Pidä siitä jonka kanssa pidät hauskaa
Tiedätkö miksi en
96
807
Vastaukset
- Anonyymi
No kerro miksi
- Anonyymi
En tiedä vaikuttiko tämä meidän tilanne kaikkeen siihen mitä ikävyyttä halusi tulevaisuudelleni jonka kehittymistä pidän tärkeänä.
En ole antanut anteeksi mutta toimeen on tultava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä vaikuttiko tämä meidän tilanne kaikkeen siihen mitä ikävyyttä halusi tulevaisuudelleni jonka kehittymistä pidän tärkeänä.
En ole antanut anteeksi mutta toimeen on tultava.Tarkoitatko, että se sabotoi jotenkin sinun kehittymistä, koska oli kateellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole antanut anteeksi mutta toimeen on tultava.Mikä meidän tilanne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole antanut anteeksi mutta toimeen on tultava.Keiden meidän? Jos nyt leikitään, että tää olis mulle, koska voisi osua osittain. . Pidän hauskaa sen kanssa? Olen jutellut muutamia lauseita ja moikkaillut. En pidä sen tietyistä "jutuista". Olen aika hyvä huomaamaan asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että se sabotoi jotenkin sinun kehittymistä, koska oli kateellinen?
En tiedä onko sitä mutta harmia halusi. Kestin sen koska olen kyllästynyt vaihtamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä meidän tilanne?
Sen et sekoitit alussa pääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keiden meidän? Jos nyt leikitään, että tää olis mulle, koska voisi osua osittain. . Pidän hauskaa sen kanssa? Olen jutellut muutamia lauseita ja moikkaillut. En pidä sen tietyistä "jutuista". Olen aika hyvä huomaamaan asioita.
Olisit puolellani mutta et ole kun pidät siitä mitä hän ikinä tarjoaakin sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen et sekoitit alussa pääni.
Onko sun pää jo toipunut sekosmisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että se sabotoi jotenkin sinun kehittymistä, koska oli kateellinen?
Kyllä halusi horjuttaa kehittymistäni. Luotto meni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun pää jo toipunut sekosmisesta?
On 😂 olet vähän hullu mutta onneksi järki palasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit puolellani mutta et ole kun pidät siitä mitä hän ikinä tarjoaakin sinulle
Olisin varmasti, jos me puhuttais nämä asiat joko kasvotusten tai oikeilla viesteillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin varmasti, jos me puhuttais nämä asiat joko kasvotusten tai oikeilla viesteillä.
Ethän sinä ole halunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako toi, että en aiheuta enää mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo viesti ei ollut minulta. Katso sun tictoc, asia pitää nyt selvittää perinpohjin ystävällisesti, ettei jää mitään harhakuvitelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako toi, että en aiheuta enää mitään?
Ei yhtä pahaa kun tiedän kaiken mistä kysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä ole halunnut
Mistä sellainen käsitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sellainen käsitys?
Viestistä ja IRL torjumisesta sanoin ettei ole ollut mitään muuta kuin ystävällisyyttä. Lier.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha pelastajasyndroomainen mies tarjoaa taas gubelle joviaalisti pelastavaa kättä. Huhuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo viesti ei ollut minulta. Katso sun tictoc, asia pitää nyt selvittää perinpohjin ystävällisesti, ettei jää mitään harhakuvitelmaa.
Sieltäkö sinä aloittajaäijä haet inspiraatiota kirjoitteluun, sieltä tic tocista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sellainen käsitys?
Lopeta hyvä miesihminen itsesi rikkominen tämän palstaäijän kanssa vain koska sulla on tällainen juustoinen ja erittäin patologinen fantasia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha pelastajasyndroomainen mies tarjoaa taas gubelle joviaalisti pelastavaa kättä. Huhuh
Oikeasti näitä ei ikinä
- Anonyymi
Koska pahoinpitelin sen?
- Anonyymi
Milloin ja miksi?
- Anonyymi
Minä en oo pahoinpidellyt ketään. Trolli...
- Anonyymi
Ei mitään semmoista ole tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään semmoista ole tapahtunut.
Ai eikö...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai eikö...
Ei tod.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tod.
Tulevaisuus vai menneisyys 🔮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuus vai menneisyys 🔮
Mistä puhut??? En tajua yhtään?? Kuka niin on väittänyt? En kellekään ole puhunut, enkä todellakaan heille ikinä, miksi ihmeessä olisin???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä puhut??? En tajua yhtään?? Kuka niin on väittänyt? En kellekään ole puhunut, enkä todellakaan heille ikinä, miksi ihmeessä olisin???
Voit vielä muuttaa kaiken... 🔮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai eikö...
No eikö se yks suora oo jo ikivanha juttu
- Anonyymi
Ja sinä tykkäät siitä. Pitäisi sinutkin vain unohtaa.
- Anonyymi
Höpö löpö taas 🤣 keksi jo parempaa. Lörppö. Olisin mä siitä jo kuullut
- Anonyymi
Katso tictoc viesti
- Anonyymi
Ei ola tök takkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ola tök takkii
Viesti ei ollut sitten sinulle.
- Anonyymi
Näyttää siltä, että ap sinun ja minun on selvitettävä nämä asiat, joista minulla ei kyllä ole mitään haisua...mutta ettei asiat jäisi mieleen pyörimään 🫂
- Anonyymi
Odotetaan seuraavat kaksi vuotta kun et halua suoraan puhua koskaan
- Anonyymi
Joo, irl on aika paljon selvitettävää, siksikin jäin viimeksi vähän suu auki, kun vasta piti alkaa jostain. Vaikka ihan tämmösistä haisuista . 🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotetaan seuraavat kaksi vuotta kun et halua suoraan puhua koskaan
Ei odoteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei odoteta.
Love you
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, irl on aika paljon selvitettävää, siksikin jäin viimeksi vähän suu auki, kun vasta piti alkaa jostain. Vaikka ihan tämmösistä haisuista . 🫂
Sulla ei ole mitään selvitettävää tai asiaa sulle tuntemattoman ihmisen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole mitään selvitettävää tai asiaa sulle tuntemattoman ihmisen kanssa
No kerroppa näihin palstaäijän emojeihin jotain uutta välillä
- Anonyymi
Hän ei pidä susta myös. Ja hän sanoo tämän usein minulle…
- Anonyymi
Ei tietenkään kun olen uhka hänelle sinun suhteen. Sanooko syytä miksi ei pidä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään kun olen uhka hänelle sinun suhteen. Sanooko syytä miksi ei pidä
Hän ei pidä tavasta, jolla käytät minua. Ammatilliset ominaisuudet. Paljon asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei pidä tavasta, jolla käytät minua. Ammatilliset ominaisuudet. Paljon asioita.
Lässynlää. Käytän sinua, en edes pidä yhteyttä sinuun.
Kateellinen se on. Tietää että välität minusta. Vai haukutko mukana? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ammatillisia ominaisuuksia arvostaa onneksi sellaiset jotka ovat ammattilaisia missä ja se riittää minulle täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ammatillisia ominaisuuksia arvostaa onneksi sellaiset jotka ovat ammattilaisia missä ja se riittää minulle täysin.
Hän kertoi minulle äskettäin, että jos häntä pyydettäisiin jättämään arvostelu sinusta, se olisi kauheaa. Ai niin 🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen se on. Tietää että välität minusta. Vai haukutko mukana?Hän tarkoittaa, että käyttäydyt epäkohteliaasti minua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kertoi minulle äskettäin, että jos häntä pyydettäisiin jättämään arvostelu sinusta, se olisi kauheaa. Ai niin 🫢
Piruilee lisää. On kirjoittanut niin hyvä paperit jo että tiedän mitä ajattelee. Haluat vain välit pilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piruilee lisää. On kirjoittanut niin hyvä paperit jo että tiedän mitä ajattelee. Haluat vain välit pilata.
Sinä kysyit, minä vastasin. Inhosi on molemminpuolinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tarkoittaa, että käyttäydyt epäkohteliaasti minua kohtaan.
Enkä käyttäydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä inhosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietkö hänelle viestejä meidän välisistä jutuista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietkö hänelle viestejä meidän välisistä jutuista?
Kyllä, kerron hänelle kuinka kommunikoimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kerron hänelle kuinka kommunikoimme.
Mahtavaa miten rehellinen olet. Tuota et usko itsekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä käyttäydy.
Jätät minut huomiotta, et tervehdi jne. Ja hän sanoi minulle, että tervehdit häntä aina. Siksi et ole kohtelias minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä inhosi.
No, hän ei pidä sinusta. Sinäkään et pidä hänestä. Hän kertoo minulle siitä. Kukaan ei tiedä mitä ajattelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, olet todella epäkunnioittava minua kohtaan. Ja hän rauhoittaa minut ja on valmis suojelemaan minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, olet todella epäkunnioittava minua kohtaan. Ja hän rauhoittaa minut ja on valmis suojelemaan minua.
Älä sano. Minä olen sinua suojellut ei hän. Eikä valitettavasti ole hänellä aikomusta jos asia menisi eteenpäin. Tajusitko mitä siedän koska välitän sinusta. Et tajua mielestäni yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätät minut huomiotta, et tervehdi jne. Ja hän sanoi minulle, että tervehdit häntä aina. Siksi et ole kohtelias minulle.
Tervehdin aina sinua, mutta kun sä haluaisit varmaan vähän enemmän kuin tervehtimässä. Sitä paitsi sanoi mulle että välttele vaan samoja paikkoja sun kans. Niin että en usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervehdin aina sinua, mutta kun sä haluaisit varmaan vähän enemmän kuin tervehtimässä. Sitä paitsi sanoi mulle että välttele vaan samoja paikkoja sun kans. Niin että en usko.
Mut en ole vältellyt hani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano. Minä olen sinua suojellut ei hän. Eikä valitettavasti ole hänellä aikomusta jos asia menisi eteenpäin. Tajusitko mitä siedän koska välitän sinusta. Et tajua mielestäni yhtään.
Mä tajuun melkein kaiken🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kuvitella, että hän olisi voinut kertoa sinulle sen. Koska olin vihainen esim. Mutta sinä et välitä minusta ollenkaan, en muista mitään, mitä teit hyväkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut en ole vältellyt hani
En tietenkään halua sinun kärsivän. Mutta en ole koskaan nähnyt sitä sinussa.
Näen täydellisen välinpitämättömyyden itseäni kohtaan. Ja hän kirjoittaa minulle, tulee luokseni, kutsuu kahville, kyselee asioistani. Hän on aina käytettävissäni. Jos kirjoittaisin sinulle, luulen, että valittaisit minusta välittömästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tajuun melkein kaiken🩷
Tää Ei minulta. Sivusta oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, nyt peli seis! Minä en inhoa ketään, enkä hauku ketään, enkä ole puhunut sinusta mitään. Joku muu nyt kirjoittelee minua. Sinä olet hieno mies, mutta olet ymmärtänyt asiat väärin. Se, että sanon, laita korkki kiinni, on välittämistä, mutta ei kiinnostusta. Ja nyt saa tämän asian puiminen loppua tällä palstalla. Asiat selvitetään puhelimitse tai kasvotusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä käyttäydy.
No et käyttäydykkään. Lopeta tuommoinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääk kä kä gubbe minkä paikan loit laukoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks niitä miehiä monologialoittaja, jotka laskee katsekontaktin sekunneissa? Kukapa sitä ei syistä tai toisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään halua sinun kärsivän. Mutta en ole koskaan nähnyt sitä sinussa.
Näen täydellisen välinpitämättömyyden itseäni kohtaan. Ja hän kirjoittaa minulle, tulee luokseni, kutsuu kahville, kyselee asioistani. Hän on aina käytettävissäni. Jos kirjoittaisin sinulle, luulen, että valittaisit minusta välittömästi.En valittaisi sinusta. Tiedän että pelkäät sitä.
Enkä ole välinpimätön sinua kohtaan. Olen välissä kyllä ärsyyntynyt että tämä on tätä.
Tottakai hän on aina käytettävissä kun hänen tilanteensa on eri. Mutta en usko että tätä rakkautta voi olla kenelläkään muulla niin aitoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä joudut sietämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen se on. Tietää että välität minusta. Vai haukutko mukana?Ei oo kateellinen!säälii sua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä joudut sietämään?
Sitä että seuraat kaikkea. Mieti nyt mitä on vessassakin käyminen 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valittaisi sinusta. Tiedän että pelkäät sitä.
Enkä ole välinpimätön sinua kohtaan. Olen välissä kyllä ärsyyntynyt että tämä on tätä.
Tottakai hän on aina käytettävissä kun hänen tilanteensa on eri. Mutta en usko että tätä rakkautta voi olla kenelläkään muulla niin aitoa.Tämä on totta. Et ole elämässäni, en voi luottaa sinuun.
Rajattuuko rakkaus vain foorumiin? En usko niin.
Huomenta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä joudut sietämään?
Olet niin kovin kiinnostunut kaivelemaan muiden oletettuja traumoja tämän palstaäijän kommenttien kautta. Pimeetä
- Anonyymi
Et pidä häsentä, koska olet kateellinen. Se on tullut selväksi.
- Anonyymi
En ole. Sinuun vain pettynyt niinkuin aina. Huomaatko etten enää pysty toivottaman hyvää yötä rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Sinuun vain pettynyt niinkuin aina. Huomaatko etten enää pysty toivottaman hyvää yötä rakas.
Ja paskat.joka ilta oon laittanut maratoniviestejä sulle🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu helvettiin. En halua olla tekemisissä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paskat.joka ilta oon laittanut maratoniviestejä sulle🩷
Olen vain nopeasti käväissyt monena iltana, en ole lukenut juuri mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain nopeasti käväissyt monena iltana, en ole lukenut juuri mitään.
Kyl ois kannattanut❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu helvettiin. En halua olla tekemisissä enää.
Painu ite, ei ollut minulta nuo viestit! Stana 🤭
- Anonyymi
minä en oo ketään hakannut tai pahoinpidellyt, mutta minua on kyllä pahoinpidellut sekä naiset että miehet. syynä mustasukkaisuus, rahan halu, valheet ja väärinymmärrykset ja halu suojella toista. Pahimmat läheiset tappoivat niistä hakattu vielä lisää ettei tule esiin. Osa naisista on väkivaltaisia koska niissä on sitä miesten energiaa, ja ytityväy suttaaniitä ja ovat käyttäneet siihen myös muita naisia tai vieneet tilalle muilta. Koska katsivat että ovat kaikkeen oikeutettuja.
- Anonyymi
Mutta oothan nä palstaäijä hengissä viel?
- Anonyymi
ja osa naisista käyttää sitä miesvoimaa muiden naisten nujertamiseen ja hallitsemiseen.
- Anonyymi
Älä nä hulluja puhu, tai ehkä jos yrittää itte kampittaa kateuspäissään
- Anonyymi
itse en oo tähän lähtenyt vaan on niitä hakkauksia, ja on pakko tuoda esiin koska menevät haitaksi myös miehille joiden kanssa olet suhteessa. Oikeassa elämässä on väkivaltaa ollut myös ja tulee juurikin että naiset on hakannut niitä miehiä jotta eivät alista ja varasta ja miehet kostavat väärille. Juurikin mt jutut, köyhyys ja orjana olo. väärät ihmiset väärillä pakoilla ja kantamassa muiden vastuita.
- Anonyymi
ja osa vastaan hyvän tietäen mutta sysää työt ja haasteet muille. ja hakkaavat päälle ja, tekevät kiusaa ja pätkivät pois. Ja tästä on jopa kuollut väkeä, jatkuvassa kidutuksessa edelleen ja väkivallassa ja orjana ilman syytä.
- Anonyymi
ja osa jatkaa edelleen sitä sillä tyylillä, eikä ota huonoa, eli kuolevat pois. Ja kiitä yritetään estää ja hakataan vaan lisää hyvää ja muille paskaa tilalle ja orjuutta ja, estoa.
- Anonyymi
miks mua kiinnostais pidätkö sinä siitä 🤣
- Anonyymi
Ei mulla ole kenenkään kanssa hauskaa.
- Anonyymi
En pidä hauskaa yhtään kenenkään kanssa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51522355
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1552673IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371600Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist541504Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251226- 941210
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet721209Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja361123- 131091
Sofian hieno auto
Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko107913