Kohta rauhoittuu keskusta kun saadaan pamputtajat kortteleihin.
Pamputtajat kaduille
13
195
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on melko iso pamppu, mut en rohkene sitä esitellä keskustassa
- Anonyymi
Hienoa, pidetään kadut puhtaina Kolumbiasta adoptoiduista katulapsista ym. hapentuhlaajista.
- Anonyymi
Mula on äo melken 100 ja mä oon hisveen iso ja vahva mies! mä haluun pamputtajaksi!
- Anonyymi
saudi arabian malliko?
- Anonyymi
Liivikerhoilta on jo tullut avoimia hakemuksia.
- Anonyymi
Yönsudet Venäjältä ovat jo tehneet tarjouksen kaupungille.
- Anonyymi
Rauhalliset poistavat ja ne joita ne ei pelota jää.
- Anonyymi
Yksikään nisti ei poistu uudella muka-ratkaisulla. Eläkeläiset saivatkin jo Sokoksen kulmalta pois poistamalla penkkejä ja nyt ehkä mahdolliset muut lorvehtijat mutta miksi sellaiset lähtisi joilla on ostamista tai myymistä juuri keskustassa.
- Anonyymi
Vääränlaisen keinot. Minä ja minun kaltaiset henkilöt sinne keskustan niin lähtee kuin kuppa Töölööstä nistit sun muut.
Krematorion voi pystyttää toiseen päähän kauppakatua.- Anonyymi
Kumpaan päähän, hihihi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan päähän, hihihi?
Sanoin että toiseen päähän, ei siis ensimmäiseen päähän.
- Anonyymi
Oikea meininki.
Johan nykyisessä gradiassa vartija koulutuksessa opetetaan mitenkä patukalla saadaan parhaiten lyötyä ihmiset maahan.
Päästään myös ensin kaasuttaa ja sitten perään patukalla.
Loppuu tuo häiriköinti.
Voimankäytöllä saadaan aina ihmiset kuriin, ei kun sitä lisää myös keskustaan.- Anonyymi
Karkottavat vain tavalliset asiakkaat.
Nistit omaa paremmat suhteet joten heitä ei poisteta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069