Täs ku kohta kortin saa niin ihan pakko kysyä miten sais 70airsalin kilpiin muutaku tekniikkaa vaihtamalla?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eipä muuten onnistu kuin tekniikkaa vaihtamalla. Harjoittele ensin ajamaan sillä vakiona. Se pelkkä että osaat mopon hallita ei riitä. Pitää oppia liikennesilmä. Muuten päädyt äkkiä tilastoihin.
- Anonyymi
oon ajellu nyt 6 vuotta ja liikenteessä ajellu kanssa vaikka korttia ei löydy ajan kilpaa ja kyllä tolla crossi pyörällä tulee likenteessä ajettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon ajellu nyt 6 vuotta ja liikenteessä ajellu kanssa vaikka korttia ei löydy ajan kilpaa ja kyllä tolla crossi pyörällä tulee likenteessä ajettua
Kirjoituksen perusteella olisi parempi pitää jopossa vielä pari vuotta apupyörät paikoillaan ja jättää kokonaan se liikenteessä ajelu.
- Anonyymi
Rekisteröinnin yhteydessä tulee rekisterikilpi ja kaks ruuvia?
- Anonyymi
Eli siis kilvet lähteny? Laita kuri putkee ja tarvittaessa prikkoja luistin päälle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5523- 75457
- 37446
- 33435