https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9d752639-8b9d-4477-8181-6ef02e240ff4
Tekijän kuva
Riku Isokoski
Eilen klo 12:54 (päivitetty eilen klo 13:12)
Venäläisten joukkojen väitetään ryömineen kaasuputkessa Kurskin alueella.
Eero Heinäluoma kommentoi vuonna 2009 kuumana käyneen Nord Stream -keskustelun aikana, että ”näyttää siltä, että osa kuvittelee, että todellakin sieltä kaasuputkesta lähtee tulemaan suikkahattuisia, punatähtisiä, harmaapukuisia miehiä pyssyt kainalossa”.
Heinäluoma ei vastannut Iltalehden haastattelupyyntöön.
Venäjän joukot yllättivät väitetysti kaasuputken kautta ukrainalaiset Kurskin alueella viime viikonloppuna.
Muun muassa riippumaton venäläinen verkkomedia Meduza kertoi, että venäläisjoukot ryömivät putken läpi kaksi päivää ja odottivat sen sisällä vielä neljä päivää ennen nousemistaan esiin.
Venäläisten sotilaiden on kerrottu väitetysti kulkeneen Kurskissa sijaitsevassa kaasuputkessa yli 15 kilometriä. Kyseinen kaasuputkilinja on ollut poissa käytöstä tämän vuoden alusta lähtien.
todellakin sieltä kaasuputkesta lähtee tulemaan suikkahattuisia, punatähtisiä,
Anonyymi-ap
6
136
Vastaukset
- Anonyymi
yhdessä sanoo moktar gubta sdp
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
Olisipa ollut mahtava koe ampua pienikaliiberisella tykillä putken päästä sen sisälle! Todella tyhmää jättää putken pää auki ja vartioimatta.
- Anonyymi
kiitos moktar gubta sdp
- Anonyymi
seide so
- Anonyymi
ggf
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797