Onko Kiteellä parinvaihtoa harrastavia?
Parinvaihto
15
706
Vastaukset
- Anonyymi
Teboililta löytyy..
- Anonyymi
Härkäparejako😂
- Anonyymi
Jos olet nuori niin mene karhuun siellä puuma odottaa.
- Anonyymi
No kolmekymppinen olen ja kyllähän puumien seura kiinostaisi. Mutta ovatko siis varattuja naisia? En haluis kenenkään perheonnea hajottaa pelkkien himojen takia 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kolmekymppinen olen ja kyllähän puumien seura kiinostaisi. Mutta ovatko siis varattuja naisia? En haluis kenenkään perheonnea hajottaa pelkkien himojen takia 🤔
Eikös parinvaihtajat oo varattuja?
- Anonyymi
Uimahallin parkissa pemaripojat ohjailee toimintaa.Kysy pojilta ovat homppeleita.Antanootko muuta ku perää.
- Anonyymi
Kiteellä löytyy kaheleita joka lähtöön.
- Anonyymi
Parien vaihto ei ole pakollista.
Voi mennä samoilla loppuun asti.- Anonyymi
Liian vanhanaikaista. Ite tykkään varatuista naisista 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep...turvallisempia ku ei oo silleen vara huudella pitkin kyliä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt, mitä tarkoittaa parinvaihto ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt, mitä tarkoittaa parinvaihto ?
Eikös se sitä että nainen tai mies käy vieraissa? 🤔
- Anonyymi
On Kiteellä niitä mitkä vaihtelee useempiaki 🥳
- Anonyymi
Teppoilin poijjaat vaihtaa kyl kyllikkii.
Vasen käsi, oikea käsi ja peukalojarrutus.
- Anonyymi
..ja a rapusta b rappuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287