Pallomahalle terveisiä täältä Thaimaasta

Anonyymi-ap

Senssun jutut on täsmälleen yhtä uskottavia kuin sinun juttusi. Senssu ei ole edes Thaimaassa käynyt, että se siitäkin uskottavuudesta. Työelämästä tiedätte tasan yhtä vähän ja se on todella vähän. Harhaiset käsitykset yrittämisestä ja siitä mikä on paljon ja mikä on vähän. Ei kahta tuollaista paukapäätä voi olla olemassa joten olette sama tollukka.
Kukaan muu ei puolla sinun juttujasi eikä Senssun juttuja kuin te toisianne vain. Senssusta kun ei lisäksi ole mitään todisteita eikä jonkun vanha kelakortti sitä miksikään muuta. Ja sinä mukamas luotat häneen?
Ilman mitään syytä.

6

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bumba reppanan tarinoissa hänellä on aina paljon kavereita ja hän seikkailee tapahtumien ytimessä.
      Muilla on aina vaikeuksia, mutta sankarimme aina selviää nokkeluudella, älyllä sekä kokemuksella.
      Sairaalassa lääkäri ylisti kimppahuoneessa heron kuntoa ja terveyttä, mutta kertoi hänelle siitä kuinka vieressä makoilevat nuoret miehet olivat rikkoneet sydämensä salilla treenaten ja epäili hormoneita.

Kysyttäessä miksi lääkäri kertoo hänelle toisten potilasarviot, vastaa hero että ei se kertonutkaan, mutta hero itse päätteli että näin on käynyt ja ei ole kuulema väliä sillä ettei tarina ole totta, vaan sillä että salilla tulee sydänvika hänen näkemyksen mukaan.

• Anonyymi

Maksa velkasi Numballe niin pääset tapaamaan minua ja liivijengiläisiäni tänne Chiang Maihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa velkasi Numballe niin pääset tapaamaan minua ja liivijengiläisiäni tänne Chiang Maihin.

"Liivijengi" taitaa olla rintsikkapoppoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Liivijengi" taitaa olla rintsikkapoppoo?

Olen sanonut ja sanon edelleen, kyllä sinä olet tosi kova internetfeikki ja sanoja sinulla riittää puskahuuteluihisi enemmän kuin komppanialla naisia.

Laita aijaten se räpsy hyvä Neito niin kutsun sinut tänne Chiang Maihin ja lupaan, sinä itket polvillasi minun edessäni.

Ja kuten ennenkin, jatka sinä valitsemallasi tyylillä, hauskaahan sun hermoilujas on lukea.

SENSSU
        2022-01-26 11:59:45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sanonut ja sanon edelleen, kyllä sinä olet tosi kova internetfeikki ja sanoja sinulla riittää puskahuuteluihisi enemmän kuin komppanialla naisia.

Laita aijaten se räpsy hyvä Neito niin kutsun sinut tänne Chiang Maihin ja lupaan, sinä itket polvillasi minun edessäni.

Ja kuten ennenkin, jatka sinä valitsemallasi tyylillä, hauskaahan sun hermoilujas on lukea.

SENSSU
        2022-01-26 11:59:45

Numball ei enää uakalle edes sinisellään kommentoida peläten että menee persoonat sekaisin.

• Anonyymi

Mitä pitempi vyö on pallomahalla niin sitä lyhyempi on elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      122
      2396
    2. 134
      1895
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1236
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      105
      1216
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1101
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1070
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1049
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1006
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      942
    Aihe