Kohta rauhoittuu keskusta kun saadaan pamputtajat kortteleihin.
Pamputtajat kaduille
13
183
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on melko iso pamppu, mut en rohkene sitä esitellä keskustassa
- Anonyymi
Hienoa, pidetään kadut puhtaina Kolumbiasta adoptoiduista katulapsista ym. hapentuhlaajista.
- Anonyymi
Mula on äo melken 100 ja mä oon hisveen iso ja vahva mies! mä haluun pamputtajaksi!
- Anonyymi
saudi arabian malliko?
- Anonyymi
Liivikerhoilta on jo tullut avoimia hakemuksia.
- Anonyymi
Yönsudet Venäjältä ovat jo tehneet tarjouksen kaupungille.
- Anonyymi
Rauhalliset poistavat ja ne joita ne ei pelota jää.
- Anonyymi
Yksikään nisti ei poistu uudella muka-ratkaisulla. Eläkeläiset saivatkin jo Sokoksen kulmalta pois poistamalla penkkejä ja nyt ehkä mahdolliset muut lorvehtijat mutta miksi sellaiset lähtisi joilla on ostamista tai myymistä juuri keskustassa.
- Anonyymi
Vääränlaisen keinot. Minä ja minun kaltaiset henkilöt sinne keskustan niin lähtee kuin kuppa Töölööstä nistit sun muut.
Krematorion voi pystyttää toiseen päähän kauppakatua.- Anonyymi
Kumpaan päähän, hihihi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan päähän, hihihi?
Sanoin että toiseen päähän, ei siis ensimmäiseen päähän.
- Anonyymi
Oikea meininki.
Johan nykyisessä gradiassa vartija koulutuksessa opetetaan mitenkä patukalla saadaan parhaiten lyötyä ihmiset maahan.
Päästään myös ensin kaasuttaa ja sitten perään patukalla.
Loppuu tuo häiriköinti.
Voimankäytöllä saadaan aina ihmiset kuriin, ei kun sitä lisää myös keskustaan.- Anonyymi
Karkottavat vain tavalliset asiakkaat.
Nistit omaa paremmat suhteet joten heitä ei poisteta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522045
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901107- 113938
- 35918
- 63875
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58769Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711