Mies tänään, mutta ei näkynyt.
Kyllä mä jo tajuun, ettei meidän välillä ole mitään sun puolelta. Tää on nyt vaan mun kestettävää ja suunnattava ajatukset muualle. Kivaa oli, niin kauan kun oli toivoa. Toivottavasti meidän välit on kuitenkin ok, ettei kenenkään tarvitse vältellä.
Odotin sua
13
271
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vältellä juurikin pitää jos noin pösilö olet
- AnonyymiUUSI
Missä odottelit? Olitko ihan varma kohtaamisesta?
- AnonyymiUUSI
Ei tää perustu vaan tähän päivään.
Realiteetit ja tapahtumat tai tapahtumattomuudet. - AnonyymiUUSI
Minä myös odottelin että olisimme vielä nähneet mutta ei. Kova kaipuu jää näköjään niinkuin arvelinkin❤️Tiesin että tässä tulee näin käymään. Vai vieläkö haluat ja palaat? Odotan ainakin kesään asti ja sitten luovun toivosta. Sitten on enää se ja sama elääkö kuin haamuna niin kauan kunnes kuolo korjaa. Ehkä sitten seuraavassa elämässä tapaamme.
- AnonyymiUUSI
"Sitten on enää se ja sama elääkö kuin haamuna niin kauan kunnes kuolo korjaa." Tuo on kuin täysin omasta elämästäni. Minulla oli vain yksi mahdollisuus ja mokasin sen. Itse käytän loppuelämästäni termiä "surffailu". - sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Sitten on enää se ja sama elääkö kuin haamuna niin kauan kunnes kuolo korjaa." Tuo on kuin täysin omasta elämästäni. Minulla oli vain yksi mahdollisuus ja mokasin sen. Itse käytän loppuelämästäni termiä "surffailu". - sivusta.
Mulla oli sama. Tilaisuuden jätin käyttämättä ja nyt harmittaa jälkeenpäin. Meillä oli tuon erään kanssa niin elämää suurempaa ja nyt on enää suru 😩
- AnonyymiUUSI
En ole päässyt liikkeelle, tässä on nyt sairasteltu viime päivinä. 😷🤧
- AnonyymiUUSI
Jäit kiinni minuun iäksi ❤️
Minä en jäänyt sinuun 😩- AnonyymiUUSI
Tuli er_gtio..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuli er_gtio..
No niin tuli
- AnonyymiUUSI
En tietenkään jää kiinni mihinkään haavehöttöön. Jään kiinni vain johonkin todelliseen. Sellaiseen, jossa nainen sanoo pitävänsä minusta ja haluavansa viettää aikaa kanssani, kutsuu luokseensa ja pyytää jäämään yöksi jne.
- AnonyymiUUSI
Sanoisin tai olisin sanonut, jos olisin päässyt puheyhteyteen. Yritin kyllä.
- AnonyymiUUSI
En ollut paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713