Molemmat melko paljon ja se johtuu vain näistä syvistä tunteista
Siedetään näköjään
23
364
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei vaan pysty unohtamaan. Ennenkuulumatonta!
- AnonyymiUUSI
Mikä estää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää?
No mikäköhän..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikäköhän..
Puuttuvat asiapaperit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuvat asiapaperit
Höpönlöpön
- AnonyymiUUSI
Mitä oot joutunut multa sietämään?
- AnonyymiUUSI
Pelailujasi ja tätä mitä teet koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä 😳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko puhua mulle nyt ihan oikeesti!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko puhua mulle nyt ihan oikeesti!
Jos voisin olla varma, että oot sinä, niin tulisin juttelemaan.
- AnonyymiUUSI
Pelailua ei kannata ikinä sietää. Ei se koskaan lopu vaan pahenee. Mutta jos molemmat tykkäätte niin eipä siinä mutta pelailu ei yleensä ihmisistä oo kivaa. 🙁
- AnonyymiUUSI
nii kynnys vaa kasvaa päästää ketää lähelle enää
- AnonyymiUUSI
Se on tosi rakkautta se!!
- AnonyymiUUSI
Täällä nyt ei ole tosi rakkautta yhtään mikään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nyt ei ole tosi rakkautta yhtään mikään!
Mitään sellaisia ei ole
- AnonyymiUUSI
Puhuuko sulle joku nyt paskaa, vai mistä nää jutut?
- AnonyymiUUSI
Millaisella intensiteetillä ja intentiolla sinä oikeen eläydyt näihin palstasedän luomiin draamoihin? Jos sulla ei homma rullaa jonkun naisoletun kanssa, niin se tuskin johtuu siitä, että joku suolailee sinua. Syyt on varmasti muualla. Ja lopuksi- kertoo sinun ajatusmaailmasta aika paljon jos hommat on kiinni siitä päässäsi, että kuka kerkiää manipuloida ensin, oletko se sinä vai joku muu. This quite alarming big buddy
- AnonyymiUUSI
Mitä mä oon joutunut sietämään?
- AnonyymiUUSI
Aha nytkö tämä kääntyikin jo näin päin tämä palstaäijän avausten pakonomainen vatvominen?
- AnonyymiUUSI
En suostu ottamaan tätä vastaan. Olin niin onnellinen koko päivän yhden ainoan hymyn välähdyksen takia. Tää ei voi olla mulle, kun en mitään ole tehnyt.
- AnonyymiUUSI
Miksi ajattelet asioiden olevan huonosti? Itse tulkitsen tämän aloituksen positiiviseksi pohdinnaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet asioiden olevan huonosti? Itse tulkitsen tämän aloituksen positiiviseksi pohdinnaksi.
Sivusta kans koen positiivisena aloituksen
Uskon ja toivon että aikamme on vielä, miehen kanssa kun aika on sopiva. En usko että kumpikaan voi tätä jättää näin siksi siedämme ja koemme näi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sietäminen ei ole kovin positiivista ja siihen tuli jatkoa vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713