Päätyisimme yhteen?
Toivotko vielä et
87
1341
Vastaukset
- Anonyymi
Satu?
- Anonyymi
Taru
- Anonyymi
Jaana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaana?
Janna?
- Anonyymi
Kirsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taru
Tiina?
- Anonyymi
Susanna ja Leena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susanna ja Leena?
Marja-Leena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taru
❤️🤩🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taru
Tämä Taru on lopussa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Taru on lopussa...
Jaa no millä tavalla näin on? Sulla näitä affirmaatiorimpsuja riittää🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no millä tavalla näin on? Sulla näitä affirmaatiorimpsuja riittää🥱
Olen raskaana kreikkalaiselle hottikselle.. Minun pitää miettiä asioita ja hakea nyt Temu-paketti. Tilasin ihania koruja ja uudet verhot. Ihanaa.
- Anonyymi
Törmäyskurssille, kyllä.
- Anonyymi
En toivo enää mitään suhdetta meidän välille.
- Anonyymi
Ei kiitos enää mitään .
Mä meen nyt hei hei. - Anonyymi
Tietysti. Mikään ei sitä muuta.
- Anonyymi
Toivon. En usko että kukaan mies tuntuisi enää miltään, enkä nyt meinaa fyysisyyttä pelkästään.
- Anonyymi
Kyllä. E
- Anonyymi
Eve
- Anonyymi
Emmako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmako?
Emilia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emilia
Ei mikään ylläolevista! E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään ylläolevista! E
Kuka E? Mihin kirjaimeen loppuu?
- Anonyymi
Tavallaan joo, mutta toisaalta en halua elätellä turhia toiveita.
- Anonyymi
ninni,Liisa,miia
- Anonyymi
joo kyllä haluan!
- Anonyymi
Jaa,ei,tyhjä,poissa.
- Anonyymi
Paula
- Anonyymi
Tarja.
- Anonyymi
J naisen kanssa, kyllä.
Mieheltä- Anonyymi
Oletko mies isolla alkukirjaimella?
- Anonyymi
Mitä teemme että se toteutuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkki sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies isolla alkukirjaimella?
Joo, olen Mies, hänelle Naiselle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotetaan toisiimme, ja kohtaloon.
- Anonyymi
Aika lailla kadoksissa ollut tämä missä kunnossa on sen harva tietää...
- Anonyymi
Toiveita voi aina olla
- Anonyymi
Uskaltaako enää tehdä temppuja ?
- Anonyymi
Mitä sinä toivot?
- Anonyymi
Vasta alkanut sitä toivomaan, kun tiedän , että vielä mietit minua.
- Anonyymi
Näin se on
- Anonyymi
Jos välittää niin ok.
- Anonyymi
Kyydit saa
- Anonyymi
Täysin ennen kuulumaton tarjous varmasti esim naisoletetuille
- Anonyymi
Miksi kysyt
- Anonyymi
Only in dreams.
- Anonyymi
Only In your dreams
- Anonyymi
En toivo, et ollut tuo henkilö. Eikä ole mitään menneiden ihmisiin tunteita kuin vihaa, katkeruutta ja toivoa että saavat vielä kaikesta huonoa ja pahaa.
Ei mitään hyvää sanottavaa. - Anonyymi
Joo, mietin vieläkin sitä yhtä videoo, joka oli täällä vissiin eilen. Oli kyl kiva! Oot söpö! P.S. Muista hymyillä enemmän.
- Anonyymi
Kiitti P.
- Anonyymi
Aiettä, Villeroibochia lentelee kumppanin astuessa sisään voimassaan.
- Anonyymi
Onko posliinia vai keramiikkaa tämä kyseinen astiasto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko posliinia vai keramiikkaa tämä kyseinen astiasto?
Unohdit mainita että oli tosi edullinen ja sopi tuloihin :) Ei pidä olla niin katkera, sinulla on huono tyyli jos et mitään osta tai toimintasi perustuu muiden hakkaamiseen ja estämiseen :) Ei olla samassa ryhmässä, ei se nyt ei osteta mitään sovi kaikille, ja joskus sen vaiheen kävin itsekin läpi. Eri aikaan kuin te. Ei mennä samassa rytmissä eikä samoissa jutuissa eikä samalla tyylillä.
Huomaatko että et niinkään kadehdi edes puolisoa tai silloista vaan ympärillä olevaa ja mahdollisia ostoksia, silloin olet varmaan syystäkin siinä älä osta mitään vaiheessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit mainita että oli tosi edullinen ja sopi tuloihin :) Ei pidä olla niin katkera, sinulla on huono tyyli jos et mitään osta tai toimintasi perustuu muiden hakkaamiseen ja estämiseen :) Ei olla samassa ryhmässä, ei se nyt ei osteta mitään sovi kaikille, ja joskus sen vaiheen kävin itsekin läpi. Eri aikaan kuin te. Ei mennä samassa rytmissä eikä samoissa jutuissa eikä samalla tyylillä.
Huomaatko että et niinkään kadehdi edes puolisoa tai silloista vaan ympärillä olevaa ja mahdollisia ostoksia, silloin olet varmaan syystäkin siinä älä osta mitään vaiheessa.2 kertaan toinen oli lapsiperheen Pääsiäinen ja toinen deittijuttuja, sopi siihen juttuun :) eikä ole huono omatunto. Ei mitään tehty väärin, vaikka yrität syyllistää, tahdotko noita juttuja? vähän kuin ruokia, joita laitan ja olen ostanut. aatteletko että saat nyt minun tyylini? Ei taida mitään iloa tuoda mihinkään jos ei tuu oikein :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 kertaan toinen oli lapsiperheen Pääsiäinen ja toinen deittijuttuja, sopi siihen juttuun :) eikä ole huono omatunto. Ei mitään tehty väärin, vaikka yrität syyllistää, tahdotko noita juttuja? vähän kuin ruokia, joita laitan ja olen ostanut. aatteletko että saat nyt minun tyylini? Ei taida mitään iloa tuoda mihinkään jos ei tuu oikein :)
ja myöhässä on, kuten iso ostolista ja kasa töitä, toivotaan että tämä on pian ohi :) ja löydät elämääsi sisältöä muuta kautta kuin hakkaamalla minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja myöhässä on, kuten iso ostolista ja kasa töitä, toivotaan että tämä on pian ohi :) ja löydät elämääsi sisältöä muuta kautta kuin hakkaamalla minua.
eikö ärsytä kun ette saa rahoja kun estätte töitäni :) ja rahojani, tuleeko lopulta enemmän vahinkoa itselle :)
yritä jotain muuta ja oikeaa keinoa välillä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö ärsytä kun ette saa rahoja kun estätte töitäni :) ja rahojani, tuleeko lopulta enemmän vahinkoa itselle :)
yritä jotain muuta ja oikeaa keinoa välillä :)tein facebook juttuja, josta kiusattiin ja kummasteltiin ja sitten aloitettiin "hakkaamaan" hyötyä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tein facebook juttuja, josta kiusattiin ja kummasteltiin ja sitten aloitettiin "hakkaamaan" hyötyä :)
Myin lehtiä, vaikka mitä ( en seksiä) mitä kiusattiin, myös kierrätystä ja irvailtiin mutta rahaa sitä on pitänyt aina estää kuitenkin.
Mitään ette itse juuri tee, mutta kiusaatte, estätte rahaa kun sitä alkaa tulemaan ja juurikin tuolla hakkaamisella. ja sitten yritätte syödä hytöyä, kun sitä ei muuta kautta teille tule, kun ette mitään osta, tee tai julkaise. opiskele, muuta tai tee yhtään mitään erilaista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myin lehtiä, vaikka mitä ( en seksiä) mitä kiusattiin, myös kierrätystä ja irvailtiin mutta rahaa sitä on pitänyt aina estää kuitenkin.
Mitään ette itse juuri tee, mutta kiusaatte, estätte rahaa kun sitä alkaa tulemaan ja juurikin tuolla hakkaamisella. ja sitten yritätte syödä hytöyä, kun sitä ei muuta kautta teille tule, kun ette mitään osta, tee tai julkaise. opiskele, muuta tai tee yhtään mitään erilaistasama talousjutuista :) sieltä vasta on hakattukin, tosin palkkaakin sieltä tulee, jatkossa myös :) ei samaa tyyliä, mutta paremmin olisi mennyt jos ette olisi hakannut, ja ette kestänyt sitä, joten hakkasit alas sen takia, ja lisätöitä varsinkin. niistä tulee jatkossa teille huonoa, ei kannata seurata jos ei kestä.
- Anonyymi
Tietysti toivon. Luotan siihen lujasti että jonain päivänä olen tuon miehen kanssa yhdessä.
- Anonyymi
Minun toiveillani ei ole väliä, kun hän ei edes vastaisi, vaikka lähettäisinkin viestiä taas pitkän ajan jälkeen.
- Anonyymi
Olisihan se, jäin koukkuun yliluonnolliseen kokemukseen.
https://www.youtube.com/watch?v=nE8vX16UqZw - Anonyymi
Toivon, mutta toivo hiipuu vähän joka päivä.
- Anonyymi
Toivossa on hyvä elää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää...
Sinähän sen tiedät. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää...
…sano lapamato.
- Anonyymi
Minulle on tullut selväksi kummoinen sinä olet aina sama kiusaaminen kun ollaan yhteydessä eli annan olla ja nyt keskityn tulevaan perheeseen
- Anonyymi
Niin kummoinen ettet pysty unohtamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kummoinen ettet pysty unohtamaan
Ehkä sun kannattaisi jättää nämä palstaäijän ristiriitaiset ölinät omaan arvoonsa
- Anonyymi
Ei palstalla kaipaa ketään, irl oikeiden kanssa.
- Anonyymi
Vain kuolleen ruumiini yli.
- Anonyymi
En kestäisi enää kolmatta yritystä tunne elämältään latistuneen ihmisen kanssa.
- Anonyymi
Kolmas nainen?
- Anonyymi
Ihan yks ja sama henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmas nainen?
Ei vaan skotsofreniaa sairastava henkilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan skotsofreniaa sairastava henkilö
Oikeasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti?
Yes.
- Anonyymi
En ole parisuhteesta koskaan haaveillut, koska se ei ole mahdollinen.
- Anonyymi
Voin lopettaa nuo tuommoiset. En tiennyt, että satuttaa. Tunteen purkua.
- Anonyymi
Ei olisi pitänyt aloittaakaan. Kaikki meni sekaisin. Nyt ei ole väliä.
- Anonyymi
Nyt lähden muihin puuhiin. En jaksa enkä mitenkään ehdi purkaa kaikkia koodeja. En ole osallistunut eläinsysteemeihin kuin pari kertaa ( heh, kuulostipa..) Mut ehkä oli suunnattu muualle. Nyt pois.
- Anonyymi
Enemmän kun mitään muuta
- Anonyymi
En. Kanssasi on tylsää.
- Anonyymi
"Elämäni ikkuna
Kai koottiin sirpaleista
Oli soittoni vain pelkkää helinää
Jäi tuhka toiveistani
Niin loppuunpalaneista
Vain tuuli enää tuskaa lievittää"
Juice Leskinen - Anonyymi
Yes.
- Anonyymi
hänenkaa tietty
- Anonyymi
En missään tapauksessa toivo. Järki onneksi estää sen vaikka tunnepuoli välillä meinaa ottaa otetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.604052Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.4603920Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e2072759Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2582157- 91765
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601661- 1051455
- 1031398
- 691344
- 91331