ja ajattelen sinua. Jostain syystä ollut tosi ikävä tänään. Haikea, saisinpa-halata-sinua-pitkään-ikävä. Ehkä siksi, että pyörähdin työpaikallasi eilen ja toivoin/pelkäsin näkeväni sinut pitkästä aikaa. En nähnyt...
Tuskin luet tätä, mutta toivottavasti voit hyvin siellä jossain. Olet ajatuksissani. 🧡 -S
Täällä olen, keskellä päivää
8
428
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onneksi et nähnyt
- AnonyymiUUSI
Olisi se ollut kiva nähdä. Vaikka aluksi olisi varmasti sydän jättänyt lyönnin välistä säikähdyksestä. Edellisestä näkemisestä on niin kauan. -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi se ollut kiva nähdä. Vaikka aluksi olisi varmasti sydän jättänyt lyönnin välistä säikähdyksestä. Edellisestä näkemisestä on niin kauan. -ap
Minua ei kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei kiinnosta
kiinnosti sen verran, että piti kommentoida kahdesti 🫡
- AnonyymiUUSI
Edes töissä voisit jättää rauhaan
- AnonyymiUUSI
Ohi. Ei sovi meidän tilanteeseen tuollainen. -ap
- AnonyymiUUSI
https://www.youtube.com/watch?v=KJARC-eXzh8 ....................................................................
- AnonyymiUUSI
Kävi ikävä niin pahaksi, että itku tuli silmään. Tietäisitpä, miten syvä vaikutus sinulla on minuun ollut... Sydäntä ihan vihloo. 😞 Mutta on yritettävä unta silti. Hyvää yötä sinne kauas jonnekin, maailman ääriin, missä ikinä sitten oletkaan... 💔 -ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713