Oisko se fine sulle

Anonyymi-ap

Jos mä sit vaihdan maisemaa vai tuleeko ikävä

32

421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tulee ikävä, mutta näin olen arvellutkin, että sun suunnitelmissa. Hyvä kuitenkin, että vihjasit, niin osaan varautua.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole vielä mitään tapahtumassa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vielä mitään tapahtumassa

Mitä sä tässä puhut?!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä tässä puhut?!

Et ei oo mitään

• Anonyymi
      UUSI

Et vaihda. Ai nii, en mä voi siihen vaikuttaa :-(

• Anonyymi
      UUSI

Elä elämääsi ja tee niinkuin haluat

• Anonyymi
      UUSI

Niinhän se on minunkin tehtävä jos ei sitä punaista lankaa löydy joka veisi rakkaani luo. Eikä ole kyse kuinka ikävä on. Tunteet ja tunteilu eivät riitä silloin kun vaaditaan toimintaa ja valintoja.

• Anonyymi
        UUSI

Se ero oli hyvin kipeä viimeksi. Tuntui etten selviä mut onni palasi kun tulit takaisin. Kaikki ei kuitenkaan mennyt toiveiden mukaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se ero oli hyvin kipeä viimeksi. Tuntui etten selviä mut onni palasi kun tulit takaisin. Kaikki ei kuitenkaan mennyt toiveiden mukaan

Myönnän olevani liian pehmeä ja neuvoton, ei ole sellaista hyväksyntää ollut ja onnistumisen kokemuksia alla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Myönnän olevani liian pehmeä ja neuvoton, ei ole sellaista hyväksyntää ollut ja onnistumisen kokemuksia alla.

Lisäksi en ole saanut oikein oikeaa kuvaa mikä lähestymistapa olisi suotavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi en ole saanut oikein oikeaa kuvaa mikä lähestymistapa olisi suotavaa.

En tiedä minäkään. Kysyn aika suoraan mutta se kortti on käytetty niin olen aika neuvoton.
        Normaalisti voi tulla minulle juttelemaan. Jos puhuu arkisista asioista edes enemmän niin välit voi lämmetä siitä. Nyt on vaan yhteyksiä melko vähän IRL toiseen.

• Anonyymi
      UUSI

teet mitä teet kunhan oot häpi

• Anonyymi
        UUSI

Ihmisen tarvitse edes olla onnellinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen tarvitse edes olla onnellinen.

Ei herran jumala

• Anonyymi
      UUSI

Tulee ikävä❤️
      Tiedän sen . Kummallakin tulee❤️

Mutta ei tämä nykytilannekaan helppo ole.
      Minä koitan myös vähentää kohtaamisia
      tietoisesti.

Olisin halunnu edetä suuntaasi .
      Siis tahtoni ja sydän...
      Mutta multa loppuu aika kesken .
      Sairastumisen takia .
      Faktat on pakko hyväksyä.

• Anonyymi
        UUSI

Huomaan että olet vähentänyt kohtaamisia. En haluaisi että vähennät enkä halua oikeasti taida haluta lähteä. Mutta tiedät mikä muhun sattuu niin paljon vaikka saat tehdä valintasi. Yritän toki saada ajatuksia pois eikä tämä yhteys sinuun auta yhtään.
        Mitä tarkoitat sairastumisella? Tarkoitatko mielialaasi? Tiedän ettei kaikki ole hyvin.

• Anonyymi
        UUSI

Olen tosi pahoillani puolestasi. Tiedän elämä osaa olla myös julma ja se on vain pakko hyväksyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tosi pahoillani puolestasi. Tiedän elämä osaa olla myös julma ja se on vain pakko hyväksyä.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mikähän sulla on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🥺❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mikähän sulla on

Empaattisuus vaivaa, onko jollekin aivan outo ilmiö 🤔

• Anonyymi
      UUSI

Jatkuvasti joku vaihtelemassa maisemia

• Anonyymi
        UUSI

Sitä se salasuhteet teettää.Suhteilijat kuvittelee salaamalla olevansa onnellisimpia ja eivät ajattele ketään ympärillä olevia ihmisiä.Aina salasuhteet vaikuttaa monien ja niin monien ihmisten elämään tuhoavasti olipa ne joko perheenjäseniä tai tuntemattomia.
        Siksi avoimuus on parempi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä se salasuhteet teettää.Suhteilijat kuvittelee salaamalla olevansa onnellisimpia ja eivät ajattele ketään ympärillä olevia ihmisiä.Aina salasuhteet vaikuttaa monien ja niin monien ihmisten elämään tuhoavasti olipa ne joko perheenjäseniä tai tuntemattomia.

Lisään.Näitä salasuhteilijoita on myös hyvin aggressiivisia,joiden mielestä saa vahingoittaa henkisesti niitä jotka huomaa heidän salailunsa.Tämä se vasta on sairain muoto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään.Näitä salasuhteilijoita on myös hyvin aggressiivisia,joiden mielestä saa vahingoittaa henkisesti niitä jotka huomaa heidän salailunsa.Tämä se vasta on sairain muoto.

Sinun täytyy varmaan palstaäijä käydä sielun hoitajalla, jos henkinen kipu vie kölin alle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se parempi kohkaamisen aihe kuin moni muu toisaalta, kun mainitsit että koskettaa syvästi myös tuntemattomien elämää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä!Siis on tosi törkeää pettää omaa puolisiooan!Se on alhaisempia tekoja mitä löytyy!Sama melkein kuin tappaisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä!Aattellaan vaan että ei se kumppani saa tietää..mut kun se meneekin just toistenpäin!Kyllä pettäjät on tyhmiä!Onneksi ite en kuulu siihen törkeyteen!Hyvä minä!

• Anonyymi
      UUSI

minä en estä kenenkään aikuisen muutosta mihinkään suuntaan. Oli kuka hyvänsä.

• Anonyymi
      UUSI

tai vaadi ketään tekemään mitään.

• Anonyymi
      UUSI

En toivo, että katoaisi. Kyllä harmittaisi, jos ei näkisi enää.

• Anonyymi
        UUSI

miksei näkisi???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

miksei näkisi???

Millä tavalla sä hei kannat vastuuta toisesta ihmisestä??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe