oon myös nähny
Käytänontasolla paljonko esim valokuvat ja todelisuus irl voi erota. Ihminen voi kuvissa olla esim ihan toista
Kuin kohdatessa.
Eikä kadullkaan aina kuvista tunnista vaikka ois kasvot esillä.
Ihmisen pituutakaan ei kuvista hahmoteta oikein
Yms - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennenkun se on f2f sun elämäs kunnolla sielä aivan likellä ruutujen ulkopuolells.
Käytänontasolla paljonko esim valokuvat ja todelisuus irl voi erota. Ihminen voi kuvissa olla esim ihan toista
Kuin kohdatessa.
Yms” Eikä kadullkaan aina kuvista tunnista vaikka ois kasvot esillä.” Sepä pulmalliselta kuulostaa palstasetä🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Eikä kadullkaan aina kuvista tunnista vaikka ois kasvot esillä.” Sepä pulmalliselta kuulostaa palstasetä🙄
Mä en oo se sun palstssetä
mutta sokea musta on tulossa todella 😅 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuin kohdatessa.
YmsPuhumattakaan siitä et profiileihin voidaan laittaa enemmän tai vähemmän valehtelevia kuvia. Se on jo niin hyväksyttävää et tullut lähes standardi. Itse hölmö käytän varsin tuoreita kuvia.
- AnonyymiUUSI
Hyvä kerro toki. 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713