Aktiivisuuden ja tarkkaavaisuuden häiriön eli adhd:n diagnooseja on yhä eniten Pohjois-Karjalan lapsilla ja nuorilla, kertovat Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tuoreet tilastot.
Adhd diagnoosit
8
144
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kuulin kun kerran oli naapurilla AGHD. Hän oli levoton mies,
- Anonyymi
Seuraavassa opetussuunnitelmien uudistuksessa pitäisi koulunkäynti aloittaa viimeistään 5-vuotiaana ja ensimmäisellä luokalla pitäisi opiskella ainakin kolmea vierasta kieltä ja matematiikassa koko nykyisen alakoulun oppimäärä. Kaksoistunteja ilman välituntia koko aamupäivä ja sama taas iltapäivällä. Koulunpihoilta pois kaikki leikkivälineet ja koulukyyti heti koulun loputtua, niin ettei kenenkään tarvitse kävellä askeltakaan. Iltapäiväkerhoissa tiukka ohjaus, että jokainen askartelee liikahtamatta paikaltaan. Kotona koko ilta paikallaan istumista kännykkä kädessä. Ja kaikessa muussakin varmistettava, että lapsille ei jää hetkeäkään aikaa, jolloin voisi liikkua ja olla vapaasti. Jos et sopeudu, olet ADH.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että sinulla on adhd.
- Anonyymi
Mulla on acdc. Hyvin jytisee.
- Anonyymi
12-vuotiaana se jytisi, mutta sitten siirryin rankempaan.
- Anonyymi
Parempi ADHD, kuin nurkassa kyyhöttäminen.
- Anonyymi
Nimenomaan diagnooseja se onko ADHD:ta sairastavia enemmän onkin ihan eri juttu.
- Anonyymi
,,,ja täytyy sanoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.851064- 35918
- 110917
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849- 53844
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58759Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711