Hei! Kävimme lastenlasten kanssa Tahkolla näin talvilomalla, lähtiessämme tankkasimme automme täyteen Juvalta, ja ajoimme sillä muutamia päiviä Tahkon alueilla, pois lähtiessämme tankkasimme täyteen Siilinjärven ABC-asemalta, ja automme sammui ennen Varkautta. Autoa ja sen polttoainejärjestelmää on puhdistettu nyt kolmesti, ja aina sieltä on löytynyt harmaata liejua, joka tukkii polttoainepumpun ja suodattimen. Molemmat korjaamot kertoivat lian olevan jotakin levää, ja tankkiin lisättiin puhdistusten jälkeen ainetta, kuitissa nimenä Grotamar 82, jonka pitäisi tappaa ja poistaa tämä levä. Silti vaiva jatkuu.
Soitimme ABC-asemalle, ja heidän mukaansa kukaan ei ole valittanut heidän dieselin laadusta. Tämä lika on kuulema ollut tankissamme ennestään.
En käytä sosiaalista mediaatai Facebookkia, ja tämä näytti olevan ainot julkinen foorumi koskien Siilinjärven asioita, joten onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kevät terveisin!
Raili ja Urho Juvalta.
ABC Siilinjärvi, dieselin laatu?
8
495
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakaan bensiinistä ei ole ollut valittamista. Kannattaa kysyä Savon Sanomilta kiinnostaisiko juttu ja siten voisi tulla muitakin yhteydenottoja samasta syystä.
Tarkalleen ei voi tietää mistä levä pääsi auton tankkiin. - Anonyymi
Eikös tämä levähavainto ole ollut aiemminkin dieselien riesana? Dieselin biolisäyksen myötä bakteerikasvu alkoi voimistua.
ABC:llä ei taida olla mitään osuutta asiaan.
Leväkasvua kehittyy aikojen myötä pidemmällä aikavälillä.- Anonyymi
kaikki mihin ekohipit on koskeneet, on muuttunut pas2. Ekoliuotinpesuaineet ei pese mitään, ekoliimat ei pidä mitään, ekodieselissä kasvaa levää, ym ym. pilalle mennyttä paskaa kaikki!
- Anonyymi
Meillä täällä pöljällä on levää kaivovedessä. Oisit tankannut kaapunnissa.
- Anonyymi
se tiisselierä on vissiin tehty jäteöljyessiintymästä.
- Anonyymi
Kyllähän tuota mulle sattui, sekä työkaverille alkutalvesta ABCltä, samoin Viitostuvalta tuli toiselle kaverille harmaata nöyhtää tankki täyteen.
Olen ite tankkaillut tämän jälkeen Shelliltä ja Nesteeltä.- Anonyymi
Teboilin ja Nesteen polttoaineissa ei ollut koskaan mitään ongelmia, mutta nehän ovatkin samaa polttoainetta.
- Anonyymi
Sehän siitä tulee kun vihannesosaston hyllyttäjistä tehdään huoltoaseman pitäjiä, liekö edes ajokorttiakaan niillä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111