Entinen työkaverini ja takavuosien naisystäväni jäi leskeksi puolisen vuotta sitten. Olen käynyt hänen luonaan muutaman kerran, ja aluksi hän ilahtui käynneistäni.
Viimeksi kun kävin, tuntui siltä etten ollut toivottu tulija.
Luin netistä että suru aaltoilee. Kaipa käyntini sattui surupäivälle.
Naislesken suruaika
14
154
Vastaukset
- Anonyymi
Mnaah
Oisko jotain ukkelia odotellut päiväkahville ja sä häiritsit. Kuolleesta miehestä ei paljon iloa ole.
=DW=- Anonyymi
Ei siitä ollut kyse. Tuo leski on liiankin yksinäinen. Hän on huono ystävystymään kenenkään kanssa. Kököttää vain kotonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä ollut kyse. Tuo leski on liiankin yksinäinen. Hän on huono ystävystymään kenenkään kanssa. Kököttää vain kotonaan.
Moni pitää siitä kököttämisestäkin , kun jää leskeksi .
- Anonyymi
Ihan totta, mielialan vaihteluista monesti surutyöstä voithan seuraavan kerran vaikka laittaa viesti ennen kun menet että sopiiko tulla käväisemään.
Silloin tiedät että on oikea päivä. Voisitko sinä vuorostasi pyytää hänet kahville tai vaikka ulkoilemaan.
Ja.....
Ehkä hän haluaa jo irrottautua suremisesta, ei halua et surutyöllä tullaan mässäilemään, vai?- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Ja.....
Ehkä hän haluaa jo irrottautua suremisesta, ei halua et surutyöllä tullaan mässäilemään, vai?Ongelma on siinä että olen naimisissa. Vaimoni ei tiedä käynneistäni tuon naisen luona. Tyttärelleni olen kertonut, historiankin. Ilman seurusteluamme silloin joskus en olisi tuon lesken luona käynytkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on siinä että olen naimisissa. Vaimoni ei tiedä käynneistäni tuon naisen luona. Tyttärelleni olen kertonut, historiankin. Ilman seurusteluamme silloin joskus en olisi tuon lesken luona käynytkään.
Aijaa. Siis näitä juttuja.
- Anonyymi
Olisiko kannattanut panna aloitukseen ilmoitus siitä, että olet mies. Juttuhan muuttuu aivan toiseksi. Ehkä hän ei halua miesvieraita vain siksi, kun ihmiset ovat niiin ihmeen 'ihania' ja keksivät omia juttuja selän takana.
Eikä sulla taida kovin puhtaat jauhot pussissa olla, jos et voi kertoa vaimolle. Jotta ...- Anonyymi
Nainen asuu omakotitalossa, ja on luonnollista että hän tarvitsee apua talonpidon jutuissa.
Kyllä minulla on ollut puhtaat jauhot pussissa. Tuo leski ei välitä kuin miesvainajastaan.
Käyn siellä seuraavaksi joskus syksyllä. Anonyymi kirjoitti:
Nainen asuu omakotitalossa, ja on luonnollista että hän tarvitsee apua talonpidon jutuissa.
Kyllä minulla on ollut puhtaat jauhot pussissa. Tuo leski ei välitä kuin miesvainajastaan.
Käyn siellä seuraavaksi joskus syksyllä.Elä höpötä. Puhtaat jauhot vaimolta salaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn siellä seuraavaksi joskus syksyllä.Talonpidollisissa aiheissa kyllä aivan helkkarin pitkä tauko syksyyn asti. Niitä hommia riittää ainakin kuukausittain, ellei viikoittain kun kesäaikakin tulossa. Ja niihin saa maksullista apua ammatti-ihmisiltä. Seli-seli ...
- Anonyymi
Juolahti: kauan, vuosia sitten ulkopuolisen piti 'herättää' meitsi huomaamaan jotain, mitä en itse keksinyt. Harrastuskaverin vaimo oli mustis ja piti kaiketi meikäläistä oikeana syöjättärenä. Itse vakuuttelin, ettei minkäänlaista pelkoa ole, koska olen aviossa enkä aikeissa etsiä sivuseuraa eikä kaveri edes ollut sitä sorttia, että olisi voinut kiinnostua.
Ystävätär sitten ilmoitti, että niin-niin, eihän tässä olekaan kyse siitä, mitä sinä asiasta meinaat, vaan siitä, että se kaveri varmaankin olisi kovasti kiinnostunut muustakin kuin harrastuksestamme. Se on yksi niistä kerroista elämässä, kun henki on saanut halosta kunnolla. Ei ollut tullut mieleenkään.
Jotta ehkä aloitusen leski pelkää joko omia tunteitaan tai sitä, että apuna käyvä vanha tuttu alkaa tunteilemaan. Tunteitten tiet ovat tuntemattomia ja hyvin usein sanoittamattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2662250Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231409Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451256- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641223- 821221
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e891170