Jos leipoisin vuosien tauon jälkeen jotain viikonloppuna, tulisitko kahvittelemaan 🤔
Sinä pikku kultamurmelini.
14
242
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä muuten, mutta pelko - sokeri erehtyy suolaksi 🤔
- AnonyymiUUSI
Serkkutytön luo tulisin mielelläni, vaikka kahvittelemaan 😊
- AnonyymiUUSI
Ihan varmasti tulisin.
- AnonyymiUUSI
Voit leipoa karjalanpiirakoita kun olen pöydällä mallina 😘
- AnonyymiUUSI
Miesmalli? Kirkkoveneelle? Nyt rypistin jo otsaani🤨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miesmalli? Kirkkoveneelle? Nyt rypistin jo otsaani🤨
Osaan tehdä hienon veneen esa nahkasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaan tehdä hienon veneen esa nahkasta
Meeppä takaisin köksän tunnille ja ala opetella alusta. Häpäiset karjalan piirakat!🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meeppä takaisin köksän tunnille ja ala opetella alusta. Häpäiset karjalan piirakat!🫣
Anteeksi mitä! Olen mestarileipuri ja teen sinunkin nahkasta piirakan 😬
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mitä! Olen mestarileipuri ja teen sinunkin nahkasta piirakan 😬
Jos oot joku nahkaleipuri niin et oo oikea leipuri.
Ne on nimittäin lakossa!!!😒😬
- AnonyymiUUSI
Voi iso köllimölli. Just yrittänyt miettiä mitä leppoisin omille vieraille viikonloppuna
- AnonyymiUUSI
toki ei tule mun elämässä sellasta hetkeä että kieltäydyn leipomuksista
- AnonyymiUUSI
Riippuu siitä mitä leipoisit. Olen vähän nirso leipomuksien suhteen mutta jos jotain mieluista olisi tarjolle niin voisin harkitakin. :)
- AnonyymiUUSI
Jos juustokakku lasketaan leipomukseksi ja teet sen, niin tulen tukka putkella. :D
- AnonyymiUUSI
En ole leiponut vuosiin.
Yhdessä voitaisiin jos se tuntuisi mukavalta molemmista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713